Stratégia & Márkaépítés, Digitális megoldások

TECH BP konferencia

Stratégia & Márkaépítés, Digitális megoldások

TECH BP konferencia

TECH BP KONFERENCIA – ARCULATTERVEZÉS


Ügyfél: Prezi, Ustream

Kategória:

Arculattervezés • Logótervezés

01

A projekt – ikonikus vizuális identitás egy tech eseményhez

A Tech Budapest egy különösen izgalmas, szakmai közegben mozgó konferenciasorozat, melyet két hazai kötődésű nemzetközi tech vállalat, a Prezi és az Ustream hozott létre. A szervezők célja egy olyan közösségi tér megteremtése volt, ahol a magyar tech szcéna legfontosabb szereplői oszthatják meg tudásukat egymással.

Mi sem voltunk kivételek: magunk is rendszeresen látogatjuk az eseményt, így amikor megkaptuk a felkérést a Tech BP konferencia arculatának tervezésére, különösen személyes projektként tekintettünk rá.

02

Arculattervezés – ikonográfia, funkció és jövőállóság egy rendszerben

A Tech BP konferencia arculattervezésének egyik legfontosabb szempontja az volt, hogy a vizuális identitás egyértelműen kifejezze a rendezvény szellemiségét:

Budapest karakterét, mint a hazai technológiai élet egyik fő központját,

• valamint a konferencián szereplő előadókat (speakereket), akik a tudásmegosztás motorjai.

A logó emblémájával kapcsolatban a brief három kulcselvárást fogalmazott meg:

1. Budapest és a speakerek vizuális megjelenítése

2. sokoldalú, változatos felhasználhatóság különböző platformokon

3. illeszkedés a már használt tipográfiai rendszerhez

Ezen alapokra építve alkottuk meg a logót, amely a Lánchidat, mint Budapest emblematikus jelképét, valamint egy mikrofont, mint az előadásokat, párbeszédet és tudásmegosztást szimbolizáló formát egyesíti. Az eredmény egy modern, letisztult arculat lett, amely már első pillantásra asszociálható a várossal és a konferencia tematikájával.

Az így létrejött arculat könnyen adaptálható volt a különböző kommunikációs felületeken – a digitális bannerektől a nyomtatott plakátokig –, miközben erős, felismerhető márkajelzést adott a rendezvénynek.

TECH BP KONFERENCIA – ARCULATTERVEZÉS


Ügyfél: Prezi, Ustream

Kategória:

Arculattervezés • Logótervezés

01

A projekt – ikonikus vizuális identitás egy tech eseményhez

A Tech Budapest egy különösen izgalmas, szakmai közegben mozgó konferenciasorozat, melyet két hazai kötődésű nemzetközi tech vállalat, a Prezi és az Ustream hozott létre. A szervezők célja egy olyan közösségi tér megteremtése volt, ahol a magyar tech szcéna legfontosabb szereplői oszthatják meg tudásukat egymással.

Mi sem voltunk kivételek: magunk is rendszeresen látogatjuk az eseményt, így amikor megkaptuk a felkérést a Tech BP konferencia arculatának tervezésére, különösen személyes projektként tekintettünk rá.

02

Arculattervezés – ikonográfia, funkció és jövőállóság egy rendszerben

A Tech BP konferencia arculattervezésének egyik legfontosabb szempontja az volt, hogy a vizuális identitás egyértelműen kifejezze a rendezvény szellemiségét:

Budapest karakterét, mint a hazai technológiai élet egyik fő központját,

• valamint a konferencián szereplő előadókat (speakereket), akik a tudásmegosztás motorjai.

A logó emblémájával kapcsolatban a brief három kulcselvárást fogalmazott meg:

1. Budapest és a speakerek vizuális megjelenítése

2. sokoldalú, változatos felhasználhatóság különböző platformokon

3. illeszkedés a már használt tipográfiai rendszerhez

Ezen alapokra építve alkottuk meg a logót, amely a Lánchidat, mint Budapest emblematikus jelképét, valamint egy mikrofont, mint az előadásokat, párbeszédet és tudásmegosztást szimbolizáló formát egyesíti. Az eredmény egy modern, letisztult arculat lett, amely már első pillantásra asszociálható a várossal és a konferencia tematikájával.

Az így létrejött arculat könnyen adaptálható volt a különböző kommunikációs felületeken – a digitális bannerektől a nyomtatott plakátokig –, miközben erős, felismerhető márkajelzést adott a rendezvénynek.

TECH BP KONFERENCIA – ARCULATTERVEZÉS


Ügyfél: Prezi, Ustream

Kategória:

Arculattervezés • Logótervezés

01

A projekt – ikonikus vizuális identitás egy tech eseményhez

A Tech Budapest egy különösen izgalmas, szakmai közegben mozgó konferenciasorozat, melyet két hazai kötődésű nemzetközi tech vállalat, a Prezi és az Ustream hozott létre. A szervezők célja egy olyan közösségi tér megteremtése volt, ahol a magyar tech szcéna legfontosabb szereplői oszthatják meg tudásukat egymással.

Mi sem voltunk kivételek: magunk is rendszeresen látogatjuk az eseményt, így amikor megkaptuk a felkérést a Tech BP konferencia arculatának tervezésére, különösen személyes projektként tekintettünk rá.

02

Arculattervezés – ikonográfia, funkció és jövőállóság egy rendszerben

A Tech BP konferencia arculattervezésének egyik legfontosabb szempontja az volt, hogy a vizuális identitás egyértelműen kifejezze a rendezvény szellemiségét:

Budapest karakterét, mint a hazai technológiai élet egyik fő központját,

• valamint a konferencián szereplő előadókat (speakereket), akik a tudásmegosztás motorjai.

A logó emblémájával kapcsolatban a brief három kulcselvárást fogalmazott meg:

1. Budapest és a speakerek vizuális megjelenítése

2. sokoldalú, változatos felhasználhatóság különböző platformokon

3. illeszkedés a már használt tipográfiai rendszerhez

Ezen alapokra építve alkottuk meg a logót, amely a Lánchidat, mint Budapest emblematikus jelképét, valamint egy mikrofont, mint az előadásokat, párbeszédet és tudásmegosztást szimbolizáló formát egyesíti. Az eredmény egy modern, letisztult arculat lett, amely már első pillantásra asszociálható a várossal és a konferencia tematikájával.

Az így létrejött arculat könnyen adaptálható volt a különböző kommunikációs felületeken – a digitális bannerektől a nyomtatott plakátokig –, miközben erős, felismerhető márkajelzést adott a rendezvénynek.

Iparág

Iparág

Tech

Tech

Rendezvény

Rendezvény

Szeretnél a saját eseményednek is ennyire karakteres arculatot?

Legyen szó vizuális márkaépítésről, logótervezésről vagy teljes arculati rendszer kialakításáról, segítünk megtalálni azt a megoldást, ami tényleg működik.

Stratégia & Márkaépítés, Kampányok & Aktivációk, Tartalomgyártás

Belvárosi Pálinka Napok

Stratégia & Márkaépítés, Kampányok & Aktivációk, Tartalomgyártás

Belvárosi Pálinka Napok

Stratégia & Márkaépítés, Kampányok & Aktivációk, Tartalomgyártás

Belvárosi Pálinka Napok

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!