Rézangyal - REKLÁMFILM / BRANDFILM / KAMPÁNYKONCEPCIÓ / TÖRTÉNETMESÉLÉS
01
A projekt – Az értékek összhangja
A Rézangyal prémium kollekcióját nemcsak az alapanyagok, hanem az elkészítés mögötti szakértelem is különlegessé teszi.
A reklámfilm célja az volt, hogy ezt a szakmaiságot és hitelességet Márton András blendmester személyén és munkamódszerein keresztül mutassuk be – olyan filmes eszközökkel, amelyek egyszerre szolgálják a hangulatteremtést, az edukációt, és a márkaépítést.
02
A brief – Pancsolás vagy prémium?
A blendelés mint eljárás a magyar fogyasztók többsége számára ismeretlen, sokszor téves – negatív – kép társul hozzá.
Pedig a házasítás a prémium italok világában (mint a portói borok vagy a champagne-ok) a stabil csúcsminőség záloga.
A brief célja tehát nemcsak a reklámfilm elkészítése volt, hanem annak okos narratívába helyezése, hogy a blendelés hogyan válik a prémium minőség zálogává – ezáltal történetmesélésen keresztül bontottuk le az előítéleteket.
03
A koncepció – Egy mester és a műhelye
A film középpontjába Márton András blendmestert állítottuk, és megalkottuk a kollekció születésének díszleteit: egy férfias, indusztriális térben (fa, fém, beton) forgattunk, ahol a valódi mérőeszközök, lepárlók és fokmérők között zajlott a munka.
A blendelés folyamatát nemcsak stilizáltan, hanem ténylegesen, valódi szakmai eszközökkel mutattuk be, hogy az edukáció élményszerű maradjon, miközben megőrizzük a vizuális esztétikát és a prémium márkavilág atmoszféráját.
Rézangyal - REKLÁMFILM / BRANDFILM / KAMPÁNYKONCEPCIÓ / TÖRTÉNETMESÉLÉS
01
A projekt – Az értékek összhangja
A Rézangyal prémium kollekcióját nemcsak az alapanyagok, hanem az elkészítés mögötti szakértelem is különlegessé teszi.
A reklámfilm célja az volt, hogy ezt a szakmaiságot és hitelességet Márton András blendmester személyén és munkamódszerein keresztül mutassuk be – olyan filmes eszközökkel, amelyek egyszerre szolgálják a hangulatteremtést, az edukációt, és a márkaépítést.
02
A brief – Pancsolás vagy prémium?
A blendelés mint eljárás a magyar fogyasztók többsége számára ismeretlen, sokszor téves – negatív – kép társul hozzá.
Pedig a házasítás a prémium italok világában (mint a portói borok vagy a champagne-ok) a stabil csúcsminőség záloga.
A brief célja tehát nemcsak a reklámfilm elkészítése volt, hanem annak okos narratívába helyezése, hogy a blendelés hogyan válik a prémium minőség zálogává – ezáltal történetmesélésen keresztül bontottuk le az előítéleteket.
03
A koncepció – Egy mester és a műhelye
A film középpontjába Márton András blendmestert állítottuk, és megalkottuk a kollekció születésének díszleteit: egy férfias, indusztriális térben (fa, fém, beton) forgattunk, ahol a valódi mérőeszközök, lepárlók és fokmérők között zajlott a munka.
A blendelés folyamatát nemcsak stilizáltan, hanem ténylegesen, valódi szakmai eszközökkel mutattuk be, hogy az edukáció élményszerű maradjon, miközben megőrizzük a vizuális esztétikát és a prémium márkavilág atmoszféráját.
Rézangyal - REKLÁMFILM / BRANDFILM / KAMPÁNYKONCEPCIÓ / TÖRTÉNETMESÉLÉS
01
A projekt – Az értékek összhangja
A Rézangyal prémium kollekcióját nemcsak az alapanyagok, hanem az elkészítés mögötti szakértelem is különlegessé teszi.
A reklámfilm célja az volt, hogy ezt a szakmaiságot és hitelességet Márton András blendmester személyén és munkamódszerein keresztül mutassuk be – olyan filmes eszközökkel, amelyek egyszerre szolgálják a hangulatteremtést, az edukációt, és a márkaépítést.
02
A brief – Pancsolás vagy prémium?
A blendelés mint eljárás a magyar fogyasztók többsége számára ismeretlen, sokszor téves – negatív – kép társul hozzá.
Pedig a házasítás a prémium italok világában (mint a portói borok vagy a champagne-ok) a stabil csúcsminőség záloga.
A brief célja tehát nemcsak a reklámfilm elkészítése volt, hanem annak okos narratívába helyezése, hogy a blendelés hogyan válik a prémium minőség zálogává – ezáltal történetmesélésen keresztül bontottuk le az előítéleteket.
03
A koncepció – Egy mester és a műhelye
A film középpontjába Márton András blendmestert állítottuk, és megalkottuk a kollekció születésének díszleteit: egy férfias, indusztriális térben (fa, fém, beton) forgattunk, ahol a valódi mérőeszközök, lepárlók és fokmérők között zajlott a munka.
A blendelés folyamatát nemcsak stilizáltan, hanem ténylegesen, valódi szakmai eszközökkel mutattuk be, hogy az edukáció élményszerű maradjon, miközben megőrizzük a vizuális esztétikát és a prémium márkavilág atmoszféráját.