Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Háttér


A Fundango egy piacvezető hazai lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta formálja a szegmens vizuális és tartalmi világát. A márka DNS-éhez szervesen kapcsolódik az innováció, a tudatos stílus és a vizuális megkülönböztethetőség. A 2025-ös nyári kollekció bemutatásához a Fundango olyan kampányt keresett, amely egyszerre vagány, friss és emlékezetes – valódi statement piece a hazai fashion kommunikációban.


Koncepció


A kreatív koncepció gyökere az analóg fotózás iránti közös rajongásból indult. A 35mm film nyers, őszinte karaktere és az ehhez kapcsolódó kézi, tudatos folyamat remekül rezonált a Fundango márkaértékeire. A kampányt teljes egészében analóg fotótechnikai eszközökkel készítettük – tudatos vállalásként, minden digitális biztonsági háló nélkül.


A Fundango nyitottsága és bátorsága lehetővé tette, hogy Hossegorban és környékén, egy többnapos kitelepüléssel, valódi élethelyzetekben rögzítsük a kollekciót. Szörf, longboard, tengerpart, barátok – minden, amit a márka nyári életérzésként közvetíteni akar.


Gyártás

• 100% analóg eszközökkel, digitális backup nélkül

• több tucat tekercs film

• saját előhívás, levilágítás, digitalizálás

• onsite production Hossegorban

• lifestyle-driven mood, hiteles karakterekkel


Kampány


A kampány fővizuálját (Key Visual) a levilágított analóg anyagokból digitalizáltuk, majd ennek mentén építettük fel a teljes szezonkommunikációt:

Online: saját social csatornák, fizetett kampányok, email marketing

Print: magazinmegjelenések, hirdetések

Retail: POS megjelenések, in-store kampányanyagok


Eredmény


A kampány egyszerre szolgálta a márkakommunikációs célokat (vizuális frissítés, emlékezetesség, statement megjelenés), és a kereskedelmi célokat (forgalomnövelés a szezon elején, engagement emelkedés a digitális csatornákon).


Az anyag nemcsak a Fundango csapatánál, de a célcsoport körében is kiemelkedő fogadtatásra talált – ritka példája annak, amikor őszinte alkotás és üzleti hatékonyság találkozik.

Háttér


A Fundango egy piacvezető hazai lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta formálja a szegmens vizuális és tartalmi világát. A márka DNS-éhez szervesen kapcsolódik az innováció, a tudatos stílus és a vizuális megkülönböztethetőség. A 2025-ös nyári kollekció bemutatásához a Fundango olyan kampányt keresett, amely egyszerre vagány, friss és emlékezetes – valódi statement piece a hazai fashion kommunikációban.


Koncepció


A kreatív koncepció gyökere az analóg fotózás iránti közös rajongásból indult. A 35mm film nyers, őszinte karaktere és az ehhez kapcsolódó kézi, tudatos folyamat remekül rezonált a Fundango márkaértékeire. A kampányt teljes egészében analóg fotótechnikai eszközökkel készítettük – tudatos vállalásként, minden digitális biztonsági háló nélkül.


A Fundango nyitottsága és bátorsága lehetővé tette, hogy Hossegorban és környékén, egy többnapos kitelepüléssel, valódi élethelyzetekben rögzítsük a kollekciót. Szörf, longboard, tengerpart, barátok – minden, amit a márka nyári életérzésként közvetíteni akar.


Gyártás

• 100% analóg eszközökkel, digitális backup nélkül

• több tucat tekercs film

• saját előhívás, levilágítás, digitalizálás

• onsite production Hossegorban

• lifestyle-driven mood, hiteles karakterekkel


Kampány


A kampány fővizuálját (Key Visual) a levilágított analóg anyagokból digitalizáltuk, majd ennek mentén építettük fel a teljes szezonkommunikációt:

Online: saját social csatornák, fizetett kampányok, email marketing

Print: magazinmegjelenések, hirdetések

Retail: POS megjelenések, in-store kampányanyagok


Eredmény


A kampány egyszerre szolgálta a márkakommunikációs célokat (vizuális frissítés, emlékezetesség, statement megjelenés), és a kereskedelmi célokat (forgalomnövelés a szezon elején, engagement emelkedés a digitális csatornákon).


Az anyag nemcsak a Fundango csapatánál, de a célcsoport körében is kiemelkedő fogadtatásra talált – ritka példája annak, amikor őszinte alkotás és üzleti hatékonyság találkozik.

Háttér


A Fundango egy piacvezető hazai lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta formálja a szegmens vizuális és tartalmi világát. A márka DNS-éhez szervesen kapcsolódik az innováció, a tudatos stílus és a vizuális megkülönböztethetőség. A 2025-ös nyári kollekció bemutatásához a Fundango olyan kampányt keresett, amely egyszerre vagány, friss és emlékezetes – valódi statement piece a hazai fashion kommunikációban.


Koncepció


A kreatív koncepció gyökere az analóg fotózás iránti közös rajongásból indult. A 35mm film nyers, őszinte karaktere és az ehhez kapcsolódó kézi, tudatos folyamat remekül rezonált a Fundango márkaértékeire. A kampányt teljes egészében analóg fotótechnikai eszközökkel készítettük – tudatos vállalásként, minden digitális biztonsági háló nélkül.


A Fundango nyitottsága és bátorsága lehetővé tette, hogy Hossegorban és környékén, egy többnapos kitelepüléssel, valódi élethelyzetekben rögzítsük a kollekciót. Szörf, longboard, tengerpart, barátok – minden, amit a márka nyári életérzésként közvetíteni akar.


Gyártás

• 100% analóg eszközökkel, digitális backup nélkül

• több tucat tekercs film

• saját előhívás, levilágítás, digitalizálás

• onsite production Hossegorban

• lifestyle-driven mood, hiteles karakterekkel


Kampány


A kampány fővizuálját (Key Visual) a levilágított analóg anyagokból digitalizáltuk, majd ennek mentén építettük fel a teljes szezonkommunikációt:

Online: saját social csatornák, fizetett kampányok, email marketing

Print: magazinmegjelenések, hirdetések

Retail: POS megjelenések, in-store kampányanyagok


Eredmény


A kampány egyszerre szolgálta a márkakommunikációs célokat (vizuális frissítés, emlékezetesség, statement megjelenés), és a kereskedelmi célokat (forgalomnövelés a szezon elején, engagement emelkedés a digitális csatornákon).


Az anyag nemcsak a Fundango csapatánál, de a célcsoport körében is kiemelkedő fogadtatásra talált – ritka példája annak, amikor őszinte alkotás és üzleti hatékonyság találkozik.

Iparág

Iparág

Fashion

Fashion

Lifestyle

Lifestyle

Te is olyan kampányt szeretnél, ami nemcsak követi a trendeket, hanem saját hangja van?

Valódi karakterek. Őszinte pillanatok. Nyers életérzés. A Fundangóval analóg filmre írtunk kampányt. Veled mire fogjuk?

"Ez egy olyan kampány volt, melynek minden egyes elemébe gyermeki lelkesedéssel vágtunk bele."

Fundango

Marketing manager

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Girls Just Wanna Have Fun

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Girls Just Wanna Have Fun

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Girls Just Wanna Have Fun

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

War Against Bore kampány

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

War Against Bore kampány

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

War Against Bore kampány

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Get Dirty

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Get Dirty

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Get Dirty

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!