Top of the top of the top…
Hazánk talán legelismertebb pálinka márkájával, a Márton és Lányai-val közösen terveztük meg és vezettük be Magyarország első és egyetlen, prémium felett elhelyezkedő, Ajka kristályba zárt limitált, sorszámozott pálinka kollekcióját.
Tevékenységünk a teljes folyamatot lefedte, többek közt olyanokat, mint az arculat, a logot és Crystallum csomagolástervezés, az anyagválasztás, a technológiai elődiagnosztika és prototípusgyártás, a gyártásmenedzsment, termék és image fotózás, a key visual fejlesztés és a POS anyagok létrehozása, illetve a termékbevezetés PR eseményének managelése, amit a Costes Downtown-ban tartottunk.
Az esemény alkalmából az első magyar Michelin-csillagos étterem, az azév májusban nyílt testvéréttermében, a Costes Downtownban Tischler Petra, a Costes Downtown sous chefje, Márton János főzőmester, Harmath Csaba gasztronómiai szakértő és Borbáth Gabriella pálinkaszakértő beszélgetett a fine dining és a magyar pálinkakultúra kapcsolatáról.
A meghívottaknak az esemény alkalmából különleges kóstolási élményben is részük lehetett. A rendezvényen Tischler Petra bemutatta a két ízre komponált bisztrófalatjait, amelyek kíséretében – csak és kizárólag az eseményen – lehetőség nyílt Magyarország csúcspálinkájának kóstolására is.
Top of the top of the top…
Hazánk talán legelismertebb pálinka márkájával, a Márton és Lányai-val közösen terveztük meg és vezettük be Magyarország első és egyetlen, prémium felett elhelyezkedő, Ajka kristályba zárt limitált, sorszámozott pálinka kollekcióját.
Tevékenységünk a teljes folyamatot lefedte, többek közt olyanokat, mint az arculat, a logot és Crystallum csomagolástervezés, az anyagválasztás, a technológiai elődiagnosztika és prototípusgyártás, a gyártásmenedzsment, termék és image fotózás, a key visual fejlesztés és a POS anyagok létrehozása, illetve a termékbevezetés PR eseményének managelése, amit a Costes Downtown-ban tartottunk.
Az esemény alkalmából az első magyar Michelin-csillagos étterem, az azév májusban nyílt testvéréttermében, a Costes Downtownban Tischler Petra, a Costes Downtown sous chefje, Márton János főzőmester, Harmath Csaba gasztronómiai szakértő és Borbáth Gabriella pálinkaszakértő beszélgetett a fine dining és a magyar pálinkakultúra kapcsolatáról.
A meghívottaknak az esemény alkalmából különleges kóstolási élményben is részük lehetett. A rendezvényen Tischler Petra bemutatta a két ízre komponált bisztrófalatjait, amelyek kíséretében – csak és kizárólag az eseményen – lehetőség nyílt Magyarország csúcspálinkájának kóstolására is.
Top of the top of the top…
Hazánk talán legelismertebb pálinka márkájával, a Márton és Lányai-val közösen terveztük meg és vezettük be Magyarország első és egyetlen, prémium felett elhelyezkedő, Ajka kristályba zárt limitált, sorszámozott pálinka kollekcióját.
Tevékenységünk a teljes folyamatot lefedte, többek közt olyanokat, mint az arculat, a logot és Crystallum csomagolástervezés, az anyagválasztás, a technológiai elődiagnosztika és prototípusgyártás, a gyártásmenedzsment, termék és image fotózás, a key visual fejlesztés és a POS anyagok létrehozása, illetve a termékbevezetés PR eseményének managelése, amit a Costes Downtown-ban tartottunk.
Az esemény alkalmából az első magyar Michelin-csillagos étterem, az azév májusban nyílt testvéréttermében, a Costes Downtownban Tischler Petra, a Costes Downtown sous chefje, Márton János főzőmester, Harmath Csaba gasztronómiai szakértő és Borbáth Gabriella pálinkaszakértő beszélgetett a fine dining és a magyar pálinkakultúra kapcsolatáról.
A meghívottaknak az esemény alkalmából különleges kóstolási élményben is részük lehetett. A rendezvényen Tischler Petra bemutatta a két ízre komponált bisztrófalatjait, amelyek kíséretében – csak és kizárólag az eseményen – lehetőség nyílt Magyarország csúcspálinkájának kóstolására is.