Pezsgő csomagolástervezés
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. Ez a Brebis pezsgő esetében sem volt másképp, így a projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén alkothassunk stratégiát megvizsgáltuk a hazai pezsgő piacot – a versenytárs termékek csomagolását, árazását, üzeneteit, stb – és megnéztük a nemzetközi példákat – lehetőségeket is, hogy a trendeket előrevetítsük. Utánajártunk a pezsgőfogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak, melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a csomagolás és a kommunikációs koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a tervkoncepciót, melynek mentén márkaalapokat, és prémium márkaélményt teremtettünk az újonnan piacra lépő márkának.
Elkészítettük a márka brandbookját, melynek mentén megterveztük a márka új arculatát, megalkottuk a logot, majd ezekkel egyidőben a színeket, grafikai elemeket, betűtípusokat választottunk.
A termék megvalósulásához klasszikus pezsgő palackot választottunk, melyre előkészítettük a stancolt címke terveket. A bekért mintaelemek mentén segítettünk kiválasztani a legmegfelelőbb alapanyag és prég mintákat összevetve azok költségeit, vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket.
A feladatunk nem állt meg itt, hiszen a legkülönbözőbb felületekre implementáltuk az arculatot, mint például a céges gépjárművek, gyűjtő és díszdobozok.
Pezsgő csomagolástervezés
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. Ez a Brebis pezsgő esetében sem volt másképp, így a projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén alkothassunk stratégiát megvizsgáltuk a hazai pezsgő piacot – a versenytárs termékek csomagolását, árazását, üzeneteit, stb – és megnéztük a nemzetközi példákat – lehetőségeket is, hogy a trendeket előrevetítsük. Utánajártunk a pezsgőfogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak, melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a csomagolás és a kommunikációs koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a tervkoncepciót, melynek mentén márkaalapokat, és prémium márkaélményt teremtettünk az újonnan piacra lépő márkának.
Elkészítettük a márka brandbookját, melynek mentén megterveztük a márka új arculatát, megalkottuk a logot, majd ezekkel egyidőben a színeket, grafikai elemeket, betűtípusokat választottunk.
A termék megvalósulásához klasszikus pezsgő palackot választottunk, melyre előkészítettük a stancolt címke terveket. A bekért mintaelemek mentén segítettünk kiválasztani a legmegfelelőbb alapanyag és prég mintákat összevetve azok költségeit, vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket.
A feladatunk nem állt meg itt, hiszen a legkülönbözőbb felületekre implementáltuk az arculatot, mint például a céges gépjárművek, gyűjtő és díszdobozok.
Pezsgő csomagolástervezés
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. Ez a Brebis pezsgő esetében sem volt másképp, így a projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén alkothassunk stratégiát megvizsgáltuk a hazai pezsgő piacot – a versenytárs termékek csomagolását, árazását, üzeneteit, stb – és megnéztük a nemzetközi példákat – lehetőségeket is, hogy a trendeket előrevetítsük. Utánajártunk a pezsgőfogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak, melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a csomagolás és a kommunikációs koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a tervkoncepciót, melynek mentén márkaalapokat, és prémium márkaélményt teremtettünk az újonnan piacra lépő márkának.
Elkészítettük a márka brandbookját, melynek mentén megterveztük a márka új arculatát, megalkottuk a logot, majd ezekkel egyidőben a színeket, grafikai elemeket, betűtípusokat választottunk.
A termék megvalósulásához klasszikus pezsgő palackot választottunk, melyre előkészítettük a stancolt címke terveket. A bekért mintaelemek mentén segítettünk kiválasztani a legmegfelelőbb alapanyag és prég mintákat összevetve azok költségeit, vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket.
A feladatunk nem állt meg itt, hiszen a legkülönbözőbb felületekre implementáltuk az arculatot, mint például a céges gépjárművek, gyűjtő és díszdobozok.