díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency header

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency header

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

ALWAYS GO PRO díjnyertes fesztivál promóció



🎯 A kihívás


A cél egy olyan out-of-category fesztiválpromóció létrehozása volt a Rézangyal pálinkamárka számára, amely végre túllép a megszokott “kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy” szentháromságon.

A Rézangyal esetében nem csak márkaismertséget, hanem aktív márkaélményt és közösségi megosztást generáló aktivitást volt szükséges tervezni, amely valóban rezonál a fesztiválra látogató fiatal célközönséggel.



💡 A megoldás


Kifejezetten a fesztivál célközönségére szabva alkottuk meg az “Always Go Pro” koncepciót:

• Egy egyedi gyártású Rézangyal selfie-bot palackkal fotóztuk a résztvevőket

• A képekből naponta 3–400 darab került retusálás után a márka közösségi felületeire

• A publikálást minden másnap reggelre időzítettük, így lehetőség nyílt azonnali, targetált social kampányok indítására

• A képeken szereplő arcokat automatikusan remarketing célcsoporttá alakítottuk



📈 Az eredmény


  • 9 fesztivál – 30 promónap – 1,49 millió kontaktus

  • 5226 profi fesztiválfotó

  • 20.000+ fesztivállátogató elérés

  • 14.000+ Facebook aktivitás, 830+ Instagram aktivitás

  • ~1400 aktív brand ambassador generálása

  • Magasan iparági standerdek feletti engagement rate



🎁 Fogyasztásösztönzés


A promóciós időszakban:

  • + 23.000 x Rézangyal pálinka (4cl) fogyott el

  • + 1840 palacknyi értékesítés, 17%-os promo arány

  • A motivációhoz több száz ajándéktárgy került bevonásra:

    • ~400 db baseball sapka

    • ~400 db póló

    • ~600 db bandana



👥 Pultos ösztönzés


A fesztiválokon dolgozó közel 1100 bartender közül 18 db Polaroid kamerát kaptak ösztönzőként – ezekkel saját fotókat készítettek, amikből új posztanyagok születtek.



🧠 Márkaépítés


A selfie-bot koncepció nem csak a márka vizualizálta játékosan, hanem a termékelhelyezés szó szerint legkézenfekvőbb és legdirektebb formájával segítette, hogy a képek szervesen integráldjanak a social kampányokba.

A “This is Hungary, let’s drink pálinka” és “Hello Kajszí!” üzenetek pedig minden felületen konzekvensen építették a márka hangját.



🥇 Elismerések


A kampány szakmai díjakat is nyert, amit a számok mellett a márka reputációjának növekedése is alátámaszt. Ez a projekt benchmark lett a hazai italbrandek fesztiválpromóciói között.

ALWAYS GO PRO díjnyertes fesztivál promóció



🎯 A kihívás


A cél egy olyan out-of-category fesztiválpromóció létrehozása volt a Rézangyal pálinkamárka számára, amely végre túllép a megszokott “kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy” szentháromságon.

A Rézangyal esetében nem csak márkaismertséget, hanem aktív márkaélményt és közösségi megosztást generáló aktivitást volt szükséges tervezni, amely valóban rezonál a fesztiválra látogató fiatal célközönséggel.



💡 A megoldás


Kifejezetten a fesztivál célközönségére szabva alkottuk meg az “Always Go Pro” koncepciót:

• Egy egyedi gyártású Rézangyal selfie-bot palackkal fotóztuk a résztvevőket

• A képekből naponta 3–400 darab került retusálás után a márka közösségi felületeire

• A publikálást minden másnap reggelre időzítettük, így lehetőség nyílt azonnali, targetált social kampányok indítására

• A képeken szereplő arcokat automatikusan remarketing célcsoporttá alakítottuk



📈 Az eredmény


  • 9 fesztivál – 30 promónap – 1,49 millió kontaktus

  • 5226 profi fesztiválfotó

  • 20.000+ fesztivállátogató elérés

  • 14.000+ Facebook aktivitás, 830+ Instagram aktivitás

  • ~1400 aktív brand ambassador generálása

  • Magasan iparági standerdek feletti engagement rate



🎁 Fogyasztásösztönzés


A promóciós időszakban:

  • + 23.000 x Rézangyal pálinka (4cl) fogyott el

  • + 1840 palacknyi értékesítés, 17%-os promo arány

  • A motivációhoz több száz ajándéktárgy került bevonásra:

    • ~400 db baseball sapka

    • ~400 db póló

    • ~600 db bandana



👥 Pultos ösztönzés


A fesztiválokon dolgozó közel 1100 bartender közül 18 db Polaroid kamerát kaptak ösztönzőként – ezekkel saját fotókat készítettek, amikből új posztanyagok születtek.



🧠 Márkaépítés


A selfie-bot koncepció nem csak a márka vizualizálta játékosan, hanem a termékelhelyezés szó szerint legkézenfekvőbb és legdirektebb formájával segítette, hogy a képek szervesen integráldjanak a social kampányokba.

A “This is Hungary, let’s drink pálinka” és “Hello Kajszí!” üzenetek pedig minden felületen konzekvensen építették a márka hangját.



🥇 Elismerések


A kampány szakmai díjakat is nyert, amit a számok mellett a márka reputációjának növekedése is alátámaszt. Ez a projekt benchmark lett a hazai italbrandek fesztiválpromóciói között.

ALWAYS GO PRO díjnyertes fesztivál promóció



🎯 A kihívás


A cél egy olyan out-of-category fesztiválpromóció létrehozása volt a Rézangyal pálinkamárka számára, amely végre túllép a megszokott “kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy” szentháromságon.

A Rézangyal esetében nem csak márkaismertséget, hanem aktív márkaélményt és közösségi megosztást generáló aktivitást volt szükséges tervezni, amely valóban rezonál a fesztiválra látogató fiatal célközönséggel.



💡 A megoldás


Kifejezetten a fesztivál célközönségére szabva alkottuk meg az “Always Go Pro” koncepciót:

• Egy egyedi gyártású Rézangyal selfie-bot palackkal fotóztuk a résztvevőket

• A képekből naponta 3–400 darab került retusálás után a márka közösségi felületeire

• A publikálást minden másnap reggelre időzítettük, így lehetőség nyílt azonnali, targetált social kampányok indítására

• A képeken szereplő arcokat automatikusan remarketing célcsoporttá alakítottuk



📈 Az eredmény


  • 9 fesztivál – 30 promónap – 1,49 millió kontaktus

  • 5226 profi fesztiválfotó

  • 20.000+ fesztivállátogató elérés

  • 14.000+ Facebook aktivitás, 830+ Instagram aktivitás

  • ~1400 aktív brand ambassador generálása

  • Magasan iparági standerdek feletti engagement rate



🎁 Fogyasztásösztönzés


A promóciós időszakban:

  • + 23.000 x Rézangyal pálinka (4cl) fogyott el

  • + 1840 palacknyi értékesítés, 17%-os promo arány

  • A motivációhoz több száz ajándéktárgy került bevonásra:

    • ~400 db baseball sapka

    • ~400 db póló

    • ~600 db bandana



👥 Pultos ösztönzés


A fesztiválokon dolgozó közel 1100 bartender közül 18 db Polaroid kamerát kaptak ösztönzőként – ezekkel saját fotókat készítettek, amikből új posztanyagok születtek.



🧠 Márkaépítés


A selfie-bot koncepció nem csak a márka vizualizálta játékosan, hanem a termékelhelyezés szó szerint legkézenfekvőbb és legdirektebb formájával segítette, hogy a képek szervesen integráldjanak a social kampányokba.

A “This is Hungary, let’s drink pálinka” és “Hello Kajszí!” üzenetek pedig minden felületen konzekvensen építették a márka hangját.



🥇 Elismerések


A kampány szakmai díjakat is nyert, amit a számok mellett a márka reputációjának növekedése is alátámaszt. Ez a projekt benchmark lett a hazai italbrandek fesztiválpromóciói között.

Iparág

Iparág

Alkohol

Alkohol

Fesztivál

Fesztivál

díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency projekt mebutató
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency projekt bemutató
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency képek
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency képek
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency Lollipop díj arany kreativ.hu
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency social media látványok
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency fesztivá kép
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency brand eredmények
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency fotó
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency sales értékesítési eredmények
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency pultosösztönző eredmények
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency mobil képek
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency galéria
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency selfie bot
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency selfie kampány

Te is olyan márkaélményt szeretnél, amit a célközönség valóban szívesen él át, megoszt – és továbbvisz?

Akkor keress minket bátran, mert előremutató gondolkodással, valós insightokból építünk olyan kreatív és hatékony kampányokat, amelyek nemcsak figyelmet szereznek, hanem kapcsolatot teremtenek. A cél: különleges, de működő megoldások – üzleti céllal, emberi élménnyel.

díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency fesztivál selfie
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency fesztivál selfie
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency fesztivál selfie
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency kreatív fesztivál promóció kép
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency kreatív fesztivál promóció kép
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency kreatív fesztivál promóció kép

"Életem képe, köszi Rézangyal!! 🙂"

Kálnoky Zsófi

Fesztiválozó

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia
fashion kampány logo

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach
fashion kampány logo

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach
fashion kampány logo

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés
Weboldal tervezés látvány

Digitális megoldások

Rézangyal.hu
Weboldal tervezés látvány

Digitális megoldások

Rézangyal.hu
Weboldal tervezés látvány

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!