Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Total Spirit Key Visual tervezés

Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Total Spirit Key Visual tervezés

Coca-Cola HBC - Total Spirit – Key Visual tervezés


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft.


Kategória:

• Total Spirit

• Key Visual Tervezés

• Márkakommunikáció

Projektleírás

A Total Spirit munkanév alatt futó projektek célja az volt, hogy a Coca-Cola HBC alkoholos portfólióját – köztük olyan prémium márkákat, mint az Aperol, a Bulldog Gin és a Rézangyal – egységes, látványos és szezonálisan frissíthető formában mutassuk be.


A retail egységekben való erős jelenlét miatt kiemelt fontosságú volt a portfólió vizuális kommunikációja. Feladatunk a key visual tervezés, amely egyszerre felelt meg az egyes márkák brand book előírásainak és teremtett egy közös, egységes kreatív platformot.

Megoldás

Key visual tervezés: prémium minőségű termék- és imagefotók egységesítése kreatív kompozíciókban.

Márkahűség és egység: minden kreatív megfelelt az adott brand vizuális világának, miközben a portfólió egységesen jelent meg.

Mutációk széles tárháza: a key visualokból szezonálisan frissített verziókat készítettünk, amelyek megjelentek displayeken, polczászlókon, raklaptakarókon és leaflet anyagokon is.

Eredmény

• Erős, egységesített vizuális jelenlét a teljes alkoholos portfólió számára.

• Szezonálisan frissülő key visual tervezés, amely folyamatosan támogatta az értékesítést és a retail jelenlétet.

• Olyan vizuális kommunikáció, amely egyszerre építette a márkák egyediségét és a portfólió összhangját.

👉 Ez a projekt jól mutatja, hogyan válhat a key visual tervezés a multibrand portfóliók hatékony, szezonálisan is megújuló kommunikációs alapjává.

Coca-Cola HBC - Total Spirit – Key Visual tervezés


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft.


Kategória:

• Total Spirit

• Key Visual Tervezés

• Márkakommunikáció

Projektleírás

A Total Spirit munkanév alatt futó projektek célja az volt, hogy a Coca-Cola HBC alkoholos portfólióját – köztük olyan prémium márkákat, mint az Aperol, a Bulldog Gin és a Rézangyal – egységes, látványos és szezonálisan frissíthető formában mutassuk be.


A retail egységekben való erős jelenlét miatt kiemelt fontosságú volt a portfólió vizuális kommunikációja. Feladatunk a key visual tervezés, amely egyszerre felelt meg az egyes márkák brand book előírásainak és teremtett egy közös, egységes kreatív platformot.

Megoldás

Key visual tervezés: prémium minőségű termék- és imagefotók egységesítése kreatív kompozíciókban.

Márkahűség és egység: minden kreatív megfelelt az adott brand vizuális világának, miközben a portfólió egységesen jelent meg.

Mutációk széles tárháza: a key visualokból szezonálisan frissített verziókat készítettünk, amelyek megjelentek displayeken, polczászlókon, raklaptakarókon és leaflet anyagokon is.

Eredmény

• Erős, egységesített vizuális jelenlét a teljes alkoholos portfólió számára.

• Szezonálisan frissülő key visual tervezés, amely folyamatosan támogatta az értékesítést és a retail jelenlétet.

• Olyan vizuális kommunikáció, amely egyszerre építette a márkák egyediségét és a portfólió összhangját.

👉 Ez a projekt jól mutatja, hogyan válhat a key visual tervezés a multibrand portfóliók hatékony, szezonálisan is megújuló kommunikációs alapjává.

Coca-Cola HBC - Total Spirit – Key Visual tervezés


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft.


Kategória:

• Total Spirit

• Key Visual Tervezés

• Márkakommunikáció

Projektleírás

A Total Spirit munkanév alatt futó projektek célja az volt, hogy a Coca-Cola HBC alkoholos portfólióját – köztük olyan prémium márkákat, mint az Aperol, a Bulldog Gin és a Rézangyal – egységes, látványos és szezonálisan frissíthető formában mutassuk be.


A retail egységekben való erős jelenlét miatt kiemelt fontosságú volt a portfólió vizuális kommunikációja. Feladatunk a key visual tervezés, amely egyszerre felelt meg az egyes márkák brand book előírásainak és teremtett egy közös, egységes kreatív platformot.

Megoldás

Key visual tervezés: prémium minőségű termék- és imagefotók egységesítése kreatív kompozíciókban.

Márkahűség és egység: minden kreatív megfelelt az adott brand vizuális világának, miközben a portfólió egységesen jelent meg.

Mutációk széles tárháza: a key visualokból szezonálisan frissített verziókat készítettünk, amelyek megjelentek displayeken, polczászlókon, raklaptakarókon és leaflet anyagokon is.

Eredmény

• Erős, egységesített vizuális jelenlét a teljes alkoholos portfólió számára.

• Szezonálisan frissülő key visual tervezés, amely folyamatosan támogatta az értékesítést és a retail jelenlétet.

• Olyan vizuális kommunikáció, amely egyszerre építette a márkák egyediségét és a portfólió összhangját.

👉 Ez a projekt jól mutatja, hogyan válhat a key visual tervezés a multibrand portfóliók hatékony, szezonálisan is megújuló kommunikációs alapjává.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!