Kiadványtervezés CCHBC

Ügyfél:

Kategória:

Kiadványtervezés

01 A projekt

Sok márka egy rakáson

Megbízást kaptunk a CocaCola Hellenic csapatától egy on- és offline egyaránt használható, egységes, de mégis brand irányelveket követő kiadvány tervezésére, melynek célja volt, hogy átfogóan mutathassák be az alkoholos portfóliójukat, beleértve az összes „száraz” SKU információt, a márkaleírásokat és felhasználási javaslatokat, különös tekintettel a signature koktélokra.

A katalógust a brand ambassadoroktól kezdve a több 100 fős sales csapaton keresztül a márka managerekig használták előszeretettel, segítve az ún. „mixing koncepció” implementálását mind a szervezetbe, mind a horeca partnerek számára.

Mi az a mixing koncepció?

A Coca-Cola HBC által alkalmazott mixing koncepció, amelyben különböző szénsavas üdítőitalokat kevernek alkoholos italokkal, egy kiváló példa az upsellingre, amely egy olyan értékesítési stratégia, amelynek célja, hogy a vásárlókat magasabb értékű termékek vagy szolgáltatások megvásárlására ösztönözzék, mint amit eredetileg terveztek.

  1. Növeli az átlagos vásárlási értéket: Ha egy vásárló eredetileg csak egy alkoholos italt akart venni, de a koktél kombinációk miatt úgy dönt, hogy egy üdítővel együtt veszi meg (pl. Jack Daniel’s whiskey és Coca-Cola), akkor az összköltség növekszik, így növelve az átlagos vásárlási értéket.
  2. Növeli a fogyasztói élményt: Azáltal, hogy a vásárlóknak javaslatot tesznek arra, hogyan mixelhetik a termékeket koktélok készítéséhez, a vállalat fokozza a fogyasztói élményt. Ez az élmény gyakran arra ösztönzi a vásárlókat, hogy többet költsenek a prémium termékekre.
  3. Keresztértékesítés: Az üdítőitalok és az alkoholos italok kombinációja keresztértékesítést is jelent, ami szintén egy formája az upsellingnek.
  4. Növeli a márkahűséget: Ha a vásárlók pozitív élményeket társítanak a vállalat termékeivel, nagyobb valószínűséggel térnek vissza és vásárolnak újra. A koktélok kínálása különféle kombinációkban növelheti a márkahűséget, mivel a fogyasztók kifejezetten ezeket a kombinációkat keresik.
  5. Promóciók és ajánlatok: A vállalat különféle promóciókat és ajánlatokat is kínálhat, amelyekben a koktélokhoz szükséges összes összetevőt kedvezményes áron kínálják, ezzel is növelve a vásárlók hajlandóságát több termék megvásárlására egyszerre.
  6. Változó fogyasztói trendek: A rövid italok önmagában történő fogyasztása jellemzően az idősebb korosztály körében maradt meg, míg a fiatalok inkább a longdrinkek irányába fordulnak, melyet a mixing koncepció tökéletesen követ le a portfólió termékeivel.