Fundango – Live and Ride
KATEGÓRIA:
KAMPÁNYKONCEPCIÓ / FOTÓZÁS / KIADVÁNYTERVEZÉS / STRATÉGIA / ONLINE / POS
01
A projekt
A Fundango-nak 2011 óta szezonról szezonra készítjük a teljes kommunikációs ökoszisztémát a stratégiai tervezéstől kezdve a kreatív gyártáson át egészen a kampánymenedzsmentig.
Az Live and Ride téli kampány a márka szokásos életérzés-fókuszú megközelítését ötvözte erős termékprezentációval – a cél az volt, hogy a kollekciót természetes, bárki által megélhető közegben mutassuk be.
Külön büszkeséggel tölt el minket, hogy nemcsak a kampányfotókat és anyagokat készítettük, hanem mi tervezzük a pólógrafikákat és mintázatokat is – így valóban a tervezőasztaltól a kampányzárásig kísérjük végig a márkát.
02
A felépítés
A kampány struktúrája 8 egymásra épülő lépésen keresztül valósult meg:
• 1. Stratégia: meghatároztuk a kampány fő üzenetét, céljait és célcsoportját
• 2. Kreatív koncepció: kialakítottuk a vizuális stílust, színpalettát, kommunikációs tónust
• 3. Fotózás & videó: termékfotók stúdióban, imagefotók Ausztriában, Franciaországban és Romániában
• 4. Anyaggyártás: a képekből key visual és teljes kampányanyag született (katalógus, POS, hirdetés)
• 5. Webshop integráció: a weboldalt és webshopot a kampányra szabottuk
• 6. Menedzsment: a kampányt napi szinten kezeltük: social, eDM, online, vásárláshelyi promóciók
• 7. Influencerek: sportoló influencerekkel dolgoztunk a célcsoport aktiválására
• 8. PR: sztorik + vizuális tartalmak révén on- és offline média megjelenések
03
Hosszútávú együttműködés
A több mint egy évtizede tartó partneri kapcsolat titka? Szoros együttműködés, közös stratégiai gondolkodás, és egyensúly a brandépítés és az értékesítés között.
A Live and Ride kampány újabb bizonyítéka annak, hogyan lehet szezonról szezonra friss, mégis konzisztens márkaképet építeni.
Fundango – Live and Ride
KATEGÓRIA:
KAMPÁNYKONCEPCIÓ / FOTÓZÁS / KIADVÁNYTERVEZÉS / STRATÉGIA / ONLINE / POS
01
A projekt
A Fundango-nak 2011 óta szezonról szezonra készítjük a teljes kommunikációs ökoszisztémát a stratégiai tervezéstől kezdve a kreatív gyártáson át egészen a kampánymenedzsmentig.
Az Live and Ride téli kampány a márka szokásos életérzés-fókuszú megközelítését ötvözte erős termékprezentációval – a cél az volt, hogy a kollekciót természetes, bárki által megélhető közegben mutassuk be.
Külön büszkeséggel tölt el minket, hogy nemcsak a kampányfotókat és anyagokat készítettük, hanem mi tervezzük a pólógrafikákat és mintázatokat is – így valóban a tervezőasztaltól a kampányzárásig kísérjük végig a márkát.
02
A felépítés
A kampány struktúrája 8 egymásra épülő lépésen keresztül valósult meg:
• 1. Stratégia: meghatároztuk a kampány fő üzenetét, céljait és célcsoportját
• 2. Kreatív koncepció: kialakítottuk a vizuális stílust, színpalettát, kommunikációs tónust
• 3. Fotózás & videó: termékfotók stúdióban, imagefotók Ausztriában, Franciaországban és Romániában
• 4. Anyaggyártás: a képekből key visual és teljes kampányanyag született (katalógus, POS, hirdetés)
• 5. Webshop integráció: a weboldalt és webshopot a kampányra szabottuk
• 6. Menedzsment: a kampányt napi szinten kezeltük: social, eDM, online, vásárláshelyi promóciók
• 7. Influencerek: sportoló influencerekkel dolgoztunk a célcsoport aktiválására
• 8. PR: sztorik + vizuális tartalmak révén on- és offline média megjelenések
03
Hosszútávú együttműködés
A több mint egy évtizede tartó partneri kapcsolat titka? Szoros együttműködés, közös stratégiai gondolkodás, és egyensúly a brandépítés és az értékesítés között.
A Live and Ride kampány újabb bizonyítéka annak, hogyan lehet szezonról szezonra friss, mégis konzisztens márkaképet építeni.
Fundango – Live and Ride
KATEGÓRIA:
KAMPÁNYKONCEPCIÓ / FOTÓZÁS / KIADVÁNYTERVEZÉS / STRATÉGIA / ONLINE / POS
01
A projekt
A Fundango-nak 2011 óta szezonról szezonra készítjük a teljes kommunikációs ökoszisztémát a stratégiai tervezéstől kezdve a kreatív gyártáson át egészen a kampánymenedzsmentig.
Az Live and Ride téli kampány a márka szokásos életérzés-fókuszú megközelítését ötvözte erős termékprezentációval – a cél az volt, hogy a kollekciót természetes, bárki által megélhető közegben mutassuk be.
Külön büszkeséggel tölt el minket, hogy nemcsak a kampányfotókat és anyagokat készítettük, hanem mi tervezzük a pólógrafikákat és mintázatokat is – így valóban a tervezőasztaltól a kampányzárásig kísérjük végig a márkát.
02
A felépítés
A kampány struktúrája 8 egymásra épülő lépésen keresztül valósult meg:
• 1. Stratégia: meghatároztuk a kampány fő üzenetét, céljait és célcsoportját
• 2. Kreatív koncepció: kialakítottuk a vizuális stílust, színpalettát, kommunikációs tónust
• 3. Fotózás & videó: termékfotók stúdióban, imagefotók Ausztriában, Franciaországban és Romániában
• 4. Anyaggyártás: a képekből key visual és teljes kampányanyag született (katalógus, POS, hirdetés)
• 5. Webshop integráció: a weboldalt és webshopot a kampányra szabottuk
• 6. Menedzsment: a kampányt napi szinten kezeltük: social, eDM, online, vásárláshelyi promóciók
• 7. Influencerek: sportoló influencerekkel dolgoztunk a célcsoport aktiválására
• 8. PR: sztorik + vizuális tartalmak révén on- és offline média megjelenések
03
Hosszútávú együttműködés
A több mint egy évtizede tartó partneri kapcsolat titka? Szoros együttműködés, közös stratégiai gondolkodás, és egyensúly a brandépítés és az értékesítés között.
A Live and Ride kampány újabb bizonyítéka annak, hogyan lehet szezonról szezonra friss, mégis konzisztens márkaképet építeni.