On- és Offline Házasítás Kurzus – Rézangyal
Ügyfél: Rézangyal
Kategória:
• Kampány
• Kampánykoncepció
• Stratégia
• Weboldalkészítés
⸻
Projektleírás
Nem, nem „háziásítás” és nem is „házasodás”. A Rézangyal pálinkák különlegessége a gondosan válogatott párlatokból történő házasítás, amely szakértői tudást, szigorú minőségi kontrollt és titkos receptúrákat igényel. Ez a folyamat biztosítja a prémium minőséget és az állandó ízvilágot – ám a fogalom és maga az eljárás a fogyasztók és sokszor még a szakmai partnerek körében is kevéssé ismert.
A percepció megváltoztatása érdekében a Rézangyal rendszeresen szervezett házasítási kurzusokat HoReCa- és médiapartnerek számára, ahol élőben mutatta meg a blending szakmai hátterét.
Ügynökségünk feladata kettős volt: egyrészt az élő kurzushoz készítettünk egy elvihető, edukatív „tananyagot”, másrészt létrehoztunk egy dedikált micrositeot is, ami játékosan, leegyszerűsítve mutatja meg a gyakorlatban a szakmai folyamatot. A projekt központi eleme így az on- és offline élmény házasítása lett: az interaktív kurzust kiegészítette egy vizuálisan érthető, egyszerű és informatív digitális felület, amely a hétköznapi vásárlóknak is betekintést adott a pálinkaházasítás világába.
⸻
Megoldás
• Kampánykoncepció: edukációs fókusz, amely lebontja a tévhiteket és megmutatja a blending szakmai értékét.
• Tananyag-fejlesztés: offline kurzusra készített vizuális, jól strukturált edukációs anyag.
• Weboldalkészítés: egy aloldal, ahol vizuális eszközökkel, közérthetően mutattuk be a házasítás folyamatát és értelmét.
⸻
Eredmény
• Az on- és offline eszközök ötvözésével hatékony edukációs élményt teremtettünk.
• A HoReCa- és médiapartnerek tudatosságának növelése mellett a vásárlók is közelebb kerültek a pálinkaházasítás értékeihez.
• A Rézangyal prémium pozicionálását támogató kampánykoncepció, amely szakmai hitelességet és modern digitális jelenlétet egyaránt biztosított.
On- és Offline Házasítás Kurzus – Rézangyal
Ügyfél: Rézangyal
Kategória:
• Kampány
• Kampánykoncepció
• Stratégia
• Weboldalkészítés
⸻
Projektleírás
Nem, nem „háziásítás” és nem is „házasodás”. A Rézangyal pálinkák különlegessége a gondosan válogatott párlatokból történő házasítás, amely szakértői tudást, szigorú minőségi kontrollt és titkos receptúrákat igényel. Ez a folyamat biztosítja a prémium minőséget és az állandó ízvilágot – ám a fogalom és maga az eljárás a fogyasztók és sokszor még a szakmai partnerek körében is kevéssé ismert.
A percepció megváltoztatása érdekében a Rézangyal rendszeresen szervezett házasítási kurzusokat HoReCa- és médiapartnerek számára, ahol élőben mutatta meg a blending szakmai hátterét.
Ügynökségünk feladata kettős volt: egyrészt az élő kurzushoz készítettünk egy elvihető, edukatív „tananyagot”, másrészt létrehoztunk egy dedikált micrositeot is, ami játékosan, leegyszerűsítve mutatja meg a gyakorlatban a szakmai folyamatot. A projekt központi eleme így az on- és offline élmény házasítása lett: az interaktív kurzust kiegészítette egy vizuálisan érthető, egyszerű és informatív digitális felület, amely a hétköznapi vásárlóknak is betekintést adott a pálinkaházasítás világába.
⸻
Megoldás
• Kampánykoncepció: edukációs fókusz, amely lebontja a tévhiteket és megmutatja a blending szakmai értékét.
• Tananyag-fejlesztés: offline kurzusra készített vizuális, jól strukturált edukációs anyag.
• Weboldalkészítés: egy aloldal, ahol vizuális eszközökkel, közérthetően mutattuk be a házasítás folyamatát és értelmét.
⸻
Eredmény
• Az on- és offline eszközök ötvözésével hatékony edukációs élményt teremtettünk.
• A HoReCa- és médiapartnerek tudatosságának növelése mellett a vásárlók is közelebb kerültek a pálinkaházasítás értékeihez.
• A Rézangyal prémium pozicionálását támogató kampánykoncepció, amely szakmai hitelességet és modern digitális jelenlétet egyaránt biztosított.
On- és Offline Házasítás Kurzus – Rézangyal
Ügyfél: Rézangyal
Kategória:
• Kampány
• Kampánykoncepció
• Stratégia
• Weboldalkészítés
⸻
Projektleírás
Nem, nem „háziásítás” és nem is „házasodás”. A Rézangyal pálinkák különlegessége a gondosan válogatott párlatokból történő házasítás, amely szakértői tudást, szigorú minőségi kontrollt és titkos receptúrákat igényel. Ez a folyamat biztosítja a prémium minőséget és az állandó ízvilágot – ám a fogalom és maga az eljárás a fogyasztók és sokszor még a szakmai partnerek körében is kevéssé ismert.
A percepció megváltoztatása érdekében a Rézangyal rendszeresen szervezett házasítási kurzusokat HoReCa- és médiapartnerek számára, ahol élőben mutatta meg a blending szakmai hátterét.
Ügynökségünk feladata kettős volt: egyrészt az élő kurzushoz készítettünk egy elvihető, edukatív „tananyagot”, másrészt létrehoztunk egy dedikált micrositeot is, ami játékosan, leegyszerűsítve mutatja meg a gyakorlatban a szakmai folyamatot. A projekt központi eleme így az on- és offline élmény házasítása lett: az interaktív kurzust kiegészítette egy vizuálisan érthető, egyszerű és informatív digitális felület, amely a hétköznapi vásárlóknak is betekintést adott a pálinkaházasítás világába.
⸻
Megoldás
• Kampánykoncepció: edukációs fókusz, amely lebontja a tévhiteket és megmutatja a blending szakmai értékét.
• Tananyag-fejlesztés: offline kurzusra készített vizuális, jól strukturált edukációs anyag.
• Weboldalkészítés: egy aloldal, ahol vizuális eszközökkel, közérthetően mutattuk be a házasítás folyamatát és értelmét.
⸻
Eredmény
• Az on- és offline eszközök ötvözésével hatékony edukációs élményt teremtettünk.
• A HoReCa- és médiapartnerek tudatosságának növelése mellett a vásárlók is közelebb kerültek a pálinkaházasítás értékeihez.
• A Rézangyal prémium pozicionálását támogató kampánykoncepció, amely szakmai hitelességet és modern digitális jelenlétet egyaránt biztosított.