Design & Vizuális tartalom, Kampányok & Aktivációk

Fundango T-Shirt Switch

Design & Vizuális tartalom, Kampányok & Aktivációk

Fundango T-Shirt Switch

T-Shirts Worn at One Time


Ügyfél: Fundango


Kategória:

• Márkaaktiváció

• Kreatív tartalom

• Videó koncepció

Projektleírás

A T-Shirts Worn at One Time nem klasszikus megbízásból született, hanem egy belső ötletből, amelyet a Fundango számára valósítottunk meg. A videó koncepciója egyszerű, mégis látványos: egymásra vett pólókat vesznek le sorban, és minden egyes „réteg” alatt más ember jelenik meg. A humor forrása az optikai csalódás és a meglepetésfaktor – a néző azt várná, hogy ugyanaz a szereplő marad, de minden váltásnál új arc bukkan elő.

Kreatív erősségek

Egyszerű, könnyen érthető koncepció – nincs szükség magyarázatra, a vizuális geg azonnal működik.

Meglepetésfaktor – a váltások dinamikája fenntartja a figyelmet, hiszen mindig várjuk, ki lesz a következő.

Alacsony költség, magas hatás – gyakorlatilag pólók, kamera és szereplők kellenek csak, mégis egyedi élményt ad.

Közösségi médiára optimalizált tartalom – rövid, vizuális, könnyen megosztható.

Márka-DNA-hoz illeszkedés – a játékosság, kísérletezés és „fun” hangulat tökéletesen egybevág a Fundango szabadidős, fiatalos életérzésével.

Kreatív érték

Ez a videó nem klasszikus kampány, hanem inkább egy “for free”, zéró budget-es, márkaaktivációs geg. Az értéke abban rejlik, hogy kiemeli a Fundango játékos, közösségi oldalát, organikusan terjedhet a közösségi médiában, és egyszerűen adaptálható különböző platformokra.

Eredmény

• Egyedi, humoros videó, amely a közösségi médiában is jól működött.

• A Fundango fiatalos, vagány imidzsének erősítése.

• Példa arra, hogy a spontán ötletek is lehetnek értékes márkaaktivációs eszközök.

T-Shirts Worn at One Time


Ügyfél: Fundango


Kategória:

• Márkaaktiváció

• Kreatív tartalom

• Videó koncepció

Projektleírás

A T-Shirts Worn at One Time nem klasszikus megbízásból született, hanem egy belső ötletből, amelyet a Fundango számára valósítottunk meg. A videó koncepciója egyszerű, mégis látványos: egymásra vett pólókat vesznek le sorban, és minden egyes „réteg” alatt más ember jelenik meg. A humor forrása az optikai csalódás és a meglepetésfaktor – a néző azt várná, hogy ugyanaz a szereplő marad, de minden váltásnál új arc bukkan elő.

Kreatív erősségek

Egyszerű, könnyen érthető koncepció – nincs szükség magyarázatra, a vizuális geg azonnal működik.

Meglepetésfaktor – a váltások dinamikája fenntartja a figyelmet, hiszen mindig várjuk, ki lesz a következő.

Alacsony költség, magas hatás – gyakorlatilag pólók, kamera és szereplők kellenek csak, mégis egyedi élményt ad.

Közösségi médiára optimalizált tartalom – rövid, vizuális, könnyen megosztható.

Márka-DNA-hoz illeszkedés – a játékosság, kísérletezés és „fun” hangulat tökéletesen egybevág a Fundango szabadidős, fiatalos életérzésével.

Kreatív érték

Ez a videó nem klasszikus kampány, hanem inkább egy “for free”, zéró budget-es, márkaaktivációs geg. Az értéke abban rejlik, hogy kiemeli a Fundango játékos, közösségi oldalát, organikusan terjedhet a közösségi médiában, és egyszerűen adaptálható különböző platformokra.

Eredmény

• Egyedi, humoros videó, amely a közösségi médiában is jól működött.

• A Fundango fiatalos, vagány imidzsének erősítése.

• Példa arra, hogy a spontán ötletek is lehetnek értékes márkaaktivációs eszközök.

T-Shirts Worn at One Time


Ügyfél: Fundango


Kategória:

• Márkaaktiváció

• Kreatív tartalom

• Videó koncepció

Projektleírás

A T-Shirts Worn at One Time nem klasszikus megbízásból született, hanem egy belső ötletből, amelyet a Fundango számára valósítottunk meg. A videó koncepciója egyszerű, mégis látványos: egymásra vett pólókat vesznek le sorban, és minden egyes „réteg” alatt más ember jelenik meg. A humor forrása az optikai csalódás és a meglepetésfaktor – a néző azt várná, hogy ugyanaz a szereplő marad, de minden váltásnál új arc bukkan elő.

Kreatív erősségek

Egyszerű, könnyen érthető koncepció – nincs szükség magyarázatra, a vizuális geg azonnal működik.

Meglepetésfaktor – a váltások dinamikája fenntartja a figyelmet, hiszen mindig várjuk, ki lesz a következő.

Alacsony költség, magas hatás – gyakorlatilag pólók, kamera és szereplők kellenek csak, mégis egyedi élményt ad.

Közösségi médiára optimalizált tartalom – rövid, vizuális, könnyen megosztható.

Márka-DNA-hoz illeszkedés – a játékosság, kísérletezés és „fun” hangulat tökéletesen egybevág a Fundango szabadidős, fiatalos életérzésével.

Kreatív érték

Ez a videó nem klasszikus kampány, hanem inkább egy “for free”, zéró budget-es, márkaaktivációs geg. Az értéke abban rejlik, hogy kiemeli a Fundango játékos, közösségi oldalát, organikusan terjedhet a közösségi médiában, és egyszerűen adaptálható különböző platformokra.

Eredmény

• Egyedi, humoros videó, amely a közösségi médiában is jól működött.

• A Fundango fiatalos, vagány imidzsének erősítése.

• Példa arra, hogy a spontán ötletek is lehetnek értékes márkaaktivációs eszközök.

Iparág

Iparág

Fashion

Fashion

Lifestyle

Lifestyle

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!