Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Rézangyal reklámfilm

Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Rézangyal reklámfilm

Rézangyal - REKLÁMFILM / BRANDFILM / KAMPÁNYKONCEPCIÓ / TÖRTÉNETMESÉLÉS



01

A projekt – Az értékek összhangja

A Rézangyal prémium kollekcióját nemcsak az alapanyagok, hanem az elkészítés mögötti szakértelem is különlegessé teszi.

A reklámfilm célja az volt, hogy ezt a szakmaiságot és hitelességet Márton András blendmester személyén és munkamódszerein keresztül mutassuk be – olyan filmes eszközökkel, amelyek egyszerre szolgálják a hangulatteremtést, az edukációt, és a márkaépítést.

02

A brief – Pancsolás vagy prémium?

A blendelés mint eljárás a magyar fogyasztók többsége számára ismeretlen, sokszor téves – negatív – kép társul hozzá.

Pedig a házasítás a prémium italok világában (mint a portói borok vagy a champagne-ok) a stabil csúcsminőség záloga.

A brief célja tehát nemcsak a reklámfilm elkészítése volt, hanem annak okos narratívába helyezése, hogy a blendelés hogyan válik a prémium minőség zálogává – ezáltal történetmesélésen keresztül bontottuk le az előítéleteket.

03

A koncepció – Egy mester és a műhelye

A film középpontjába Márton András blendmestert állítottuk, és megalkottuk a kollekció születésének díszleteit: egy férfias, indusztriális térben (fa, fém, beton) forgattunk, ahol a valódi mérőeszközök, lepárlók és fokmérők között zajlott a munka.

A blendelés folyamatát nemcsak stilizáltan, hanem ténylegesen, valódi szakmai eszközökkel mutattuk be, hogy az edukáció élményszerű maradjon, miközben megőrizzük a vizuális esztétikát és a prémium márkavilág atmoszféráját.

Rézangyal - REKLÁMFILM / BRANDFILM / KAMPÁNYKONCEPCIÓ / TÖRTÉNETMESÉLÉS



01

A projekt – Az értékek összhangja

A Rézangyal prémium kollekcióját nemcsak az alapanyagok, hanem az elkészítés mögötti szakértelem is különlegessé teszi.

A reklámfilm célja az volt, hogy ezt a szakmaiságot és hitelességet Márton András blendmester személyén és munkamódszerein keresztül mutassuk be – olyan filmes eszközökkel, amelyek egyszerre szolgálják a hangulatteremtést, az edukációt, és a márkaépítést.

02

A brief – Pancsolás vagy prémium?

A blendelés mint eljárás a magyar fogyasztók többsége számára ismeretlen, sokszor téves – negatív – kép társul hozzá.

Pedig a házasítás a prémium italok világában (mint a portói borok vagy a champagne-ok) a stabil csúcsminőség záloga.

A brief célja tehát nemcsak a reklámfilm elkészítése volt, hanem annak okos narratívába helyezése, hogy a blendelés hogyan válik a prémium minőség zálogává – ezáltal történetmesélésen keresztül bontottuk le az előítéleteket.

03

A koncepció – Egy mester és a műhelye

A film középpontjába Márton András blendmestert állítottuk, és megalkottuk a kollekció születésének díszleteit: egy férfias, indusztriális térben (fa, fém, beton) forgattunk, ahol a valódi mérőeszközök, lepárlók és fokmérők között zajlott a munka.

A blendelés folyamatát nemcsak stilizáltan, hanem ténylegesen, valódi szakmai eszközökkel mutattuk be, hogy az edukáció élményszerű maradjon, miközben megőrizzük a vizuális esztétikát és a prémium márkavilág atmoszféráját.

Rézangyal - REKLÁMFILM / BRANDFILM / KAMPÁNYKONCEPCIÓ / TÖRTÉNETMESÉLÉS



01

A projekt – Az értékek összhangja

A Rézangyal prémium kollekcióját nemcsak az alapanyagok, hanem az elkészítés mögötti szakértelem is különlegessé teszi.

A reklámfilm célja az volt, hogy ezt a szakmaiságot és hitelességet Márton András blendmester személyén és munkamódszerein keresztül mutassuk be – olyan filmes eszközökkel, amelyek egyszerre szolgálják a hangulatteremtést, az edukációt, és a márkaépítést.

02

A brief – Pancsolás vagy prémium?

A blendelés mint eljárás a magyar fogyasztók többsége számára ismeretlen, sokszor téves – negatív – kép társul hozzá.

Pedig a házasítás a prémium italok világában (mint a portói borok vagy a champagne-ok) a stabil csúcsminőség záloga.

A brief célja tehát nemcsak a reklámfilm elkészítése volt, hanem annak okos narratívába helyezése, hogy a blendelés hogyan válik a prémium minőség zálogává – ezáltal történetmesélésen keresztül bontottuk le az előítéleteket.

03

A koncepció – Egy mester és a műhelye

A film középpontjába Márton András blendmestert állítottuk, és megalkottuk a kollekció születésének díszleteit: egy férfias, indusztriális térben (fa, fém, beton) forgattunk, ahol a valódi mérőeszközök, lepárlók és fokmérők között zajlott a munka.

A blendelés folyamatát nemcsak stilizáltan, hanem ténylegesen, valódi szakmai eszközökkel mutattuk be, hogy az edukáció élményszerű maradjon, miközben megőrizzük a vizuális esztétikát és a prémium márkavilág atmoszféráját.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Te is olyan reklámfilmet szeretnél, ami nemcsak szép, hanem márkát épít és történetet mesél?

Akkor keress minket, mert mi vizuális atmoszférát, hiteles narratívát és erős karaktereket használunk arra, hogy valódi értéket mutassunk meg – márkád szellemiségére szabva.

"A PRÉMIUM KOLLEKCIÓ TAGJAIT ÚGY VÁLASZTOTTUK KI, HOGY AZ ADOTT GYÜMÖLCSRE JELLEMZŐ ÍZ- ÉS ILLATKARAKTEREK ÖSSZEADÓDÓ ÉRTÉKEI MINDEN EGYES ÜVEGBEN TÖKÉLETES HARMÓNIÁT ALKOTVA TALÁLJANAK EGYMÁSRA."

Márton András

Blendmester

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!