📘 KIADVÁNYTERVEZÉS – COCA-COLA HBC
Alkoholos portfólió. Egy koncepció, minden eszközben.
⸻
🎯 A cél
A Coca-Cola HBC csapata számára egy olyan egységes, on- és offline is használható kiadványt készítettünk, amely bemutatja az alkoholos portfóliót:
minden SKU
márkaleírások
signature koktélajánlások
Mindezt a mixing koncepcióra építve, brandhű, mégis koherens dizájnban.
⸻
🧠 Mi az a mixing koncepció?
A Coca-Cola HBC által használt mixing szemlélet alkoholos és szénsavas italok kombinálására épül – egyszerre edukál és üzletileg is stratégiai értéket teremt:
Upselling: több termék, magasabb kosárérték
Fogyasztói élmény: inspiráló koktélötletek
Keresztértékesítés: alkohol + üdítő együtt
Márkahűség: jól működő párosítások = újravásárlás
Fiatal célcsoport: longdrink preferencia = releváns ajánlatok
⸻
📦 A kiadvány szerepe
A katalógust aktívan használta:
a teljes sales csapat
brand managerek
brand ambassadorok
és HORECA partnerek is
Segítette a mixing stratégia implementálását és skálázását a teljes értékesítési láncon belül.
📘 KIADVÁNYTERVEZÉS – COCA-COLA HBC
Alkoholos portfólió. Egy koncepció, minden eszközben.
⸻
🎯 A cél
A Coca-Cola HBC csapata számára egy olyan egységes, on- és offline is használható kiadványt készítettünk, amely bemutatja az alkoholos portfóliót:
minden SKU
márkaleírások
signature koktélajánlások
Mindezt a mixing koncepcióra építve, brandhű, mégis koherens dizájnban.
⸻
🧠 Mi az a mixing koncepció?
A Coca-Cola HBC által használt mixing szemlélet alkoholos és szénsavas italok kombinálására épül – egyszerre edukál és üzletileg is stratégiai értéket teremt:
Upselling: több termék, magasabb kosárérték
Fogyasztói élmény: inspiráló koktélötletek
Keresztértékesítés: alkohol + üdítő együtt
Márkahűség: jól működő párosítások = újravásárlás
Fiatal célcsoport: longdrink preferencia = releváns ajánlatok
⸻
📦 A kiadvány szerepe
A katalógust aktívan használta:
a teljes sales csapat
brand managerek
brand ambassadorok
és HORECA partnerek is
Segítette a mixing stratégia implementálását és skálázását a teljes értékesítési láncon belül.
📘 KIADVÁNYTERVEZÉS – COCA-COLA HBC
Alkoholos portfólió. Egy koncepció, minden eszközben.
⸻
🎯 A cél
A Coca-Cola HBC csapata számára egy olyan egységes, on- és offline is használható kiadványt készítettünk, amely bemutatja az alkoholos portfóliót:
minden SKU
márkaleírások
signature koktélajánlások
Mindezt a mixing koncepcióra építve, brandhű, mégis koherens dizájnban.
⸻
🧠 Mi az a mixing koncepció?
A Coca-Cola HBC által használt mixing szemlélet alkoholos és szénsavas italok kombinálására épül – egyszerre edukál és üzletileg is stratégiai értéket teremt:
Upselling: több termék, magasabb kosárérték
Fogyasztói élmény: inspiráló koktélötletek
Keresztértékesítés: alkohol + üdítő együtt
Márkahűség: jól működő párosítások = újravásárlás
Fiatal célcsoport: longdrink preferencia = releváns ajánlatok
⸻
📦 A kiadvány szerepe
A katalógust aktívan használta:
a teljes sales csapat
brand managerek
brand ambassadorok
és HORECA partnerek is
Segítette a mixing stratégia implementálását és skálázását a teljes értékesítési láncon belül.