Megáll az eszed, ha eszed!
2025. szept. 14.
/



Izgalmas pillanat ez számunkra: amikor egy kreatív koncepció nemcsak prezentációkban és moodboardokon él, hanem ott van a polcokon, a vásárlók előtt. A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció mostantól országszerte elérhető, és végre testközelből is látszik, hogyan működik a design a valós környezetben.
Az elsődleges célunk az volt, hogy a csomagolás ne csak szép legyen, hanem üzleti eszközként is funkcionáljon: erősítse a termék kiemelkedését, támogassa az impulzusvásárlást, és minden szögből beazonosíthatóvá tegye a kollekciót. A körkörös illusztrációs rendszer pontosan ezért készült – hogy akkor is felismerhető maradjon, ha a dobozokat elforgatják, vagy rendezetlen polcképben kerülnek ki.
A polcélmény most visszaigazolja a döntést: a top cap design azonnal kommunikálja a termék lényegét, és fentről is egyértelműen mutatja, melyik ízhez nyúl a vásárló. A körbefutó sütemény illusztrációk pedig nem engedik elveszni az üzenetet, akkor sem, ha a dobozok nem szemből látszanak. Ez a praktikum volt az egyik legfontosabb insight a tervezés elején, és most működés közben is igazolja magát.
A legjobb érzés mégis az, amikor látjuk, hogy egy design, ami kutatásra, insightokra és fókuszcsoportokra épült, életre kel a piacon. A Sütemény Jégkrém vizuális világa nem öncélú esztétikum: olyan rendszer, ami egyszerre mesél, kiemel, és támogatja a márka hosszú távú építését.
Emberileg pedig? Őszintén izgalmas látni a polcon egy olyan terméket, amiben ott a közös munka minden részlete – az első skiccektől kezdve a fókuszcsoportok reakcióin át a végső pixelig. Mostantól már nem csak nekünk sztori, hanem minden vásárlónak élmény.
Izgalmas pillanat ez számunkra: amikor egy kreatív koncepció nemcsak prezentációkban és moodboardokon él, hanem ott van a polcokon, a vásárlók előtt. A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció mostantól országszerte elérhető, és végre testközelből is látszik, hogyan működik a design a valós környezetben.
Az elsődleges célunk az volt, hogy a csomagolás ne csak szép legyen, hanem üzleti eszközként is funkcionáljon: erősítse a termék kiemelkedését, támogassa az impulzusvásárlást, és minden szögből beazonosíthatóvá tegye a kollekciót. A körkörös illusztrációs rendszer pontosan ezért készült – hogy akkor is felismerhető maradjon, ha a dobozokat elforgatják, vagy rendezetlen polcképben kerülnek ki.
A polcélmény most visszaigazolja a döntést: a top cap design azonnal kommunikálja a termék lényegét, és fentről is egyértelműen mutatja, melyik ízhez nyúl a vásárló. A körbefutó sütemény illusztrációk pedig nem engedik elveszni az üzenetet, akkor sem, ha a dobozok nem szemből látszanak. Ez a praktikum volt az egyik legfontosabb insight a tervezés elején, és most működés közben is igazolja magát.
A legjobb érzés mégis az, amikor látjuk, hogy egy design, ami kutatásra, insightokra és fókuszcsoportokra épült, életre kel a piacon. A Sütemény Jégkrém vizuális világa nem öncélú esztétikum: olyan rendszer, ami egyszerre mesél, kiemel, és támogatja a márka hosszú távú építését.
Emberileg pedig? Őszintén izgalmas látni a polcon egy olyan terméket, amiben ott a közös munka minden részlete – az első skiccektől kezdve a fókuszcsoportok reakcióin át a végső pixelig. Mostantól már nem csak nekünk sztori, hanem minden vásárlónak élmény.
Izgalmas pillanat ez számunkra: amikor egy kreatív koncepció nemcsak prezentációkban és moodboardokon él, hanem ott van a polcokon, a vásárlók előtt. A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció mostantól országszerte elérhető, és végre testközelből is látszik, hogyan működik a design a valós környezetben.
Az elsődleges célunk az volt, hogy a csomagolás ne csak szép legyen, hanem üzleti eszközként is funkcionáljon: erősítse a termék kiemelkedését, támogassa az impulzusvásárlást, és minden szögből beazonosíthatóvá tegye a kollekciót. A körkörös illusztrációs rendszer pontosan ezért készült – hogy akkor is felismerhető maradjon, ha a dobozokat elforgatják, vagy rendezetlen polcképben kerülnek ki.
A polcélmény most visszaigazolja a döntést: a top cap design azonnal kommunikálja a termék lényegét, és fentről is egyértelműen mutatja, melyik ízhez nyúl a vásárló. A körbefutó sütemény illusztrációk pedig nem engedik elveszni az üzenetet, akkor sem, ha a dobozok nem szemből látszanak. Ez a praktikum volt az egyik legfontosabb insight a tervezés elején, és most működés közben is igazolja magát.
A legjobb érzés mégis az, amikor látjuk, hogy egy design, ami kutatásra, insightokra és fókuszcsoportokra épült, életre kel a piacon. A Sütemény Jégkrém vizuális világa nem öncélú esztétikum: olyan rendszer, ami egyszerre mesél, kiemel, és támogatja a márka hosszú távú építését.
Emberileg pedig? Őszintén izgalmas látni a polcon egy olyan terméket, amiben ott a közös munka minden részlete – az első skiccektől kezdve a fókuszcsoportok reakcióin át a végső pixelig. Mostantól már nem csak nekünk sztori, hanem minden vásárlónak élmény.


Share Article
Share Article
Share Article

Falnánk is, de kortyolni fogjuk
2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk
2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk
2025. aug. 18.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja
2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja
2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja
2025. aug. 3.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!
2025. aug. 2.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!
2025. aug. 2.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!
2025. aug. 2.