Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Tartalomgyártás

Pálinka edukációs sorozat

Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Tartalomgyártás

Pálinka edukációs sorozat

RÉZANGYAL LESSONS - Animáció / Kampány / Kampánykoncepció


Ügyfél: Rézangyal

Kategória: Animáció / Kampány / Kampánykoncepció

01

A kihívás – pálinka = karcos feles?

A magyar fogyasztók többségének fejében a „pálinka” fogalma továbbra is egyetlen szóval írható le: karcos. Az otthon főzött, sokszor égető, sokszor édesített ital emléke mélyen beégett a kollektív tudatba. Így alakult ki a feles-kultúra – ahol az élmény helyett az alkoholhatás vált az egyetlen „értékké”.

Csakhogy a Rézangyal márka egy teljesen más világot képvisel. A pálinka itt nemcsak ital, hanem élmény, kultúra és tudás.

02

A koncepció – tanítsunk, de máshogy

Ahelyett, hogy unalmas, túlmagyarázó tartalmakat készítettünk volna, hat lendületes, vizuálisan erős és gyors tempójú edukációs animációt terveztünk és gyártottunk, amelyek:

• rövid, célratörő válaszokat adnak a gyakori kérdésekre

• humorral és könnyedséggel mutatják be a prémium pálinka világát

érthetővé, szerethetővé és elérhetővé teszik a Rézangyal filozófiáját

vizuálisan illeszkednek a márka arculatához és hangulatához

A 6 animációs videóban olyan alapfogalmakat mutattunk be, mint:

👉 hogyan is készül a prémium pálinka

👉 mi a különbség a kommersz és a valódi pálinka között

👉 mitől lesz egy pálinka aromás vagy épp gyümölcsösebb

👉 és hogy mikor, hogyan érdemes fogyasztani

03

Használat és elérés

A Rézangyal Lessons animációk elsődleges célja a márka saját csatornáin történő edukáció volt:

• social media (főként Facebook és Instagram)

• rendezvénymegjelenések

• partneri értékesítési és márkaképviseleti anyagok

A cél az volt, hogy megértsük és megszerettessük a prémium pálinkát – anélkül, hogy bármelyik másodpercben mesterkéltnek vagy szájbarágósnak tűnnénk.

04

Eredmény

A Rézangyal Lessons animációk:

• új minőségi szintre emelték az edukációs tartalmakat

• segítettek lebontani az előítéleteket

értéket teremtettek a fiatalabb, nyitottabb célcsoportok felé

fogyasztóbarát narratívába helyezték a Rézangyal termékeket

A kampány kompakt, szerethető és emlékezetes lett – épp mint a jó pálinka: nem harsány, de annál maradandóbb.

RÉZANGYAL LESSONS - Animáció / Kampány / Kampánykoncepció


Ügyfél: Rézangyal

Kategória: Animáció / Kampány / Kampánykoncepció

01

A kihívás – pálinka = karcos feles?

A magyar fogyasztók többségének fejében a „pálinka” fogalma továbbra is egyetlen szóval írható le: karcos. Az otthon főzött, sokszor égető, sokszor édesített ital emléke mélyen beégett a kollektív tudatba. Így alakult ki a feles-kultúra – ahol az élmény helyett az alkoholhatás vált az egyetlen „értékké”.

Csakhogy a Rézangyal márka egy teljesen más világot képvisel. A pálinka itt nemcsak ital, hanem élmény, kultúra és tudás.

02

A koncepció – tanítsunk, de máshogy

Ahelyett, hogy unalmas, túlmagyarázó tartalmakat készítettünk volna, hat lendületes, vizuálisan erős és gyors tempójú edukációs animációt terveztünk és gyártottunk, amelyek:

• rövid, célratörő válaszokat adnak a gyakori kérdésekre

• humorral és könnyedséggel mutatják be a prémium pálinka világát

érthetővé, szerethetővé és elérhetővé teszik a Rézangyal filozófiáját

vizuálisan illeszkednek a márka arculatához és hangulatához

A 6 animációs videóban olyan alapfogalmakat mutattunk be, mint:

👉 hogyan is készül a prémium pálinka

👉 mi a különbség a kommersz és a valódi pálinka között

👉 mitől lesz egy pálinka aromás vagy épp gyümölcsösebb

👉 és hogy mikor, hogyan érdemes fogyasztani

03

Használat és elérés

A Rézangyal Lessons animációk elsődleges célja a márka saját csatornáin történő edukáció volt:

• social media (főként Facebook és Instagram)

• rendezvénymegjelenések

• partneri értékesítési és márkaképviseleti anyagok

A cél az volt, hogy megértsük és megszerettessük a prémium pálinkát – anélkül, hogy bármelyik másodpercben mesterkéltnek vagy szájbarágósnak tűnnénk.

04

Eredmény

A Rézangyal Lessons animációk:

• új minőségi szintre emelték az edukációs tartalmakat

• segítettek lebontani az előítéleteket

értéket teremtettek a fiatalabb, nyitottabb célcsoportok felé

fogyasztóbarát narratívába helyezték a Rézangyal termékeket

A kampány kompakt, szerethető és emlékezetes lett – épp mint a jó pálinka: nem harsány, de annál maradandóbb.

RÉZANGYAL LESSONS - Animáció / Kampány / Kampánykoncepció


Ügyfél: Rézangyal

Kategória: Animáció / Kampány / Kampánykoncepció

01

A kihívás – pálinka = karcos feles?

A magyar fogyasztók többségének fejében a „pálinka” fogalma továbbra is egyetlen szóval írható le: karcos. Az otthon főzött, sokszor égető, sokszor édesített ital emléke mélyen beégett a kollektív tudatba. Így alakult ki a feles-kultúra – ahol az élmény helyett az alkoholhatás vált az egyetlen „értékké”.

Csakhogy a Rézangyal márka egy teljesen más világot képvisel. A pálinka itt nemcsak ital, hanem élmény, kultúra és tudás.

02

A koncepció – tanítsunk, de máshogy

Ahelyett, hogy unalmas, túlmagyarázó tartalmakat készítettünk volna, hat lendületes, vizuálisan erős és gyors tempójú edukációs animációt terveztünk és gyártottunk, amelyek:

• rövid, célratörő válaszokat adnak a gyakori kérdésekre

• humorral és könnyedséggel mutatják be a prémium pálinka világát

érthetővé, szerethetővé és elérhetővé teszik a Rézangyal filozófiáját

vizuálisan illeszkednek a márka arculatához és hangulatához

A 6 animációs videóban olyan alapfogalmakat mutattunk be, mint:

👉 hogyan is készül a prémium pálinka

👉 mi a különbség a kommersz és a valódi pálinka között

👉 mitől lesz egy pálinka aromás vagy épp gyümölcsösebb

👉 és hogy mikor, hogyan érdemes fogyasztani

03

Használat és elérés

A Rézangyal Lessons animációk elsődleges célja a márka saját csatornáin történő edukáció volt:

• social media (főként Facebook és Instagram)

• rendezvénymegjelenések

• partneri értékesítési és márkaképviseleti anyagok

A cél az volt, hogy megértsük és megszerettessük a prémium pálinkát – anélkül, hogy bármelyik másodpercben mesterkéltnek vagy szájbarágósnak tűnnénk.

04

Eredmény

A Rézangyal Lessons animációk:

• új minőségi szintre emelték az edukációs tartalmakat

• segítettek lebontani az előítéleteket

értéket teremtettek a fiatalabb, nyitottabb célcsoportok felé

fogyasztóbarát narratívába helyezték a Rézangyal termékeket

A kampány kompakt, szerethető és emlékezetes lett – épp mint a jó pálinka: nem harsány, de annál maradandóbb.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Gasztronómia

Gasztronómia

Te is szeretnél olyan edukációs tartalmat, amit nem csak értenek, de szeretnek is?

Keress minket, ha célod, hogy a márkád érthető, szerethető és emlékezetes legyen – szájbarágás nélkül, de hatással.

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!