Admin
A Kreativ is beszámolt az új munkánkról!
/
7 min.



Álomból valóság – Az innováció a Rézangyal tradíciója!
Júliusban érkezik a Rézangyal prémium kollekciója
2019 a Rézangyal megújulásának éve: nemrég a klasszikus termékek csomagolása változott, július közepén pedig a prémium szegmensben veti meg a lábát a pálinkaház. A termékinnováció a márka állandó társa, amely jelen esetben a kategória jobbá tételével és annak újrafogalmazásával a márkaérték, a márkaelismertség és a piaci növekedés szempontjából is hatalmas előrelépés. A napokban megjelenő új prémiumkollekció kifinomult ízlésvilággal és exkluzív külsővel érkezik.
A Rézangyal márka fejlődésének forrása a készítés technológiájára, vagyis a házasításra vezethető vissza. Ez az eljárás – azon túl, hogy kiküszöböli az eltérő évjáratok okozta eltéréseket – a legösszetettebb karakterrel rendelkező és legkiemelkedőbb minőségű tételek létrehozásának módja. Így készült az újonnan bevezetett prémiumkollekció is.
A napokban bevezetésre kerülő termékcsalád tagjai nagy műgonddal válogatott tételekből állnak össze.„Ezeket, az akár különböző eljárással készített pálinkákat egyenként bíráltuk. Egy újonnan kifejlesztett szempontrendszer szerint a legfőbb jegyek és karakterek mentén osztályoztuk, majd felvázoltuk azok íztérképét. A prémiumkollekció tagjait ezen bírálatok mentén választottuk ki úgy, hogy az adott gyümölcsre jellemző íz- és illatkarakterek összeadódó értékei minden egyes üvegben tökéletes harmóniát alkotva találjanak egymásra. Találkozik bennük hazánk legelismertebb pálinkamestereinek tudása, a szakma szeretete, a válogatott gyümölcsök és alapanyagok, nem utolsó sorban az a töretlen kísérletező kedv, amelynek végeredménye minden üvegben megtalálható” – fogalmazott Márton András, a Rézangyal blendmestere, aki a prémium termékek mindegyikén aláírásával vállal garanciát a kivételes ízélményért.
Álomból valóság – Az innováció a Rézangyal tradíciója!
Júliusban érkezik a Rézangyal prémium kollekciója
2019 a Rézangyal megújulásának éve: nemrég a klasszikus termékek csomagolása változott, július közepén pedig a prémium szegmensben veti meg a lábát a pálinkaház. A termékinnováció a márka állandó társa, amely jelen esetben a kategória jobbá tételével és annak újrafogalmazásával a márkaérték, a márkaelismertség és a piaci növekedés szempontjából is hatalmas előrelépés. A napokban megjelenő új prémiumkollekció kifinomult ízlésvilággal és exkluzív külsővel érkezik.
A Rézangyal márka fejlődésének forrása a készítés technológiájára, vagyis a házasításra vezethető vissza. Ez az eljárás – azon túl, hogy kiküszöböli az eltérő évjáratok okozta eltéréseket – a legösszetettebb karakterrel rendelkező és legkiemelkedőbb minőségű tételek létrehozásának módja. Így készült az újonnan bevezetett prémiumkollekció is.
A napokban bevezetésre kerülő termékcsalád tagjai nagy műgonddal válogatott tételekből állnak össze.„Ezeket, az akár különböző eljárással készített pálinkákat egyenként bíráltuk. Egy újonnan kifejlesztett szempontrendszer szerint a legfőbb jegyek és karakterek mentén osztályoztuk, majd felvázoltuk azok íztérképét. A prémiumkollekció tagjait ezen bírálatok mentén választottuk ki úgy, hogy az adott gyümölcsre jellemző íz- és illatkarakterek összeadódó értékei minden egyes üvegben tökéletes harmóniát alkotva találjanak egymásra. Találkozik bennük hazánk legelismertebb pálinkamestereinek tudása, a szakma szeretete, a válogatott gyümölcsök és alapanyagok, nem utolsó sorban az a töretlen kísérletező kedv, amelynek végeredménye minden üvegben megtalálható” – fogalmazott Márton András, a Rézangyal blendmestere, aki a prémium termékek mindegyikén aláírásával vállal garanciát a kivételes ízélményért.
Álomból valóság – Az innováció a Rézangyal tradíciója!
Júliusban érkezik a Rézangyal prémium kollekciója
2019 a Rézangyal megújulásának éve: nemrég a klasszikus termékek csomagolása változott, július közepén pedig a prémium szegmensben veti meg a lábát a pálinkaház. A termékinnováció a márka állandó társa, amely jelen esetben a kategória jobbá tételével és annak újrafogalmazásával a márkaérték, a márkaelismertség és a piaci növekedés szempontjából is hatalmas előrelépés. A napokban megjelenő új prémiumkollekció kifinomult ízlésvilággal és exkluzív külsővel érkezik.
A Rézangyal márka fejlődésének forrása a készítés technológiájára, vagyis a házasításra vezethető vissza. Ez az eljárás – azon túl, hogy kiküszöböli az eltérő évjáratok okozta eltéréseket – a legösszetettebb karakterrel rendelkező és legkiemelkedőbb minőségű tételek létrehozásának módja. Így készült az újonnan bevezetett prémiumkollekció is.
A napokban bevezetésre kerülő termékcsalád tagjai nagy műgonddal válogatott tételekből állnak össze.„Ezeket, az akár különböző eljárással készített pálinkákat egyenként bíráltuk. Egy újonnan kifejlesztett szempontrendszer szerint a legfőbb jegyek és karakterek mentén osztályoztuk, majd felvázoltuk azok íztérképét. A prémiumkollekció tagjait ezen bírálatok mentén választottuk ki úgy, hogy az adott gyümölcsre jellemző íz- és illatkarakterek összeadódó értékei minden egyes üvegben tökéletes harmóniát alkotva találjanak egymásra. Találkozik bennük hazánk legelismertebb pálinkamestereinek tudása, a szakma szeretete, a válogatott gyümölcsök és alapanyagok, nem utolsó sorban az a töretlen kísérletező kedv, amelynek végeredménye minden üvegben megtalálható” – fogalmazott Márton András, a Rézangyal blendmestere, aki a prémium termékek mindegyikén aláírásával vállal garanciát a kivételes ízélményért.


Természetesen mindez fokozottan érvényes a kajszibarack, Irsai Olivér szőlő-, szilva-, érlelt alma- és meggypálinkából álló Rézangyal prémiumkollekcióra, amelyek megkülönböztető jelzést is kapnak:„A prémiumkollekció tagjait a már jól ismert Rézangyal üvegek átlátszó verziójába töltöttük, amelyeknek az új,fa hatású címkéje nem csupán a természetközeliségre rímel, hanem visszavezeti a fogyasztót oda, ahonnan a pálinka alapanyaga is érkezik, a gyümölcsfához – véli Haász Dömötör, a Rézangyal brandmenedzsere.
A prémiumszegmens gondosan megtervezett, a fogyasztói igények feltérképezésére alapozott meghódításával a Rézangyal újabb nagy lépést tesz a hazai pálinkakultúra fejlesztésének irányába. A mért fogyasztói preferenciákból ugyanis a csúcskategóriás termékek mérsékelt iramú, de egyre nagyobb térnyerése mutatkozik meg, mint az értékesítési számokban.
„A 2019-es évben egy alapos tervezés gyümölcse érik be: első lépésben új köntösbe bújtattuk a közismert üvegeket és racionalizáltuk az alap termékportfóliót. Most pedig egy olyan kategóriában állítjuk fel az új mércét, amelyben a Rézangyal márka korábban még nem volt jelen. Ez pedig nem más, mint a top prémium szegmens.” – tette hozzá a brandmenedzser, aki egyúttal hangsúlyozta: nem pusztán belépnek egy olyan kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.
A Rézangyal frissített Classic és új Prémium kollekciójának csomagolását a– korábban a Kreatív csomagolásdesign versenyének, a „Lollipop” kiemelt aranyát is elhozó – HEYTHERE (immáron SOLID) ügynökség tervezte.
Természetesen mindez fokozottan érvényes a kajszibarack, Irsai Olivér szőlő-, szilva-, érlelt alma- és meggypálinkából álló Rézangyal prémiumkollekcióra, amelyek megkülönböztető jelzést is kapnak:„A prémiumkollekció tagjait a már jól ismert Rézangyal üvegek átlátszó verziójába töltöttük, amelyeknek az új,fa hatású címkéje nem csupán a természetközeliségre rímel, hanem visszavezeti a fogyasztót oda, ahonnan a pálinka alapanyaga is érkezik, a gyümölcsfához – véli Haász Dömötör, a Rézangyal brandmenedzsere.
A prémiumszegmens gondosan megtervezett, a fogyasztói igények feltérképezésére alapozott meghódításával a Rézangyal újabb nagy lépést tesz a hazai pálinkakultúra fejlesztésének irányába. A mért fogyasztói preferenciákból ugyanis a csúcskategóriás termékek mérsékelt iramú, de egyre nagyobb térnyerése mutatkozik meg, mint az értékesítési számokban.
„A 2019-es évben egy alapos tervezés gyümölcse érik be: első lépésben új köntösbe bújtattuk a közismert üvegeket és racionalizáltuk az alap termékportfóliót. Most pedig egy olyan kategóriában állítjuk fel az új mércét, amelyben a Rézangyal márka korábban még nem volt jelen. Ez pedig nem más, mint a top prémium szegmens.” – tette hozzá a brandmenedzser, aki egyúttal hangsúlyozta: nem pusztán belépnek egy olyan kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.
A Rézangyal frissített Classic és új Prémium kollekciójának csomagolását a– korábban a Kreatív csomagolásdesign versenyének, a „Lollipop” kiemelt aranyát is elhozó – HEYTHERE (immáron SOLID) ügynökség tervezte.
Természetesen mindez fokozottan érvényes a kajszibarack, Irsai Olivér szőlő-, szilva-, érlelt alma- és meggypálinkából álló Rézangyal prémiumkollekcióra, amelyek megkülönböztető jelzést is kapnak:„A prémiumkollekció tagjait a már jól ismert Rézangyal üvegek átlátszó verziójába töltöttük, amelyeknek az új,fa hatású címkéje nem csupán a természetközeliségre rímel, hanem visszavezeti a fogyasztót oda, ahonnan a pálinka alapanyaga is érkezik, a gyümölcsfához – véli Haász Dömötör, a Rézangyal brandmenedzsere.
A prémiumszegmens gondosan megtervezett, a fogyasztói igények feltérképezésére alapozott meghódításával a Rézangyal újabb nagy lépést tesz a hazai pálinkakultúra fejlesztésének irányába. A mért fogyasztói preferenciákból ugyanis a csúcskategóriás termékek mérsékelt iramú, de egyre nagyobb térnyerése mutatkozik meg, mint az értékesítési számokban.
„A 2019-es évben egy alapos tervezés gyümölcse érik be: első lépésben új köntösbe bújtattuk a közismert üvegeket és racionalizáltuk az alap termékportfóliót. Most pedig egy olyan kategóriában állítjuk fel az új mércét, amelyben a Rézangyal márka korábban még nem volt jelen. Ez pedig nem más, mint a top prémium szegmens.” – tette hozzá a brandmenedzser, aki egyúttal hangsúlyozta: nem pusztán belépnek egy olyan kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.
A Rézangyal frissített Classic és új Prémium kollekciójának csomagolását a– korábban a Kreatív csomagolásdesign versenyének, a „Lollipop” kiemelt aranyát is elhozó – HEYTHERE (immáron SOLID) ügynökség tervezte.
Admin
Share Article
Share Article
Share Article

Falnánk is, de kortyolni fogjuk
2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk
2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk
2025. aug. 18.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja
2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja
2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja
2025. aug. 3.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!
2025. aug. 2.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!
2025. aug. 2.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!
2025. aug. 2.