Rézangyal website

Ügyfél:

Kategória:

Weboldalkészítés

Dátum:

2018

01 Projekt leírás

Új, előremutató, smart és szép

HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból, így a projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.

A Rézangyal weboldal koncepciójának megalkotásakor több szempont járt a fejünkben, ám hogy a céljainkat tények talajára helyezhessük megvizsgáltuk a versenytársak weboldalait és kommunikációját, valamint megnéztük a nemzetközi példákat – lehetőségeket is, hogy a trendeket előrevetítsük. Azt tapasztaltuk, hogy a hazai websiteok mind tartalmilag, mind funkcionálisan, de design terén is jelentős lemaradásban vannak, így célunk volt egy huszárvágással megelőzni mindenkit és egy olyan website-ot megvalósítani, amely minden igénynek megfelel.

Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak, melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a website és a kommunikációs koncepció kialakításakor. Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján, az arculati kézikönyv használatával kialakítottuk a tervkoncepciót, melynek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal márkának a weboldalán keresztül.

Rögtön a főoldalon egy teljes screenen átfutó, óriás termékfotóval nyitottunk, amely a palack szerencsés – keskeny és magas – formájának köszönhetően úgy tudott óriásiban és igen hangsúlyosan megjelenni, hogy nem uralta a teret.

A Rézangyal márka blendelt pálinkákkal operál. Mivel hazánkban a blendelés / házasítás kifejezése kevésbbé ismert, – vagy ha igen többször negatív percepcióval bír a jellemzően vidéki, pancsolt pálinkák tapasztalatából kifolyólag – kiemelt hangsúlyt fektettünk ennek bemutatására, hogy ellensúlyozzuk a feltételezéseke és tények talajára állítva edukáljuk az oldalra látogatókat. Külön aloldalt készítettünk a márka, a pálinkakészítés és a házasítási eljárás bemutatására, ám tudva azt, hogy a felhasználók elsősorban a termék aloldalon böngésznek minden termék minden aloldalán létrehoztunk egy szekciót, ahol az adott termék blendelési információit és tulajdonságait kommunikáltuk.

Hasonló okból kifolyólag, a klasszikus magyar felfogást – tehát a gyorsan bedobott felest – ellensúlyozva, és a márka prémium jellegét kommunikálva „hogyan fogyaszd” edukációs animációt építettünk be a termék aloldalakra.

A döntést és a beazonosítást segítve szűrő rendszert, úgynevezett filtereket alkalmaztunk a termék főoldalakon. Lehetett szűrni egyszerűen az ízek szerint, de szofisztikáltuk ezt különböző íz és illatkarakterek mentén is, lásd például „barack + friss + gyümölcsös = mézes barack pálinka”, vagy „barack + parfümös + gyümölcsös = kajszibarack pálinka”.

Hogy tovább erősítsük a Rézangyal pálinkák prémium jellegét minden termékhez a rá jellemző, kézzel rajolt grafikai elemekkel és leírásokkal segítettük tudatosítani az íz +illat + karakter jegyeket, valamint a gasztro élményt támogatva ételpárosítás ajánlásokat is kommunikáltunk az egyes termékeknél.

A termék aloldalakon a keresztvásárlást és az oldalon eltöltött hosszabb időt driveolva ajánlott termékeket jelenítettünk meg, melyek az éppen megtekintett termékhez hasonló karakterű pálinkák közül kerültek ki.