😈 ÖRDÖGI PÁLINKA – REBRANDING
Visszatért az ördög – komolyabban, elegánsabban, mint valaha.
⸻
🔥 Az Ördögi pálinka kívül-belül megújult
Az Ördögi pálinka évek óta meghatározó szereplője a hazai pálinkapiacnak és vendéglátóiparnak – de az arculata már nem tudta követni a termék szellemiségét.
A korábbi dizájn inkább egy fiatalos, party-hangulatú ital képét sugallta, semmint egy karakteres, markáns, tradicionális hungarikumét. A megrendelő egyértelmű kérése volt:
➡️ Vissza az Ördögi gyökerekhez – komoly, elegáns irányba
➡️ Modern, prémium megjelenéssel kombinálva
⸻
💡 A megközelítés
Hazai és nemzetközi piac- és versenytárselemzés
Márkastratégia-újratervezés, újrapozicionálás
Premiumizált márkaélmény felépítése
⸻
🎨 Arculat & csomagolásdesign
Új logó: klasszikus antikva típus, tipográfiai „ördög” játék
Színvilág: fekete-fehér alap, ezüst prég a prémium hatásért
Ornamentikus háttérelemek – karakteresen, finoman rajzolva
Kézzel illusztrált gyümölcsök az egyes ízvariánsokhoz
A korábbi neonos világ helyett letisztult, fekete-fehér dizájnt terveztünk, amely egyszerre méltóságteljes és feltűnő – a polcon is, a pohárban is.
⸻
🛠️ Megvalósítás
Címketervezés, palackválasztás, nyomdai előkészítés
Anyagminták kiválasztása (papír, prég, stanc) költség és gyárthatóság alapján
Teljes nyomdamenedzsment
⸻
✨ Eredmény
Egy karakteres márka végre megfelelő vizuális keretet kapott.
Az Ördögi pálinka most már azt mutatja kívülről is, amit belülről képvisel: tradíció, minőség, magyar identitás – modern köntösben.
⸻
Elérhető ízek: kajszibarack, feketecseresznye, meggy, mézes ágyas meggy, szilva, téli körte.
⸻
Ha a márkád karaktere mély, de a megjelenése lapos – segítünk, hogy végre egymásra találjanak.
Ha úgy érzed, a márkád kinőtte a múltját – mi segítünk új arcot adni neki. Olyat, amit nem lehet nem észrevenni.
😈 ÖRDÖGI PÁLINKA – REBRANDING
Visszatért az ördög – komolyabban, elegánsabban, mint valaha.
⸻
🔥 Az Ördögi pálinka kívül-belül megújult
Az Ördögi pálinka évek óta meghatározó szereplője a hazai pálinkapiacnak és vendéglátóiparnak – de az arculata már nem tudta követni a termék szellemiségét.
A korábbi dizájn inkább egy fiatalos, party-hangulatú ital képét sugallta, semmint egy karakteres, markáns, tradicionális hungarikumét. A megrendelő egyértelmű kérése volt:
➡️ Vissza az Ördögi gyökerekhez – komoly, elegáns irányba
➡️ Modern, prémium megjelenéssel kombinálva
⸻
💡 A megközelítés
Hazai és nemzetközi piac- és versenytárselemzés
Márkastratégia-újratervezés, újrapozicionálás
Premiumizált márkaélmény felépítése
⸻
🎨 Arculat & csomagolásdesign
Új logó: klasszikus antikva típus, tipográfiai „ördög” játék
Színvilág: fekete-fehér alap, ezüst prég a prémium hatásért
Ornamentikus háttérelemek – karakteresen, finoman rajzolva
Kézzel illusztrált gyümölcsök az egyes ízvariánsokhoz
A korábbi neonos világ helyett letisztult, fekete-fehér dizájnt terveztünk, amely egyszerre méltóságteljes és feltűnő – a polcon is, a pohárban is.
⸻
🛠️ Megvalósítás
Címketervezés, palackválasztás, nyomdai előkészítés
Anyagminták kiválasztása (papír, prég, stanc) költség és gyárthatóság alapján
Teljes nyomdamenedzsment
⸻
✨ Eredmény
Egy karakteres márka végre megfelelő vizuális keretet kapott.
Az Ördögi pálinka most már azt mutatja kívülről is, amit belülről képvisel: tradíció, minőség, magyar identitás – modern köntösben.
⸻
Elérhető ízek: kajszibarack, feketecseresznye, meggy, mézes ágyas meggy, szilva, téli körte.
⸻
Ha a márkád karaktere mély, de a megjelenése lapos – segítünk, hogy végre egymásra találjanak.
Ha úgy érzed, a márkád kinőtte a múltját – mi segítünk új arcot adni neki. Olyat, amit nem lehet nem észrevenni.
😈 ÖRDÖGI PÁLINKA – REBRANDING
Visszatért az ördög – komolyabban, elegánsabban, mint valaha.
⸻
🔥 Az Ördögi pálinka kívül-belül megújult
Az Ördögi pálinka évek óta meghatározó szereplője a hazai pálinkapiacnak és vendéglátóiparnak – de az arculata már nem tudta követni a termék szellemiségét.
A korábbi dizájn inkább egy fiatalos, party-hangulatú ital képét sugallta, semmint egy karakteres, markáns, tradicionális hungarikumét. A megrendelő egyértelmű kérése volt:
➡️ Vissza az Ördögi gyökerekhez – komoly, elegáns irányba
➡️ Modern, prémium megjelenéssel kombinálva
⸻
💡 A megközelítés
Hazai és nemzetközi piac- és versenytárselemzés
Márkastratégia-újratervezés, újrapozicionálás
Premiumizált márkaélmény felépítése
⸻
🎨 Arculat & csomagolásdesign
Új logó: klasszikus antikva típus, tipográfiai „ördög” játék
Színvilág: fekete-fehér alap, ezüst prég a prémium hatásért
Ornamentikus háttérelemek – karakteresen, finoman rajzolva
Kézzel illusztrált gyümölcsök az egyes ízvariánsokhoz
A korábbi neonos világ helyett letisztult, fekete-fehér dizájnt terveztünk, amely egyszerre méltóságteljes és feltűnő – a polcon is, a pohárban is.
⸻
🛠️ Megvalósítás
Címketervezés, palackválasztás, nyomdai előkészítés
Anyagminták kiválasztása (papír, prég, stanc) költség és gyárthatóság alapján
Teljes nyomdamenedzsment
⸻
✨ Eredmény
Egy karakteres márka végre megfelelő vizuális keretet kapott.
Az Ördögi pálinka most már azt mutatja kívülről is, amit belülről képvisel: tradíció, minőség, magyar identitás – modern köntösben.
⸻
Elérhető ízek: kajszibarack, feketecseresznye, meggy, mézes ágyas meggy, szilva, téli körte.
⸻
Ha a márkád karaktere mély, de a megjelenése lapos – segítünk, hogy végre egymásra találjanak.
Ha úgy érzed, a márkád kinőtte a múltját – mi segítünk új arcot adni neki. Olyat, amit nem lehet nem észrevenni.