Fundango Rope Swing – Rendezvényaktivitás
⸻
01
Projektleírás
EXTRÉM LENDÜLET, AMI FELKAPJA A MÁRKÁT
A Fundango számára nem elég „csak jelen lenni” egy rendezvényen. Az Offline Sports Games eseménysorozaton (OSG) célunk egy olyan látványos, egyedi és emlékezetes márkaélmény létrehozása volt, amely az extrémsport közönség figyelmét valóban megragadja – és meg is tartja. A célközönség = vásárlóközönség, így a márkaélmény nemcsak image-építés, de értékesítési eszköz is lett.
⸻
02
Koncepció
FELHÚZTUK A TÉTET!
A „Rope Swing” aktivitás a szó szoros értelmében felemelte a látogatókat. Egy daruskocsi, egy kötél és egy egyedileg tervezett, lelógatott heveder segítségével a résztvevők szó szerint „beindították a flow-t”: lehetett lengeni BMX-szel, rollerrel vagy akár csak magában – a látvány és az élmény így is ütött.
A cél az volt, hogy egy out of the box installációval mutassunk valami merőben újat a fesztiválzajban. Az ötlet egyszerű volt, a hatás viszont elképesztő: a Rope Swing a rendezvény egyik leglátogatottabb pontjává vált, ahol tömött sorban várták a srácok, hogy mehessenek egy kört.
⸻
03
Eredmény
MARKETING, AMI TÉNYLEG MOZGÁSBAN TART
A Rope Swing installáció körül állandó volt a tömeg és a mozgás. A Fundango megjelenése így nem csupán látható, de élményként is emlékezetes lett – egy olyan pont, ahol a közönség valóban találkozott a márkával. A helyszíni aktivitás mellett a vizuális anyagok és az utókommunikáció (pl. werk videók, social megjelenések) is kiemelkedő elérést hoztak.
⸻
Ha szeretnél hasonlóan emlékezetes, márkaépítő rendezvényaktivitást, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Fundango Rope Swing – Rendezvényaktivitás
⸻
01
Projektleírás
EXTRÉM LENDÜLET, AMI FELKAPJA A MÁRKÁT
A Fundango számára nem elég „csak jelen lenni” egy rendezvényen. Az Offline Sports Games eseménysorozaton (OSG) célunk egy olyan látványos, egyedi és emlékezetes márkaélmény létrehozása volt, amely az extrémsport közönség figyelmét valóban megragadja – és meg is tartja. A célközönség = vásárlóközönség, így a márkaélmény nemcsak image-építés, de értékesítési eszköz is lett.
⸻
02
Koncepció
FELHÚZTUK A TÉTET!
A „Rope Swing” aktivitás a szó szoros értelmében felemelte a látogatókat. Egy daruskocsi, egy kötél és egy egyedileg tervezett, lelógatott heveder segítségével a résztvevők szó szerint „beindították a flow-t”: lehetett lengeni BMX-szel, rollerrel vagy akár csak magában – a látvány és az élmény így is ütött.
A cél az volt, hogy egy out of the box installációval mutassunk valami merőben újat a fesztiválzajban. Az ötlet egyszerű volt, a hatás viszont elképesztő: a Rope Swing a rendezvény egyik leglátogatottabb pontjává vált, ahol tömött sorban várták a srácok, hogy mehessenek egy kört.
⸻
03
Eredmény
MARKETING, AMI TÉNYLEG MOZGÁSBAN TART
A Rope Swing installáció körül állandó volt a tömeg és a mozgás. A Fundango megjelenése így nem csupán látható, de élményként is emlékezetes lett – egy olyan pont, ahol a közönség valóban találkozott a márkával. A helyszíni aktivitás mellett a vizuális anyagok és az utókommunikáció (pl. werk videók, social megjelenések) is kiemelkedő elérést hoztak.
⸻
Ha szeretnél hasonlóan emlékezetes, márkaépítő rendezvényaktivitást, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Fundango Rope Swing – Rendezvényaktivitás
⸻
01
Projektleírás
EXTRÉM LENDÜLET, AMI FELKAPJA A MÁRKÁT
A Fundango számára nem elég „csak jelen lenni” egy rendezvényen. Az Offline Sports Games eseménysorozaton (OSG) célunk egy olyan látványos, egyedi és emlékezetes márkaélmény létrehozása volt, amely az extrémsport közönség figyelmét valóban megragadja – és meg is tartja. A célközönség = vásárlóközönség, így a márkaélmény nemcsak image-építés, de értékesítési eszköz is lett.
⸻
02
Koncepció
FELHÚZTUK A TÉTET!
A „Rope Swing” aktivitás a szó szoros értelmében felemelte a látogatókat. Egy daruskocsi, egy kötél és egy egyedileg tervezett, lelógatott heveder segítségével a résztvevők szó szerint „beindították a flow-t”: lehetett lengeni BMX-szel, rollerrel vagy akár csak magában – a látvány és az élmény így is ütött.
A cél az volt, hogy egy out of the box installációval mutassunk valami merőben újat a fesztiválzajban. Az ötlet egyszerű volt, a hatás viszont elképesztő: a Rope Swing a rendezvény egyik leglátogatottabb pontjává vált, ahol tömött sorban várták a srácok, hogy mehessenek egy kört.
⸻
03
Eredmény
MARKETING, AMI TÉNYLEG MOZGÁSBAN TART
A Rope Swing installáció körül állandó volt a tömeg és a mozgás. A Fundango megjelenése így nem csupán látható, de élményként is emlékezetes lett – egy olyan pont, ahol a közönség valóban találkozott a márkával. A helyszíni aktivitás mellett a vizuális anyagok és az utókommunikáció (pl. werk videók, social megjelenések) is kiemelkedő elérést hoztak.
⸻
Ha szeretnél hasonlóan emlékezetes, márkaépítő rendezvényaktivitást, vedd fel velünk a kapcsolatot.