Megáll az eszed, ha eszed!

2025. szept. 14.

/

Izgalmas pillanat ez számunkra: amikor egy kreatív koncepció nemcsak prezentációkban és moodboardokon él, hanem ott van a polcokon, a vásárlók előtt. A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció mostantól országszerte elérhető, és végre testközelből is látszik, hogyan működik a design a valós környezetben.


Az elsődleges célunk az volt, hogy a csomagolás ne csak szép legyen, hanem üzleti eszközként is funkcionáljon: erősítse a termék kiemelkedését, támogassa az impulzusvásárlást, és minden szögből beazonosíthatóvá tegye a kollekciót. A körkörös illusztrációs rendszer pontosan ezért készült – hogy akkor is felismerhető maradjon, ha a dobozokat elforgatják, vagy rendezetlen polcképben kerülnek ki.


A polcélmény most visszaigazolja a döntést: a top cap design azonnal kommunikálja a termék lényegét, és fentről is egyértelműen mutatja, melyik ízhez nyúl a vásárló. A körbefutó sütemény illusztrációk pedig nem engedik elveszni az üzenetet, akkor sem, ha a dobozok nem szemből látszanak. Ez a praktikum volt az egyik legfontosabb insight a tervezés elején, és most működés közben is igazolja magát.


A legjobb érzés mégis az, amikor látjuk, hogy egy design, ami kutatásra, insightokra és fókuszcsoportokra épült, életre kel a piacon. A Sütemény Jégkrém vizuális világa nem öncélú esztétikum: olyan rendszer, ami egyszerre mesél, kiemel, és támogatja a márka hosszú távú építését.


Emberileg pedig? Őszintén izgalmas látni a polcon egy olyan terméket, amiben ott a közös munka minden részlete – az első skiccektől kezdve a fókuszcsoportok reakcióin át a végső pixelig. Mostantól már nem csak nekünk sztori, hanem minden vásárlónak élmény.

Izgalmas pillanat ez számunkra: amikor egy kreatív koncepció nemcsak prezentációkban és moodboardokon él, hanem ott van a polcokon, a vásárlók előtt. A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció mostantól országszerte elérhető, és végre testközelből is látszik, hogyan működik a design a valós környezetben.


Az elsődleges célunk az volt, hogy a csomagolás ne csak szép legyen, hanem üzleti eszközként is funkcionáljon: erősítse a termék kiemelkedését, támogassa az impulzusvásárlást, és minden szögből beazonosíthatóvá tegye a kollekciót. A körkörös illusztrációs rendszer pontosan ezért készült – hogy akkor is felismerhető maradjon, ha a dobozokat elforgatják, vagy rendezetlen polcképben kerülnek ki.


A polcélmény most visszaigazolja a döntést: a top cap design azonnal kommunikálja a termék lényegét, és fentről is egyértelműen mutatja, melyik ízhez nyúl a vásárló. A körbefutó sütemény illusztrációk pedig nem engedik elveszni az üzenetet, akkor sem, ha a dobozok nem szemből látszanak. Ez a praktikum volt az egyik legfontosabb insight a tervezés elején, és most működés közben is igazolja magát.


A legjobb érzés mégis az, amikor látjuk, hogy egy design, ami kutatásra, insightokra és fókuszcsoportokra épült, életre kel a piacon. A Sütemény Jégkrém vizuális világa nem öncélú esztétikum: olyan rendszer, ami egyszerre mesél, kiemel, és támogatja a márka hosszú távú építését.


Emberileg pedig? Őszintén izgalmas látni a polcon egy olyan terméket, amiben ott a közös munka minden részlete – az első skiccektől kezdve a fókuszcsoportok reakcióin át a végső pixelig. Mostantól már nem csak nekünk sztori, hanem minden vásárlónak élmény.

Izgalmas pillanat ez számunkra: amikor egy kreatív koncepció nemcsak prezentációkban és moodboardokon él, hanem ott van a polcokon, a vásárlók előtt. A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció mostantól országszerte elérhető, és végre testközelből is látszik, hogyan működik a design a valós környezetben.


Az elsődleges célunk az volt, hogy a csomagolás ne csak szép legyen, hanem üzleti eszközként is funkcionáljon: erősítse a termék kiemelkedését, támogassa az impulzusvásárlást, és minden szögből beazonosíthatóvá tegye a kollekciót. A körkörös illusztrációs rendszer pontosan ezért készült – hogy akkor is felismerhető maradjon, ha a dobozokat elforgatják, vagy rendezetlen polcképben kerülnek ki.


A polcélmény most visszaigazolja a döntést: a top cap design azonnal kommunikálja a termék lényegét, és fentről is egyértelműen mutatja, melyik ízhez nyúl a vásárló. A körbefutó sütemény illusztrációk pedig nem engedik elveszni az üzenetet, akkor sem, ha a dobozok nem szemből látszanak. Ez a praktikum volt az egyik legfontosabb insight a tervezés elején, és most működés közben is igazolja magát.


A legjobb érzés mégis az, amikor látjuk, hogy egy design, ami kutatásra, insightokra és fókuszcsoportokra épült, életre kel a piacon. A Sütemény Jégkrém vizuális világa nem öncélú esztétikum: olyan rendszer, ami egyszerre mesél, kiemel, és támogatja a márka hosszú távú építését.


Emberileg pedig? Őszintén izgalmas látni a polcon egy olyan terméket, amiben ott a közös munka minden részlete – az első skiccektől kezdve a fókuszcsoportok reakcióin át a végső pixelig. Mostantól már nem csak nekünk sztori, hanem minden vásárlónak élmény.

Share Article

Share Article

Share Article

Legfrissebb híreink

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja

Tűzforró anyagunk jelent meg nemrég, melyben a Rézangyal új, prémium kollekcióját mutatjuk be!

2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja

Tűzforró anyagunk jelent meg nemrég, melyben a Rézangyal új, prémium kollekcióját mutatjuk be!

2025. aug. 3.

WERK /// Rézangyal értékek összhangja

Tűzforró anyagunk jelent meg nemrég, melyben a Rézangyal új, prémium kollekcióját mutatjuk be!

2025. aug. 3.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!

A projekt több nemzetközi design platformon is megjelent, köztük a Packaging of the World, a World Packaging Design, illetve a Package Inspiration oldalain

2025. aug. 2.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!

A projekt több nemzetközi design platformon is megjelent, köztük a Packaging of the World, a World Packaging Design, illetve a Package Inspiration oldalain

2025. aug. 2.

Megtisztelő meglepetésre ébredtünk...!

A projekt több nemzetközi design platformon is megjelent, köztük a Packaging of the World, a World Packaging Design, illetve a Package Inspiration oldalain

2025. aug. 2.

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!