APEROL BOLT ÉS FESZTIVÁL KOMMUNIKÁCIÓ
ÜGYFÉL:
APEROL • Coca Cola HBC. Kft.
KATEGÓRIA:
Csomagolástervezés • display • kiadványtervezés • egyéb kategória
⸻
A PROJEKT
EGY IKONIKUS MÁRKA KOMMUNIKÁCIÓJA, ORSZÁGSZERTE
Az Aperol egy jól ismert, ikonikus márka, amelynek vizuális világa már messziről felismerhető. Éppen ezért komoly figyelmet és konzisztens arculati megközelítést igényelt az a sokrétű kommunikációs projekt, amit a Coca Cola HBC. megbízásából valósítottunk meg.
Feladatunk nemcsak az volt, hogy „néhány displayt” tervezzünk – sokkal inkább egy országos jelenlét vizuális alapelemeit kellett egységes és mégis friss módon életre kelteni. A projekt a klasszikus CLP plakátoktól indult, de megállás nélkül bővült:
bolti és nagyker felületekre szánt wobbler,
papír és álló display,
kültéri fesztiválmegjelenések,
vizuális guideline-ok és POS kiadványok.
Mindez úgy, hogy a jól ismert Aperol hangulatot megtartva, mégis a hazai piacra optimalizált módon tűnjön ki a polcokon – és a nyári rendezvényeken.
APEROL BOLT ÉS FESZTIVÁL KOMMUNIKÁCIÓ
ÜGYFÉL:
APEROL • Coca Cola HBC. Kft.
KATEGÓRIA:
Csomagolástervezés • display • kiadványtervezés • egyéb kategória
⸻
A PROJEKT
EGY IKONIKUS MÁRKA KOMMUNIKÁCIÓJA, ORSZÁGSZERTE
Az Aperol egy jól ismert, ikonikus márka, amelynek vizuális világa már messziről felismerhető. Éppen ezért komoly figyelmet és konzisztens arculati megközelítést igényelt az a sokrétű kommunikációs projekt, amit a Coca Cola HBC. megbízásából valósítottunk meg.
Feladatunk nemcsak az volt, hogy „néhány displayt” tervezzünk – sokkal inkább egy országos jelenlét vizuális alapelemeit kellett egységes és mégis friss módon életre kelteni. A projekt a klasszikus CLP plakátoktól indult, de megállás nélkül bővült:
bolti és nagyker felületekre szánt wobbler,
papír és álló display,
kültéri fesztiválmegjelenések,
vizuális guideline-ok és POS kiadványok.
Mindez úgy, hogy a jól ismert Aperol hangulatot megtartva, mégis a hazai piacra optimalizált módon tűnjön ki a polcokon – és a nyári rendezvényeken.
APEROL BOLT ÉS FESZTIVÁL KOMMUNIKÁCIÓ
ÜGYFÉL:
APEROL • Coca Cola HBC. Kft.
KATEGÓRIA:
Csomagolástervezés • display • kiadványtervezés • egyéb kategória
⸻
A PROJEKT
EGY IKONIKUS MÁRKA KOMMUNIKÁCIÓJA, ORSZÁGSZERTE
Az Aperol egy jól ismert, ikonikus márka, amelynek vizuális világa már messziről felismerhető. Éppen ezért komoly figyelmet és konzisztens arculati megközelítést igényelt az a sokrétű kommunikációs projekt, amit a Coca Cola HBC. megbízásából valósítottunk meg.
Feladatunk nemcsak az volt, hogy „néhány displayt” tervezzünk – sokkal inkább egy országos jelenlét vizuális alapelemeit kellett egységes és mégis friss módon életre kelteni. A projekt a klasszikus CLP plakátoktól indult, de megállás nélkül bővült:
bolti és nagyker felületekre szánt wobbler,
papír és álló display,
kültéri fesztiválmegjelenések,
vizuális guideline-ok és POS kiadványok.
Mindez úgy, hogy a jól ismert Aperol hangulatot megtartva, mégis a hazai piacra optimalizált módon tűnjön ki a polcokon – és a nyári rendezvényeken.