Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Design & Vizuális tartalom

Perszonalizált karácsonyi promóció

Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Design & Vizuális tartalom

Perszonalizált karácsonyi promóció

RÉZANGYAL – PERSZONALIZÁLT KARÁCSONYI PROMÓCIÓ - Arculattervezés / Csomagolástervezés / Kampány / Kampánykoncepció / Promóció / Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal


01

A projekt – személyesebb, mint valaha

🎄 All I want for Christmas is a limited edition Rézangyal

A Rézangyal 2017-es karácsonyi promóciója mérföldkő volt a márka életében – és a hazai FMCG szektorban is. Már akkor, jóval a nagy üdítőmárkák névre szóló címkés kampányai előtt, elindítottuk az egyik legelső teljesen perszonalizálható italcímkés promóciót Magyarországon.

Az ötlet egyszerű volt – és épp ettől működött nagyszerűen: mindenki szeret személyes, gondosan választott ajándékot adni. Mi ezt tettük lehetővé:

egy olyan élményalapú, digitális kampányt hoztunk létre, ahol a vásárlók egy online felületen keresztül,

egyedi szövegekkel ellátott, névre szóló Rézangyal címkéket rendelhettek – közvetlenül a palackra tervezve.

02

Az első a kategóriában – nem csak itthon

Ez a perszonalizációs kampány a maga idejében úttörő volt:

az elsők közt valósítottunk meg olyan digitális-megrendelési rendszert,

• ahol a felhasználó saját magának tervezhetett címkét,

• és néhány kattintással valóban limitált kiadású, névre szóló pálinkát rendelhetett karácsonyra.

Ez akkoriban egyedülálló volt nemcsak a hazai pálinkapiacon, de az egész magyar FMCG szektorban is. A nagy üdítőmárkák csak ezután indították el saját névre szóló címkés kampányaikat – mi tehát valóban megelőztük a trendeket.

03

A kampány kivitelezése – A-tól Z-ig

A kampány nemcsak a kreatív ötletelésről szólt, hanem a teljes kivitelezési folyamatról is:

• Elkészítettük az összes limitált címkeverziót

• Megterveztük és lefejlesztettük az egyedi weboldalt, ahol a vásárlók valós időben szerkeszthették meg a saját címkéjüket

• Kezeltük az online megrendelési és fizetési folyamatokat

• Koordináltuk a gyártást és logisztikát – minden palack időben és tökéletesen elkészítve került a fa alá

• Megvalósítottuk a targetált online kampányt, valamint a retail megjelenéseket is a boltokban

Eredmény

Az egyedi címkés Rézangyal palackokból napok alatt elkeltek a limitált darabszámok – a kampány nemcsak növelte az eladásokat, de erősítette a márkához kapcsolódó érzelmi kötődést is. A vásárlók imádták, hogy nemcsak minőségi pálinkát adhattak ajándékba, hanem személyes üzenetet is átadhattak vele – mindezt egyszerűen, online.

Ez volt az a kampány, amely új szintre emelte a hazai prémium pálinkaajándékozás élményét – és büszkék vagyunk rá, hogy úttörőként vehettünk benne részt.

RÉZANGYAL – PERSZONALIZÁLT KARÁCSONYI PROMÓCIÓ - Arculattervezés / Csomagolástervezés / Kampány / Kampánykoncepció / Promóció / Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal


01

A projekt – személyesebb, mint valaha

🎄 All I want for Christmas is a limited edition Rézangyal

A Rézangyal 2017-es karácsonyi promóciója mérföldkő volt a márka életében – és a hazai FMCG szektorban is. Már akkor, jóval a nagy üdítőmárkák névre szóló címkés kampányai előtt, elindítottuk az egyik legelső teljesen perszonalizálható italcímkés promóciót Magyarországon.

Az ötlet egyszerű volt – és épp ettől működött nagyszerűen: mindenki szeret személyes, gondosan választott ajándékot adni. Mi ezt tettük lehetővé:

egy olyan élményalapú, digitális kampányt hoztunk létre, ahol a vásárlók egy online felületen keresztül,

egyedi szövegekkel ellátott, névre szóló Rézangyal címkéket rendelhettek – közvetlenül a palackra tervezve.

02

Az első a kategóriában – nem csak itthon

Ez a perszonalizációs kampány a maga idejében úttörő volt:

az elsők közt valósítottunk meg olyan digitális-megrendelési rendszert,

• ahol a felhasználó saját magának tervezhetett címkét,

• és néhány kattintással valóban limitált kiadású, névre szóló pálinkát rendelhetett karácsonyra.

Ez akkoriban egyedülálló volt nemcsak a hazai pálinkapiacon, de az egész magyar FMCG szektorban is. A nagy üdítőmárkák csak ezután indították el saját névre szóló címkés kampányaikat – mi tehát valóban megelőztük a trendeket.

03

A kampány kivitelezése – A-tól Z-ig

A kampány nemcsak a kreatív ötletelésről szólt, hanem a teljes kivitelezési folyamatról is:

• Elkészítettük az összes limitált címkeverziót

• Megterveztük és lefejlesztettük az egyedi weboldalt, ahol a vásárlók valós időben szerkeszthették meg a saját címkéjüket

• Kezeltük az online megrendelési és fizetési folyamatokat

• Koordináltuk a gyártást és logisztikát – minden palack időben és tökéletesen elkészítve került a fa alá

• Megvalósítottuk a targetált online kampányt, valamint a retail megjelenéseket is a boltokban

Eredmény

Az egyedi címkés Rézangyal palackokból napok alatt elkeltek a limitált darabszámok – a kampány nemcsak növelte az eladásokat, de erősítette a márkához kapcsolódó érzelmi kötődést is. A vásárlók imádták, hogy nemcsak minőségi pálinkát adhattak ajándékba, hanem személyes üzenetet is átadhattak vele – mindezt egyszerűen, online.

Ez volt az a kampány, amely új szintre emelte a hazai prémium pálinkaajándékozás élményét – és büszkék vagyunk rá, hogy úttörőként vehettünk benne részt.

RÉZANGYAL – PERSZONALIZÁLT KARÁCSONYI PROMÓCIÓ - Arculattervezés / Csomagolástervezés / Kampány / Kampánykoncepció / Promóció / Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal


01

A projekt – személyesebb, mint valaha

🎄 All I want for Christmas is a limited edition Rézangyal

A Rézangyal 2017-es karácsonyi promóciója mérföldkő volt a márka életében – és a hazai FMCG szektorban is. Már akkor, jóval a nagy üdítőmárkák névre szóló címkés kampányai előtt, elindítottuk az egyik legelső teljesen perszonalizálható italcímkés promóciót Magyarországon.

Az ötlet egyszerű volt – és épp ettől működött nagyszerűen: mindenki szeret személyes, gondosan választott ajándékot adni. Mi ezt tettük lehetővé:

egy olyan élményalapú, digitális kampányt hoztunk létre, ahol a vásárlók egy online felületen keresztül,

egyedi szövegekkel ellátott, névre szóló Rézangyal címkéket rendelhettek – közvetlenül a palackra tervezve.

02

Az első a kategóriában – nem csak itthon

Ez a perszonalizációs kampány a maga idejében úttörő volt:

az elsők közt valósítottunk meg olyan digitális-megrendelési rendszert,

• ahol a felhasználó saját magának tervezhetett címkét,

• és néhány kattintással valóban limitált kiadású, névre szóló pálinkát rendelhetett karácsonyra.

Ez akkoriban egyedülálló volt nemcsak a hazai pálinkapiacon, de az egész magyar FMCG szektorban is. A nagy üdítőmárkák csak ezután indították el saját névre szóló címkés kampányaikat – mi tehát valóban megelőztük a trendeket.

03

A kampány kivitelezése – A-tól Z-ig

A kampány nemcsak a kreatív ötletelésről szólt, hanem a teljes kivitelezési folyamatról is:

• Elkészítettük az összes limitált címkeverziót

• Megterveztük és lefejlesztettük az egyedi weboldalt, ahol a vásárlók valós időben szerkeszthették meg a saját címkéjüket

• Kezeltük az online megrendelési és fizetési folyamatokat

• Koordináltuk a gyártást és logisztikát – minden palack időben és tökéletesen elkészítve került a fa alá

• Megvalósítottuk a targetált online kampányt, valamint a retail megjelenéseket is a boltokban

Eredmény

Az egyedi címkés Rézangyal palackokból napok alatt elkeltek a limitált darabszámok – a kampány nemcsak növelte az eladásokat, de erősítette a márkához kapcsolódó érzelmi kötődést is. A vásárlók imádták, hogy nemcsak minőségi pálinkát adhattak ajándékba, hanem személyes üzenetet is átadhattak vele – mindezt egyszerűen, online.

Ez volt az a kampány, amely új szintre emelte a hazai prémium pálinkaajándékozás élményét – és büszkék vagyunk rá, hogy úttörőként vehettünk benne részt.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Szeretnél emlékezetes és hatékony kampányt márkádnak?

Hát ne habozz, és vedd fel velünk a kapcsolatot!

"A férjem azt mondta talán ennek a névreszóló ajándéknak örült eddig a legjobban... Nem tudom ennek én örüljek-e vagy se, mindenesetre szuper ötlet volt a névreszóló címke!:)"

Szederkényi Mariann

Facebook kommentelő

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!