Tudtad, hogy az erős arculat az üzleti siker sarokköve?

Idézd fel kedvenc márkáid. Arculatuk és márkaidentitásuk professzionalitása miatt már-már megszemélyesíthetőek ugye?

Díjnyertes full-service marketing- és kreatív ügynökségként olyan arculatok tervezésére és márkaidentitások kialakítására szakosodtunk, amelyek tények mentén kerülnek megvalósításra, hogy azok valóban rezonáljanak a célközönséggel és a fel-letűnő trendek ellenére kiállják az idő próbáját.

Arculat

A márkarculat az imagenál sokkal megfoghatóbb, hiszen az arculat tulajdonképpen nem más, mint a cég különböző megjelenési formáinak összessége. A puzzle darabjai, azok az elemek, melyek egy összehangolt, komplex nagy egésszé állnak össze, amelyek támogatják a pozitív márkaimage kialakulását.

Márka image

A márkaimage több mint az arculat elemeinek összessége; ez az az érzelmi és pszichológiai asszociáció, melyet a célcsoport a márkához fűz. A jól kialakított márkaimage a nehezen megfogható érték, az a spark, az a “plusz”, amely új magasságokba repíthet egy márkát.

Tudod, mi az arculat tervezés?

Az arculat tervezés és fejlesztés egy olyan stratégiai folyamat, amely a vállalat vagy márka külső megjelenését, stílusát és kommunikációját foglalja magában. Ha érthetően szeretnénk fogalmazni, akkor itt öltöztetjük fel és adunk személyiséget a márkának.

KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk

Tudod, miért fontos a professzinális arculat?

A jól kialakított arculat egyfajta jelzőfényként szolgál, amely egyszerre vonzza és tartja meg az ügyfeleket, amely bizalmat ébreszt, és elősegíti a vásárlói hűséget. Ez különbözteti meg Önt a telített piacon, ez segít a márkájának beazonosíthatóságában és ez közvetíti a márka értékeit és személyiségét a közönség felé.

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency

Tudod, miért különleges a megközelítésünk?

Az arculat tervezés és márkaimázs-fejlesztés során alkalmazott megközelítésünk az alapvető identitásunkban gyökerezik: a tényeken alapuló, üzleti célok által irányított stratégiát ötvözzük a kreatív és innovatív csavarral. Hiszünk a stratégiai növekedésben, az innovatív megoldásokban és a hosszú távú partnerségek ápolásában, hogy olyan márkaképet hozzunk létre, amely nemcsak az Ön elképzeléseit tükrözi, hanem az ügyfelei számára is vonzó.

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency

Amennyiben professzionális márkaarculatra van szükséged…

…Akkor csapatunk célok és tények mentén, partnerként alakítja ki márkád arculatát és márkaidentitását úgy, hogy az valódi hatást gyakoroljon.

A professzionális arculat legfőbb elemei

  1. Logó és vizuális identitás: A logó az egyik legfontosabb elem, ami a vállalatot azonosítja. A vizuális identitás magában foglalja a színeket, tipográfiát, formákat és egyéb vizuális elemeket, amelyek összhangban vannak a márka személyiségével.
  2. Kommunikációs irányelvek: Az irányelvek meghatározzák, hogyan kell használni a vizuális elemeket és kommunikálni a márka üzenetét a különböző csatornákon. Ez biztosítja a konzisztenciát és összhangot a kommunikációban.
  3. Márka színpaletta: Az arculat része a választott színek palettája, amelyek nemcsak az esztétikát erősítik, hanem érzelmi és pszichológiai hatást is gyakorolnak az emberekre.
  4. Tipográfia: A kiválasztott betűtípusok és tipográfiai elemek hozzájárulnak a márka egyedi stílusához és az üzenetek hatékonyságához.
  5. Fotó, video és grafika stílus: A képi tartalom stílusa befolyásolja a márka megjelenését. A fotók és grafikák hangulata összhangban kell legyen a márka személyiségével.

Amennyiben professzionális márkaarculatra van szükséged…

…Akkor csapatunk célok és tények mentén, partnerként alakítja ki márkád arculatát és márkaidentitását úgy, hogy az valódi hatást gyakoroljon.

Hogyan segítünk a

professzionális arculat tervezés során?

  1. Kutatás és elemzés: Első lépésként megértjük a vállalatot, piaci környezetét és célcsoportját. Értékeljük az aktuális arculatot és kommunikációt. Ez a feltáró fázis kulcsfontosságú azon egyedi tulajdonságok és erősségek azonosításában, amelyek a márkaarculat alapját képezik.
  2. A márka alapvető identitásának meghatározása: Az elemzésből nyert tények alapján Önnel együtt meghatározzuk márkája küldetését, jövőképét, értékeit és személyiségét, vagyis a brand manifesto-ját. Ez az alapvető identitás vezérli majd a márkaarculat valamennyi összetevőjének kialakítását.
  3. Stratégia kidolgozása: Kidolgozzuk az arculatfejlesztés stratégiáját, amely magában foglalja a célkitűzéseket, üzeneteket és célcsoportot.
  4. Koncepció és kreatív munka: Kreatív csapatunk koncepciókat fejleszt ki a vizuális elemek, színek, tipográfiák és egyéb arculati elemek tekintetében.
  5. Tervezés és vizuális megjelenítés: A kiválasztott koncepciók alapján terveket készítünk a logóról, vizuális elemekről és kommunikációs anyagokról.
  6. Validálás: Az új arculatot teszteljük a célcsoporton és a visszajelzések alapján finomítjuk, ha szükséges.
  7. Implementáció és irányelvek: Az elkészült arculati elemeket bevezetjük a vállalati kommunikációba és megalkotjuk az irányelveket az egyértelmű használathoz.

Amennyiben professzionális márkaarculatra van szükséged…

…Akkor csapatunk célok és tények mentén, partnerként alakítja ki márkád arculatát és márkaidentitását úgy, hogy az valódi hatást gyakoroljon.

Mik egy professzionális

az arculat főbb elemei?

  1. Workshop: Az arculat stratégia nélkül mit sem ér. Tudunk szép logókat rajzolni, – a végeredmény is ilyen lesz – de cél és stratégia nélkül a logo önmagában csupán egy öncélú és nem hatékony eszköz. Ennek egyik első lépése egy olyan workshop, ahol irányba állítjuk és meghatározzuk önmagunk és partnereink alapvető céljait, keretet adnunk.
  2. Stratégia és kreativitás: Kidolgozzuk azt a stratégiát, amely tükrözi a márka értékeit és céljait. Kreatív koncepciókat hozunk létre, amelyek innovatívak és vonzóak.
  3. Vizuális identitás kialakítása: Segítünk létrehozni a logót, és azon komplex vizuális elemeket és színpalettát, amelyek egységes, beazonosítható és megkülönböztethető arculatot eredményeznek.
  4. Kommunikációs irányelvek: Kidolgozzuk azokat az irányelveket, melyek segítik partnereinket, belső és külső csapatát és alvállalkozóit a vállalat konzisztens kommunikáció fenntartásában minden csatornán.
  5. Tervezés és implementáció: Megtervezzük és a validálást követően implementáljuk az új arculati elemeket. Biztosítjuk, hogy márkaarculata következetesen, minden érintkezési ponton érvényesüljön.
    .

Amennyiben professzionális márkaarculatra van szükséged…

…Akkor csapatunk célok és tények mentén, partnerként alakítja ki márkád arculatát és márkaidentitását úgy, hogy az valódi hatást gyakoroljon.

Alapelvünk, vagyis
partnerség a sikerért

A SOLID Ügynökségnél hosszú távon gondolkodunk. Mi nem csak az Ön ügynöksége vagyunk; mi vagyunk az Ön stratégiai és kreatív partnere, aki elkötelezett az Ön növekedése és sikere iránt. Szakértelmünket az Ön egyedi márkaidentitásával összehangolva segítünk Önnek olyan márkaarculatot kialakítani, amely kiemelkedik és eredményeket hoz.

Tények, célok, vásárlói igények és gondosan megalkotott stratégia mentén indul a díjnyertes csomagolás design folyamata.

Amennyiben professzionális márkaarculatra van szükséged…

…Akkor csapatunk célok és tények mentén, partnerként alakítja ki márkád arculatát és márkaidentitását úgy, hogy az valódi hatást gyakoroljon.

Inspirálódj

Inspirálódj az egyik legnevesebb csomagolásdesign oldalon – a Packaging Of The World-ön – ahol a mi munkáink is rendszeresen megjelennek és keress minket bátran, ha megihletettek Téged a látottak.