01 A feladat
Bartruck tervezés és kivitelezés
A márka a kisebb volumenű rendezvényektől kezdve egészen a Sziget fesztivál 4 önálló márkahelyszínéig bezárólag rendszeresen mozgatta értékesítési pontjait a szezonban.
Feladatunk egy új „hero truck” létrehozása volt, amely során két cél lebegett a megbízónk, így a mi szemünk előtt is.
- Legyen látványos. Legyen látható, adjon impuzust ne csak a magyar, hanem a nagy fesztiválokat látogató nemzetközi közönségnek is
- Legyen funkcionális, legyen alkalmas a hűtött italok lehető legnagyobb számban és leggyorsabban történő kiszolgálására.
A látványosság céljából erős, konktrasztos, sárga – fekete színt választottunk, amelyre magyar és angol nyelven íródott szlogen kreatívokból építettük fel a mintázatot. Az autó látható felületét megnöveltük, oldalra nyíló szárnyakat és felnyíló freeze-t terveztünk, amik külső világítást kaptak az éjszakai láthatóság növelésének céljából, illetve dimmerelhető dekorizzókkal adtuk meg az értékesítési pont belső hangulatát.
A funkcionalitást a süllyesztett hűtő, a gyors kiszolgálást biztosító termékelhelyezések, az átlátszó pult és az egyértelmű ital és árlap szolgálta.














