Admin

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!

2025. aug. 2.

/

5 min.



Packaging of the World | 2019


A pálinka kategóriában az ajándékozási szezon kiemelt jelentőséggel bír, ezért a Rézangyal számára a karácsonyi időszak nemcsak értékesítési csúcsidőszak, hanem stratégiai kommunikációs lehetőség is.


2018 telén a díszdobozos csomagolás mellett egy egyedi digitális kampányt dolgoztunk ki:

egy weboldalon keresztül elérhető, testreszabható címkerendelési rendszert, ahol a vásárlók három karácsonyi design közül választhattak, és személyes üzenettel ellátott pálinkacímkét rendelhettek.


Az aktiváció erősen teljesített:

18%-kal meghaladta az előzetesen meghatározott értékesítési célt

• a vásárlói visszajelzések kiemelkedően pozitívak voltak

• és a projekt több nemzetközi design platformon is megjelent, köztük a Packaging of the World, a World Packaging Design, illetve a Package Inspiration oldalain




Packaging of the World | 2019


A pálinka kategóriában az ajándékozási szezon kiemelt jelentőséggel bír, ezért a Rézangyal számára a karácsonyi időszak nemcsak értékesítési csúcsidőszak, hanem stratégiai kommunikációs lehetőség is.


2018 telén a díszdobozos csomagolás mellett egy egyedi digitális kampányt dolgoztunk ki:

egy weboldalon keresztül elérhető, testreszabható címkerendelési rendszert, ahol a vásárlók három karácsonyi design közül választhattak, és személyes üzenettel ellátott pálinkacímkét rendelhettek.


Az aktiváció erősen teljesített:

18%-kal meghaladta az előzetesen meghatározott értékesítési célt

• a vásárlói visszajelzések kiemelkedően pozitívak voltak

• és a projekt több nemzetközi design platformon is megjelent, köztük a Packaging of the World, a World Packaging Design, illetve a Package Inspiration oldalain




Packaging of the World | 2019


A pálinka kategóriában az ajándékozási szezon kiemelt jelentőséggel bír, ezért a Rézangyal számára a karácsonyi időszak nemcsak értékesítési csúcsidőszak, hanem stratégiai kommunikációs lehetőség is.


2018 telén a díszdobozos csomagolás mellett egy egyedi digitális kampányt dolgoztunk ki:

egy weboldalon keresztül elérhető, testreszabható címkerendelési rendszert, ahol a vásárlók három karácsonyi design közül választhattak, és személyes üzenettel ellátott pálinkacímkét rendelhettek.


Az aktiváció erősen teljesített:

18%-kal meghaladta az előzetesen meghatározott értékesítési célt

• a vásárlói visszajelzések kiemelkedően pozitívak voltak

• és a projekt több nemzetközi design platformon is megjelent, köztük a Packaging of the World, a World Packaging Design, illetve a Package Inspiration oldalain


Admin

Share Article

Share Article

Share Article

Legfrissebb híreink

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja

Tűzforró anyagunk jelent meg nemrég, melyben a Rézangyal új, prémium kollekcióját mutatjuk be!

2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja

Tűzforró anyagunk jelent meg nemrég, melyben a Rézangyal új, prémium kollekcióját mutatjuk be!

2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja

Tűzforró anyagunk jelent meg nemrég, melyben a Rézangyal új, prémium kollekcióját mutatjuk be!

2025. aug. 3.

LOLLIPOP @bronz

Olyan kampányokkal versenyeztünk együtt az idei évben, mint a Hipernet TúraBOT, a Telenor Együtt/tér, a #loveislove, a Nyitott polcok, a Műtárgyak Éjszakája, a FUZEUM, vagy a Dolls of Abused Souls. Impresszív társaság, impresszív kampányok!

2025. júl. 29.

LOLLIPOP @bronz

Olyan kampányokkal versenyeztünk együtt az idei évben, mint a Hipernet TúraBOT, a Telenor Együtt/tér, a #loveislove, a Nyitott polcok, a Műtárgyak Éjszakája, a FUZEUM, vagy a Dolls of Abused Souls. Impresszív társaság, impresszív kampányok!

2025. júl. 29.

LOLLIPOP @bronz

Olyan kampányokkal versenyeztünk együtt az idei évben, mint a Hipernet TúraBOT, a Telenor Együtt/tér, a #loveislove, a Nyitott polcok, a Műtárgyak Éjszakája, a FUZEUM, vagy a Dolls of Abused Souls. Impresszív társaság, impresszív kampányok!

2025. júl. 29.

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!