Design & Vizuális tartalom, Kampányok & Aktivációk

Fluère márkabevezetés

Design & Vizuális tartalom, Kampányok & Aktivációk

Fluère márkabevezetés

Fluère - B2B márkabevezetés, eszköztár


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Fluère

Kategória:

• Márkabevezetés

• HoReCa kommunikáció

• Arculattervezés

• Kiadványtervezés


Díjak:

• PAKK Csomagolásdizájn Verseny



Projektleírás


A Fluère alkoholmentes párlat bevezetése különleges kihívást jelentett a hazai piacon. Bár a nemzetközi trendek már erősen támogatták az alkoholmentes alternatívák terjedését, Magyarországon a kategória szinte teljesen ismeretlen volt. Feladatunk az volt, hogy olyan márkabevezetési stratégiát és kommunikációs eszköztárat hozzunk létre, amely egyszerre szólítja meg a HoReCa partnereket, a bartendereket és a végső fogyasztókat.


A projekt központi eleme a kiadványtervezés volt: a signature koktélok fotózását követően prémium mocktailbook készült, amely egyedi rajzolt ikonrendszerrel, 3D formalakkal, dombornyomással és prégeléssel emelte ki a márka értékeit. Ez a kiadvány a bartenderek edukációját és a fogyasztói élmény formálását egyaránt szolgálta.



Megoldások

Perfect Serve Kit: prémium fűszer- és dekorációs csomag, amely a bartendereknek segítette a signature koktélok autentikus elkészítését.

Prémium mocktailbook: ikonikus kiadványtervezés signature italokkal, luxus kivitelben, amely a Fluère márka kifinomult pozicionálását erősítette.

Backbar display: arany és márványhatású megoldások a HoReCa egységekben, a láthatóság és a prémium jelenlét fokozására.



Eredmény

• Sikeres márkabevezetés Magyarországon, egy addig ismeretlen kategória piaci pozicionálásával.

• Erős HoReCa jelenlét, amely a bartenderek edukációját és motivációját célozta.

• Innovatív kiadványtervezés, amely a B2B és B2C kommunikációban egyaránt kulcsszerepet játszott.

Fluère - B2B márkabevezetés, eszköztár


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Fluère

Kategória:

• Márkabevezetés

• HoReCa kommunikáció

• Arculattervezés

• Kiadványtervezés


Díjak:

• PAKK Csomagolásdizájn Verseny



Projektleírás


A Fluère alkoholmentes párlat bevezetése különleges kihívást jelentett a hazai piacon. Bár a nemzetközi trendek már erősen támogatták az alkoholmentes alternatívák terjedését, Magyarországon a kategória szinte teljesen ismeretlen volt. Feladatunk az volt, hogy olyan márkabevezetési stratégiát és kommunikációs eszköztárat hozzunk létre, amely egyszerre szólítja meg a HoReCa partnereket, a bartendereket és a végső fogyasztókat.


A projekt központi eleme a kiadványtervezés volt: a signature koktélok fotózását követően prémium mocktailbook készült, amely egyedi rajzolt ikonrendszerrel, 3D formalakkal, dombornyomással és prégeléssel emelte ki a márka értékeit. Ez a kiadvány a bartenderek edukációját és a fogyasztói élmény formálását egyaránt szolgálta.



Megoldások

Perfect Serve Kit: prémium fűszer- és dekorációs csomag, amely a bartendereknek segítette a signature koktélok autentikus elkészítését.

Prémium mocktailbook: ikonikus kiadványtervezés signature italokkal, luxus kivitelben, amely a Fluère márka kifinomult pozicionálását erősítette.

Backbar display: arany és márványhatású megoldások a HoReCa egységekben, a láthatóság és a prémium jelenlét fokozására.



Eredmény

• Sikeres márkabevezetés Magyarországon, egy addig ismeretlen kategória piaci pozicionálásával.

• Erős HoReCa jelenlét, amely a bartenderek edukációját és motivációját célozta.

• Innovatív kiadványtervezés, amely a B2B és B2C kommunikációban egyaránt kulcsszerepet játszott.

Fluère - B2B márkabevezetés, eszköztár


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Fluère

Kategória:

• Márkabevezetés

• HoReCa kommunikáció

• Arculattervezés

• Kiadványtervezés


Díjak:

• PAKK Csomagolásdizájn Verseny



Projektleírás


A Fluère alkoholmentes párlat bevezetése különleges kihívást jelentett a hazai piacon. Bár a nemzetközi trendek már erősen támogatták az alkoholmentes alternatívák terjedését, Magyarországon a kategória szinte teljesen ismeretlen volt. Feladatunk az volt, hogy olyan márkabevezetési stratégiát és kommunikációs eszköztárat hozzunk létre, amely egyszerre szólítja meg a HoReCa partnereket, a bartendereket és a végső fogyasztókat.


A projekt központi eleme a kiadványtervezés volt: a signature koktélok fotózását követően prémium mocktailbook készült, amely egyedi rajzolt ikonrendszerrel, 3D formalakkal, dombornyomással és prégeléssel emelte ki a márka értékeit. Ez a kiadvány a bartenderek edukációját és a fogyasztói élmény formálását egyaránt szolgálta.



Megoldások

Perfect Serve Kit: prémium fűszer- és dekorációs csomag, amely a bartendereknek segítette a signature koktélok autentikus elkészítését.

Prémium mocktailbook: ikonikus kiadványtervezés signature italokkal, luxus kivitelben, amely a Fluère márka kifinomult pozicionálását erősítette.

Backbar display: arany és márványhatású megoldások a HoReCa egységekben, a láthatóság és a prémium jelenlét fokozására.



Eredmény

• Sikeres márkabevezetés Magyarországon, egy addig ismeretlen kategória piaci pozicionálásával.

• Erős HoReCa jelenlét, amely a bartenderek edukációját és motivációját célozta.

• Innovatív kiadványtervezés, amely a B2B és B2C kommunikációban egyaránt kulcsszerepet játszott.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

HoReCa

HoReCa

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!