01 A brief
A Fundango-val közös együttműködésünk jellemzően egyszerű gondolatmeneten nyugszik. Minden kommunikáció során elsődleges cél a termékfókusz, azok jól látható megjelenítése és beazonosíthatósága, ám elsődleges fókusz a kreativitás is és annak a bizonyos „spark”-nak a hozzáadása. Cél volt, hogy minden esetben a Fundango legyen az, ami valami “mást” csinál ugyan úgy!
02 A koncepció
Mélyvíz…!
A nyár kapcsán eszünkbe jutott a víz, víz kapcsán az óceán, majd óceán híján
egy medence.
Nem sokat haboztunk, mert fogtuk a stylistok által felöltöztetett csapatot és bedobtuk Őket a vízbe, hogy igazán különleges hangulatú imagefotókkal alapozzuk meg a szezonkommunikáció alapjait.
Női katalógus
Lapozz bele
Férfi katalógus
Lapozz bele
02 Kommunikáció
From print to digital
Az imagefotók mellett termékfotóztunk is, majd ezek összességéből összeállítottuk a KeyVisualt, ami a teljes szezonkommunikációt végigkísérte.
Az elkészült anyagot a teljes szezonban használtuk kezdve a reach és konverziós célokat megcélzó online kampánytól a print kiadványokon és social media kommunikáción keresztül egészen a vásárláshelyi megjelenésekig bezárólag.