Design & Vizuális tartalom

Aperol

Design & Vizuális tartalom

Aperol

APEROL BOLT ÉS FESZTIVÁL KOMMUNIKÁCIÓ


ÜGYFÉL:

APEROL • Coca Cola HBC. Kft.

KATEGÓRIA:

Csomagolástervezés • display • kiadványtervezés • egyéb kategória

A PROJEKT

EGY IKONIKUS MÁRKA KOMMUNIKÁCIÓJA, ORSZÁGSZERTE

Az Aperol egy jól ismert, ikonikus márka, amelynek vizuális világa már messziről felismerhető. Éppen ezért komoly figyelmet és konzisztens arculati megközelítést igényelt az a sokrétű kommunikációs projekt, amit a Coca Cola HBC. megbízásából valósítottunk meg.

Feladatunk nemcsak az volt, hogy „néhány displayt” tervezzünk – sokkal inkább egy országos jelenlét vizuális alapelemeit kellett egységes és mégis friss módon életre kelteni. A projekt a klasszikus CLP plakátoktól indult, de megállás nélkül bővült:

  • bolti és nagyker felületekre szánt wobbler,

  • papír és álló display,

  • kültéri fesztiválmegjelenések,

  • vizuális guideline-ok és POS kiadványok.

Mindez úgy, hogy a jól ismert Aperol hangulatot megtartva, mégis a hazai piacra optimalizált módon tűnjön ki a polcokon – és a nyári rendezvényeken.

APEROL BOLT ÉS FESZTIVÁL KOMMUNIKÁCIÓ


ÜGYFÉL:

APEROL • Coca Cola HBC. Kft.

KATEGÓRIA:

Csomagolástervezés • display • kiadványtervezés • egyéb kategória

A PROJEKT

EGY IKONIKUS MÁRKA KOMMUNIKÁCIÓJA, ORSZÁGSZERTE

Az Aperol egy jól ismert, ikonikus márka, amelynek vizuális világa már messziről felismerhető. Éppen ezért komoly figyelmet és konzisztens arculati megközelítést igényelt az a sokrétű kommunikációs projekt, amit a Coca Cola HBC. megbízásából valósítottunk meg.

Feladatunk nemcsak az volt, hogy „néhány displayt” tervezzünk – sokkal inkább egy országos jelenlét vizuális alapelemeit kellett egységes és mégis friss módon életre kelteni. A projekt a klasszikus CLP plakátoktól indult, de megállás nélkül bővült:

  • bolti és nagyker felületekre szánt wobbler,

  • papír és álló display,

  • kültéri fesztiválmegjelenések,

  • vizuális guideline-ok és POS kiadványok.

Mindez úgy, hogy a jól ismert Aperol hangulatot megtartva, mégis a hazai piacra optimalizált módon tűnjön ki a polcokon – és a nyári rendezvényeken.

APEROL BOLT ÉS FESZTIVÁL KOMMUNIKÁCIÓ


ÜGYFÉL:

APEROL • Coca Cola HBC. Kft.

KATEGÓRIA:

Csomagolástervezés • display • kiadványtervezés • egyéb kategória

A PROJEKT

EGY IKONIKUS MÁRKA KOMMUNIKÁCIÓJA, ORSZÁGSZERTE

Az Aperol egy jól ismert, ikonikus márka, amelynek vizuális világa már messziről felismerhető. Éppen ezért komoly figyelmet és konzisztens arculati megközelítést igényelt az a sokrétű kommunikációs projekt, amit a Coca Cola HBC. megbízásából valósítottunk meg.

Feladatunk nemcsak az volt, hogy „néhány displayt” tervezzünk – sokkal inkább egy országos jelenlét vizuális alapelemeit kellett egységes és mégis friss módon életre kelteni. A projekt a klasszikus CLP plakátoktól indult, de megállás nélkül bővült:

  • bolti és nagyker felületekre szánt wobbler,

  • papír és álló display,

  • kültéri fesztiválmegjelenések,

  • vizuális guideline-ok és POS kiadványok.

Mindez úgy, hogy a jól ismert Aperol hangulatot megtartva, mégis a hazai piacra optimalizált módon tűnjön ki a polcokon – és a nyári rendezvényeken.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Szeretnél te is erős vizuális jelenlétet márkádnak, akár boltokban, akár fesztiválokon?

Keress minket bizalommal!

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!