T-Shirts Worn at One Time
Ügyfél: Fundango
Kategória:
• Márkaaktiváció
• Kreatív tartalom
• Videó koncepció
⸻
Projektleírás
A T-Shirts Worn at One Time nem klasszikus megbízásból született, hanem egy belső ötletből, amelyet a Fundango számára valósítottunk meg. A videó koncepciója egyszerű, mégis látványos: egymásra vett pólókat vesznek le sorban, és minden egyes „réteg” alatt más ember jelenik meg. A humor forrása az optikai csalódás és a meglepetésfaktor – a néző azt várná, hogy ugyanaz a szereplő marad, de minden váltásnál új arc bukkan elő.
⸻
Kreatív erősségek
• Egyszerű, könnyen érthető koncepció – nincs szükség magyarázatra, a vizuális geg azonnal működik.
• Meglepetésfaktor – a váltások dinamikája fenntartja a figyelmet, hiszen mindig várjuk, ki lesz a következő.
• Alacsony költség, magas hatás – gyakorlatilag pólók, kamera és szereplők kellenek csak, mégis egyedi élményt ad.
• Közösségi médiára optimalizált tartalom – rövid, vizuális, könnyen megosztható.
• Márka-DNA-hoz illeszkedés – a játékosság, kísérletezés és „fun” hangulat tökéletesen egybevág a Fundango szabadidős, fiatalos életérzésével.
⸻
Kreatív érték
Ez a videó nem klasszikus kampány, hanem inkább egy “for free”, zéró budget-es, márkaaktivációs geg. Az értéke abban rejlik, hogy kiemeli a Fundango játékos, közösségi oldalát, organikusan terjedhet a közösségi médiában, és egyszerűen adaptálható különböző platformokra.
⸻
Eredmény
• Egyedi, humoros videó, amely a közösségi médiában is jól működött.
• A Fundango fiatalos, vagány imidzsének erősítése.
• Példa arra, hogy a spontán ötletek is lehetnek értékes márkaaktivációs eszközök.
T-Shirts Worn at One Time
Ügyfél: Fundango
Kategória:
• Márkaaktiváció
• Kreatív tartalom
• Videó koncepció
⸻
Projektleírás
A T-Shirts Worn at One Time nem klasszikus megbízásból született, hanem egy belső ötletből, amelyet a Fundango számára valósítottunk meg. A videó koncepciója egyszerű, mégis látványos: egymásra vett pólókat vesznek le sorban, és minden egyes „réteg” alatt más ember jelenik meg. A humor forrása az optikai csalódás és a meglepetésfaktor – a néző azt várná, hogy ugyanaz a szereplő marad, de minden váltásnál új arc bukkan elő.
⸻
Kreatív erősségek
• Egyszerű, könnyen érthető koncepció – nincs szükség magyarázatra, a vizuális geg azonnal működik.
• Meglepetésfaktor – a váltások dinamikája fenntartja a figyelmet, hiszen mindig várjuk, ki lesz a következő.
• Alacsony költség, magas hatás – gyakorlatilag pólók, kamera és szereplők kellenek csak, mégis egyedi élményt ad.
• Közösségi médiára optimalizált tartalom – rövid, vizuális, könnyen megosztható.
• Márka-DNA-hoz illeszkedés – a játékosság, kísérletezés és „fun” hangulat tökéletesen egybevág a Fundango szabadidős, fiatalos életérzésével.
⸻
Kreatív érték
Ez a videó nem klasszikus kampány, hanem inkább egy “for free”, zéró budget-es, márkaaktivációs geg. Az értéke abban rejlik, hogy kiemeli a Fundango játékos, közösségi oldalát, organikusan terjedhet a közösségi médiában, és egyszerűen adaptálható különböző platformokra.
⸻
Eredmény
• Egyedi, humoros videó, amely a közösségi médiában is jól működött.
• A Fundango fiatalos, vagány imidzsének erősítése.
• Példa arra, hogy a spontán ötletek is lehetnek értékes márkaaktivációs eszközök.
T-Shirts Worn at One Time
Ügyfél: Fundango
Kategória:
• Márkaaktiváció
• Kreatív tartalom
• Videó koncepció
⸻
Projektleírás
A T-Shirts Worn at One Time nem klasszikus megbízásból született, hanem egy belső ötletből, amelyet a Fundango számára valósítottunk meg. A videó koncepciója egyszerű, mégis látványos: egymásra vett pólókat vesznek le sorban, és minden egyes „réteg” alatt más ember jelenik meg. A humor forrása az optikai csalódás és a meglepetésfaktor – a néző azt várná, hogy ugyanaz a szereplő marad, de minden váltásnál új arc bukkan elő.
⸻
Kreatív erősségek
• Egyszerű, könnyen érthető koncepció – nincs szükség magyarázatra, a vizuális geg azonnal működik.
• Meglepetésfaktor – a váltások dinamikája fenntartja a figyelmet, hiszen mindig várjuk, ki lesz a következő.
• Alacsony költség, magas hatás – gyakorlatilag pólók, kamera és szereplők kellenek csak, mégis egyedi élményt ad.
• Közösségi médiára optimalizált tartalom – rövid, vizuális, könnyen megosztható.
• Márka-DNA-hoz illeszkedés – a játékosság, kísérletezés és „fun” hangulat tökéletesen egybevág a Fundango szabadidős, fiatalos életérzésével.
⸻
Kreatív érték
Ez a videó nem klasszikus kampány, hanem inkább egy “for free”, zéró budget-es, márkaaktivációs geg. Az értéke abban rejlik, hogy kiemeli a Fundango játékos, közösségi oldalát, organikusan terjedhet a közösségi médiában, és egyszerűen adaptálható különböző platformokra.
⸻
Eredmény
• Egyedi, humoros videó, amely a közösségi médiában is jól működött.
• A Fundango fiatalos, vagány imidzsének erősítése.
• Példa arra, hogy a spontán ötletek is lehetnek értékes márkaaktivációs eszközök.