Háttér
A Fundango egy piacvezető hazai lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta formálja a szegmens vizuális és tartalmi világát. A márka DNS-éhez szervesen kapcsolódik az innováció, a tudatos stílus és a vizuális megkülönböztethetőség. A 2025-ös nyári kollekció bemutatásához a Fundango olyan kampányt keresett, amely egyszerre vagány, friss és emlékezetes – valódi statement piece a hazai fashion kommunikációban.
Koncepció
A kreatív koncepció gyökere az analóg fotózás iránti közös rajongásból indult. A 35mm film nyers, őszinte karaktere és az ehhez kapcsolódó kézi, tudatos folyamat remekül rezonált a Fundango márkaértékeire. A kampányt teljes egészében analóg fotótechnikai eszközökkel készítettük – tudatos vállalásként, minden digitális biztonsági háló nélkül.
A Fundango nyitottsága és bátorsága lehetővé tette, hogy Hossegorban és környékén, egy többnapos kitelepüléssel, valódi élethelyzetekben rögzítsük a kollekciót. Szörf, longboard, tengerpart, barátok – minden, amit a márka nyári életérzésként közvetíteni akar.
Gyártás
• 100% analóg eszközökkel, digitális backup nélkül
• több tucat tekercs film
• saját előhívás, levilágítás, digitalizálás
• onsite production Hossegorban
• lifestyle-driven mood, hiteles karakterekkel
Kampány
A kampány fővizuálját (Key Visual) a levilágított analóg anyagokból digitalizáltuk, majd ennek mentén építettük fel a teljes szezonkommunikációt:
• Online: saját social csatornák, fizetett kampányok, email marketing
• Print: magazinmegjelenések, hirdetések
• Retail: POS megjelenések, in-store kampányanyagok
Eredmény
A kampány egyszerre szolgálta a márkakommunikációs célokat (vizuális frissítés, emlékezetesség, statement megjelenés), és a kereskedelmi célokat (forgalomnövelés a szezon elején, engagement emelkedés a digitális csatornákon).
Az anyag nemcsak a Fundango csapatánál, de a célcsoport körében is kiemelkedő fogadtatásra talált – ritka példája annak, amikor őszinte alkotás és üzleti hatékonyság találkozik.
Háttér
A Fundango egy piacvezető hazai lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta formálja a szegmens vizuális és tartalmi világát. A márka DNS-éhez szervesen kapcsolódik az innováció, a tudatos stílus és a vizuális megkülönböztethetőség. A 2025-ös nyári kollekció bemutatásához a Fundango olyan kampányt keresett, amely egyszerre vagány, friss és emlékezetes – valódi statement piece a hazai fashion kommunikációban.
Koncepció
A kreatív koncepció gyökere az analóg fotózás iránti közös rajongásból indult. A 35mm film nyers, őszinte karaktere és az ehhez kapcsolódó kézi, tudatos folyamat remekül rezonált a Fundango márkaértékeire. A kampányt teljes egészében analóg fotótechnikai eszközökkel készítettük – tudatos vállalásként, minden digitális biztonsági háló nélkül.
A Fundango nyitottsága és bátorsága lehetővé tette, hogy Hossegorban és környékén, egy többnapos kitelepüléssel, valódi élethelyzetekben rögzítsük a kollekciót. Szörf, longboard, tengerpart, barátok – minden, amit a márka nyári életérzésként közvetíteni akar.
Gyártás
• 100% analóg eszközökkel, digitális backup nélkül
• több tucat tekercs film
• saját előhívás, levilágítás, digitalizálás
• onsite production Hossegorban
• lifestyle-driven mood, hiteles karakterekkel
Kampány
A kampány fővizuálját (Key Visual) a levilágított analóg anyagokból digitalizáltuk, majd ennek mentén építettük fel a teljes szezonkommunikációt:
• Online: saját social csatornák, fizetett kampányok, email marketing
• Print: magazinmegjelenések, hirdetések
• Retail: POS megjelenések, in-store kampányanyagok
Eredmény
A kampány egyszerre szolgálta a márkakommunikációs célokat (vizuális frissítés, emlékezetesség, statement megjelenés), és a kereskedelmi célokat (forgalomnövelés a szezon elején, engagement emelkedés a digitális csatornákon).
Az anyag nemcsak a Fundango csapatánál, de a célcsoport körében is kiemelkedő fogadtatásra talált – ritka példája annak, amikor őszinte alkotás és üzleti hatékonyság találkozik.
Háttér
A Fundango egy piacvezető hazai lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta formálja a szegmens vizuális és tartalmi világát. A márka DNS-éhez szervesen kapcsolódik az innováció, a tudatos stílus és a vizuális megkülönböztethetőség. A 2025-ös nyári kollekció bemutatásához a Fundango olyan kampányt keresett, amely egyszerre vagány, friss és emlékezetes – valódi statement piece a hazai fashion kommunikációban.
Koncepció
A kreatív koncepció gyökere az analóg fotózás iránti közös rajongásból indult. A 35mm film nyers, őszinte karaktere és az ehhez kapcsolódó kézi, tudatos folyamat remekül rezonált a Fundango márkaértékeire. A kampányt teljes egészében analóg fotótechnikai eszközökkel készítettük – tudatos vállalásként, minden digitális biztonsági háló nélkül.
A Fundango nyitottsága és bátorsága lehetővé tette, hogy Hossegorban és környékén, egy többnapos kitelepüléssel, valódi élethelyzetekben rögzítsük a kollekciót. Szörf, longboard, tengerpart, barátok – minden, amit a márka nyári életérzésként közvetíteni akar.
Gyártás
• 100% analóg eszközökkel, digitális backup nélkül
• több tucat tekercs film
• saját előhívás, levilágítás, digitalizálás
• onsite production Hossegorban
• lifestyle-driven mood, hiteles karakterekkel
Kampány
A kampány fővizuálját (Key Visual) a levilágított analóg anyagokból digitalizáltuk, majd ennek mentén építettük fel a teljes szezonkommunikációt:
• Online: saját social csatornák, fizetett kampányok, email marketing
• Print: magazinmegjelenések, hirdetések
• Retail: POS megjelenések, in-store kampányanyagok
Eredmény
A kampány egyszerre szolgálta a márkakommunikációs célokat (vizuális frissítés, emlékezetesség, statement megjelenés), és a kereskedelmi célokat (forgalomnövelés a szezon elején, engagement emelkedés a digitális csatornákon).
Az anyag nemcsak a Fundango csapatánál, de a célcsoport körében is kiemelkedő fogadtatásra talált – ritka példája annak, amikor őszinte alkotás és üzleti hatékonyság találkozik.