RÉZANGYAL LESSONS - Animáció / Kampány / Kampánykoncepció
Ügyfél: Rézangyal
Kategória: Animáció / Kampány / Kampánykoncepció
⸻
01
A kihívás – pálinka = karcos feles?
A magyar fogyasztók többségének fejében a „pálinka” fogalma továbbra is egyetlen szóval írható le: karcos. Az otthon főzött, sokszor égető, sokszor édesített ital emléke mélyen beégett a kollektív tudatba. Így alakult ki a feles-kultúra – ahol az élmény helyett az alkoholhatás vált az egyetlen „értékké”.
Csakhogy a Rézangyal márka egy teljesen más világot képvisel. A pálinka itt nemcsak ital, hanem élmény, kultúra és tudás.
⸻
02
A koncepció – tanítsunk, de máshogy
Ahelyett, hogy unalmas, túlmagyarázó tartalmakat készítettünk volna, hat lendületes, vizuálisan erős és gyors tempójú edukációs animációt terveztünk és gyártottunk, amelyek:
• rövid, célratörő válaszokat adnak a gyakori kérdésekre
• humorral és könnyedséggel mutatják be a prémium pálinka világát
• érthetővé, szerethetővé és elérhetővé teszik a Rézangyal filozófiáját
• vizuálisan illeszkednek a márka arculatához és hangulatához
A 6 animációs videóban olyan alapfogalmakat mutattunk be, mint:
👉 hogyan is készül a prémium pálinka
👉 mi a különbség a kommersz és a valódi pálinka között
👉 mitől lesz egy pálinka aromás vagy épp gyümölcsösebb
👉 és hogy mikor, hogyan érdemes fogyasztani
⸻
03
Használat és elérés
A Rézangyal Lessons animációk elsődleges célja a márka saját csatornáin történő edukáció volt:
• social media (főként Facebook és Instagram)
• rendezvénymegjelenések
• partneri értékesítési és márkaképviseleti anyagok
A cél az volt, hogy megértsük és megszerettessük a prémium pálinkát – anélkül, hogy bármelyik másodpercben mesterkéltnek vagy szájbarágósnak tűnnénk.
⸻
04
Eredmény
A Rézangyal Lessons animációk:
• új minőségi szintre emelték az edukációs tartalmakat
• segítettek lebontani az előítéleteket
• értéket teremtettek a fiatalabb, nyitottabb célcsoportok felé
• fogyasztóbarát narratívába helyezték a Rézangyal termékeket
A kampány kompakt, szerethető és emlékezetes lett – épp mint a jó pálinka: nem harsány, de annál maradandóbb.
RÉZANGYAL LESSONS - Animáció / Kampány / Kampánykoncepció
Ügyfél: Rézangyal
Kategória: Animáció / Kampány / Kampánykoncepció
⸻
01
A kihívás – pálinka = karcos feles?
A magyar fogyasztók többségének fejében a „pálinka” fogalma továbbra is egyetlen szóval írható le: karcos. Az otthon főzött, sokszor égető, sokszor édesített ital emléke mélyen beégett a kollektív tudatba. Így alakult ki a feles-kultúra – ahol az élmény helyett az alkoholhatás vált az egyetlen „értékké”.
Csakhogy a Rézangyal márka egy teljesen más világot képvisel. A pálinka itt nemcsak ital, hanem élmény, kultúra és tudás.
⸻
02
A koncepció – tanítsunk, de máshogy
Ahelyett, hogy unalmas, túlmagyarázó tartalmakat készítettünk volna, hat lendületes, vizuálisan erős és gyors tempójú edukációs animációt terveztünk és gyártottunk, amelyek:
• rövid, célratörő válaszokat adnak a gyakori kérdésekre
• humorral és könnyedséggel mutatják be a prémium pálinka világát
• érthetővé, szerethetővé és elérhetővé teszik a Rézangyal filozófiáját
• vizuálisan illeszkednek a márka arculatához és hangulatához
A 6 animációs videóban olyan alapfogalmakat mutattunk be, mint:
👉 hogyan is készül a prémium pálinka
👉 mi a különbség a kommersz és a valódi pálinka között
👉 mitől lesz egy pálinka aromás vagy épp gyümölcsösebb
👉 és hogy mikor, hogyan érdemes fogyasztani
⸻
03
Használat és elérés
A Rézangyal Lessons animációk elsődleges célja a márka saját csatornáin történő edukáció volt:
• social media (főként Facebook és Instagram)
• rendezvénymegjelenések
• partneri értékesítési és márkaképviseleti anyagok
A cél az volt, hogy megértsük és megszerettessük a prémium pálinkát – anélkül, hogy bármelyik másodpercben mesterkéltnek vagy szájbarágósnak tűnnénk.
⸻
04
Eredmény
A Rézangyal Lessons animációk:
• új minőségi szintre emelték az edukációs tartalmakat
• segítettek lebontani az előítéleteket
• értéket teremtettek a fiatalabb, nyitottabb célcsoportok felé
• fogyasztóbarát narratívába helyezték a Rézangyal termékeket
A kampány kompakt, szerethető és emlékezetes lett – épp mint a jó pálinka: nem harsány, de annál maradandóbb.
RÉZANGYAL LESSONS - Animáció / Kampány / Kampánykoncepció
Ügyfél: Rézangyal
Kategória: Animáció / Kampány / Kampánykoncepció
⸻
01
A kihívás – pálinka = karcos feles?
A magyar fogyasztók többségének fejében a „pálinka” fogalma továbbra is egyetlen szóval írható le: karcos. Az otthon főzött, sokszor égető, sokszor édesített ital emléke mélyen beégett a kollektív tudatba. Így alakult ki a feles-kultúra – ahol az élmény helyett az alkoholhatás vált az egyetlen „értékké”.
Csakhogy a Rézangyal márka egy teljesen más világot képvisel. A pálinka itt nemcsak ital, hanem élmény, kultúra és tudás.
⸻
02
A koncepció – tanítsunk, de máshogy
Ahelyett, hogy unalmas, túlmagyarázó tartalmakat készítettünk volna, hat lendületes, vizuálisan erős és gyors tempójú edukációs animációt terveztünk és gyártottunk, amelyek:
• rövid, célratörő válaszokat adnak a gyakori kérdésekre
• humorral és könnyedséggel mutatják be a prémium pálinka világát
• érthetővé, szerethetővé és elérhetővé teszik a Rézangyal filozófiáját
• vizuálisan illeszkednek a márka arculatához és hangulatához
A 6 animációs videóban olyan alapfogalmakat mutattunk be, mint:
👉 hogyan is készül a prémium pálinka
👉 mi a különbség a kommersz és a valódi pálinka között
👉 mitől lesz egy pálinka aromás vagy épp gyümölcsösebb
👉 és hogy mikor, hogyan érdemes fogyasztani
⸻
03
Használat és elérés
A Rézangyal Lessons animációk elsődleges célja a márka saját csatornáin történő edukáció volt:
• social media (főként Facebook és Instagram)
• rendezvénymegjelenések
• partneri értékesítési és márkaképviseleti anyagok
A cél az volt, hogy megértsük és megszerettessük a prémium pálinkát – anélkül, hogy bármelyik másodpercben mesterkéltnek vagy szájbarágósnak tűnnénk.
⸻
04
Eredmény
A Rézangyal Lessons animációk:
• új minőségi szintre emelték az edukációs tartalmakat
• segítettek lebontani az előítéleteket
• értéket teremtettek a fiatalabb, nyitottabb célcsoportok felé
• fogyasztóbarát narratívába helyezték a Rézangyal termékeket
A kampány kompakt, szerethető és emlékezetes lett – épp mint a jó pálinka: nem harsány, de annál maradandóbb.