01 A projekt
A Fundango-nak 2011 óta szezonról-szezonra készítjük el a kommunikációs anyagait a stratégiai tervezéstől kezdve a gyártáson át egészen a kampánymanagementig.
Sok esetben készítjük mi a pólógrafikákat, valamint sweatshirteken és shortokon szereplő patterneket is, így büszkeséggel és valódi elkötelezettséggel tölt el minket, mikor a közösen létrehozott ruházati termékeket tudjuk környezetbe helyezni és kommunikálni, jellemzően az adott projekt felépítés szerint:
1. Stratégiai tervezés:
A projekt kezdetén stratégiai tervezés zajlott, ahol meghatároztuk a téli kampány céljait, a fő üzenetet és a célcsoportot.
2. Kreatív koncepció kialakítása:
Kreatív csapatunk dolgozott a téli kampány koncepcióján, beleértve a vizuális stílust, a színpalettát és a kreatív elemeket.
3. Fotózás és videógyártás:
A téli kollekció termékeinek fotózása stúdióban, míg az imagefotókat Ausztriában, Franciaországban és Romániában készítettük. Cél volt egyszerű, bárki által elérhető, természetes közegben, a bárki által megélhető pillanatokat, természetes és inspiratív módon bemutatni.
4. Kreatív anyagok elkészítése:
Az elkészült képi anyagokat összeeresztettük a kampánykoncepcióval és az elkészült Key Visuallal, aminek segítségével egy katalógusba, valamint az összes kommunikációs platformra implementáltuk az anyagokat.
5. Weboldal és webshop integráció:
A weboldal minden elemét frissítettük és testre szabtuk a téli kollekcióval és a kampánnyal összhangban.
6. Kampánymenedzsment és követés:
A kampány során folyamatosan menedzseljük és optimalizáljuk a különböző felületeket, beleértve a közösségi média kampányt, az e-mail marketinget, az online kampányt, valamint a vásárláshelyi kampánytevékenységeket.
7. Influencer együttműködések:
A Fundango márka „influencerei” a szponzorált sportolói, velük dolgoztunk együtt, hogy növeljük a márka ismertségét és rajtuk keresztül is elérjük a célcsoportot.
8. PR és média kapcsolatok kezelése:
Jól bejáratott média kapcsolatrendszerünknek, valamint az érdekes story és gyönyörű vizuális tartalmaknak köszönhetően az on és offline médiumok ezen kampány esetében is beszámoltak az új kollekciónkról.
Úgy gondoljuk a hosszútávú együttműködésünk kulcsa a remek kapcsolat, valamint a sales és brand célok közti egyensúly sikeres megtalálása és eredményes megvalósítása.