Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

10 YEARS OF RÉZANGYAL – DÍJNYERTES CSOMAGOLÁSTERVEZÉS 🔥


Egyedi csomagolás, fesztiváléletérzés, technológiai innováció.



A PROJEKT APROPÓJA


A Rézangyal márka 10. születésnapja alkalmából olyan limitált szériás csomagolásdesign-t és kampányt alkottunk, amely méltó módon ünnepli a márka eddigi történetét.


A Rézangyal 2005-ben azzal a céllal indult, hogy újraértelmezze a pálinkát – prémium minőségben, fiatalos szemlélettel, hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A márka missziója: a klasszikus „nagyapák italát” újragondolni – modern designnal, friss kommunikációval és erős kulturális kapcsolódásokkal.


A jubileumi limitált széria célja az elmúlt 10 év fesztiválfőszponzori, zenei és kulturális jelenlétének megünneplése volt – egy színes, feltűnő, fiatalos vizuális világgal.



A KONCEPCIÓ: „Mutassunk előre, miközben visszatekintünk.”


A dizájnalapú kampány középpontjában az öt legnépszerűbb Rézangyal íz állt:

• Kajszibarack

• Mézes ágyas meggy

• Barrique szilva

• Ágyas málna

• Feketecseresznye


Minden íz egy-egy tematizált világot kapott: LOVE, BEAT, ROCK, FESTIVAL, FRIENDSHIP – ezek lettek a fantázianevek, melyek a márka célcsoportjának életérzéseire rezonálnak.


A csomagolások kézzel rajzolt mintákkal, színes címkékkel készültek, így minden palack egyedi darabbá vált.



TECHNOLÓGIAI ÚJDONSÁGOK A DESIGN MÖGÖTT


A projekt egyik leginnovatívabb aspektusa a digitálisan randomizált címkegyártás volt:

• A koncepciót a NAP nyomdával (Szlovákia) közösen valósítottuk meg.

• A nyomda új generációs szoftverrel dolgozott, amely random módon generált címkéket a nagyméretű mintából.

• A rendszer nagyít, kicsinyít, forgat, így minden egyes palack egyedi „szeletet” kapott a grafikából.

• Eredmény: több ezer különböző címkeváltozat, azaz valóban „Minden palack egyedi.”



EXTRA: VILÁGÍT A SÖTÉTBEN


A márka fesztiválos és éjszakai fogyasztási kontextusát figyelembe véve egy merész döntést hoztunk:

• A címkék egyes elemei foszforeszkáló festékkel készültek, így sötétben világítottak.

• Ez nemcsak élményt adott, hanem kiemelkedő polci láthatóságot is biztosított – különösen HoReCa egységekben és fesztiválokon.



FELELŐSSÉGI KÖRÜNK

Kreatív koncepció megalkotása

Csomagolástervezés és címkedesign

Technológiai és nyomdai kivitelezés koordinálása

Teljes gyártásmenedzsment

„10 Years of Rézangyal” kampánytervezés és kivitelezés

10 YEARS OF RÉZANGYAL – DÍJNYERTES CSOMAGOLÁSTERVEZÉS 🔥


Egyedi csomagolás, fesztiváléletérzés, technológiai innováció.



A PROJEKT APROPÓJA


A Rézangyal márka 10. születésnapja alkalmából olyan limitált szériás csomagolásdesign-t és kampányt alkottunk, amely méltó módon ünnepli a márka eddigi történetét.


A Rézangyal 2005-ben azzal a céllal indult, hogy újraértelmezze a pálinkát – prémium minőségben, fiatalos szemlélettel, hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A márka missziója: a klasszikus „nagyapák italát” újragondolni – modern designnal, friss kommunikációval és erős kulturális kapcsolódásokkal.


A jubileumi limitált széria célja az elmúlt 10 év fesztiválfőszponzori, zenei és kulturális jelenlétének megünneplése volt – egy színes, feltűnő, fiatalos vizuális világgal.



A KONCEPCIÓ: „Mutassunk előre, miközben visszatekintünk.”


A dizájnalapú kampány középpontjában az öt legnépszerűbb Rézangyal íz állt:

• Kajszibarack

• Mézes ágyas meggy

• Barrique szilva

• Ágyas málna

• Feketecseresznye


Minden íz egy-egy tematizált világot kapott: LOVE, BEAT, ROCK, FESTIVAL, FRIENDSHIP – ezek lettek a fantázianevek, melyek a márka célcsoportjának életérzéseire rezonálnak.


A csomagolások kézzel rajzolt mintákkal, színes címkékkel készültek, így minden palack egyedi darabbá vált.



TECHNOLÓGIAI ÚJDONSÁGOK A DESIGN MÖGÖTT


A projekt egyik leginnovatívabb aspektusa a digitálisan randomizált címkegyártás volt:

• A koncepciót a NAP nyomdával (Szlovákia) közösen valósítottuk meg.

• A nyomda új generációs szoftverrel dolgozott, amely random módon generált címkéket a nagyméretű mintából.

• A rendszer nagyít, kicsinyít, forgat, így minden egyes palack egyedi „szeletet” kapott a grafikából.

• Eredmény: több ezer különböző címkeváltozat, azaz valóban „Minden palack egyedi.”



EXTRA: VILÁGÍT A SÖTÉTBEN


A márka fesztiválos és éjszakai fogyasztási kontextusát figyelembe véve egy merész döntést hoztunk:

• A címkék egyes elemei foszforeszkáló festékkel készültek, így sötétben világítottak.

• Ez nemcsak élményt adott, hanem kiemelkedő polci láthatóságot is biztosított – különösen HoReCa egységekben és fesztiválokon.



FELELŐSSÉGI KÖRÜNK

Kreatív koncepció megalkotása

Csomagolástervezés és címkedesign

Technológiai és nyomdai kivitelezés koordinálása

Teljes gyártásmenedzsment

„10 Years of Rézangyal” kampánytervezés és kivitelezés

10 YEARS OF RÉZANGYAL – DÍJNYERTES CSOMAGOLÁSTERVEZÉS 🔥


Egyedi csomagolás, fesztiváléletérzés, technológiai innováció.



A PROJEKT APROPÓJA


A Rézangyal márka 10. születésnapja alkalmából olyan limitált szériás csomagolásdesign-t és kampányt alkottunk, amely méltó módon ünnepli a márka eddigi történetét.


A Rézangyal 2005-ben azzal a céllal indult, hogy újraértelmezze a pálinkát – prémium minőségben, fiatalos szemlélettel, hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A márka missziója: a klasszikus „nagyapák italát” újragondolni – modern designnal, friss kommunikációval és erős kulturális kapcsolódásokkal.


A jubileumi limitált széria célja az elmúlt 10 év fesztiválfőszponzori, zenei és kulturális jelenlétének megünneplése volt – egy színes, feltűnő, fiatalos vizuális világgal.



A KONCEPCIÓ: „Mutassunk előre, miközben visszatekintünk.”


A dizájnalapú kampány középpontjában az öt legnépszerűbb Rézangyal íz állt:

• Kajszibarack

• Mézes ágyas meggy

• Barrique szilva

• Ágyas málna

• Feketecseresznye


Minden íz egy-egy tematizált világot kapott: LOVE, BEAT, ROCK, FESTIVAL, FRIENDSHIP – ezek lettek a fantázianevek, melyek a márka célcsoportjának életérzéseire rezonálnak.


A csomagolások kézzel rajzolt mintákkal, színes címkékkel készültek, így minden palack egyedi darabbá vált.



TECHNOLÓGIAI ÚJDONSÁGOK A DESIGN MÖGÖTT


A projekt egyik leginnovatívabb aspektusa a digitálisan randomizált címkegyártás volt:

• A koncepciót a NAP nyomdával (Szlovákia) közösen valósítottuk meg.

• A nyomda új generációs szoftverrel dolgozott, amely random módon generált címkéket a nagyméretű mintából.

• A rendszer nagyít, kicsinyít, forgat, így minden egyes palack egyedi „szeletet” kapott a grafikából.

• Eredmény: több ezer különböző címkeváltozat, azaz valóban „Minden palack egyedi.”



EXTRA: VILÁGÍT A SÖTÉTBEN


A márka fesztiválos és éjszakai fogyasztási kontextusát figyelembe véve egy merész döntést hoztunk:

• A címkék egyes elemei foszforeszkáló festékkel készültek, így sötétben világítottak.

• Ez nemcsak élményt adott, hanem kiemelkedő polci láthatóságot is biztosított – különösen HoReCa egységekben és fesztiválokon.



FELELŐSSÉGI KÖRÜNK

Kreatív koncepció megalkotása

Csomagolástervezés és címkedesign

Technológiai és nyomdai kivitelezés koordinálása

Teljes gyártásmenedzsment

„10 Years of Rézangyal” kampánytervezés és kivitelezés

Iparág

Iparág

Film

Film

Digital

Digital

Te is olyan csomagolást szeretnél, ami nemcsak értékesíti önmagát, de beszédtéma is lesz?

Keress minket, mert mi nemcsak dizájnt tervezünk, hanem élményt, amit a polcról is messziről észrevesznek – és amire emlékeznek.

Design & Vizuális tartalom, Digitális megoldások

Gold50

Design & Vizuális tartalom, Digitális megoldások

Gold50

Design & Vizuális tartalom, Digitális megoldások

Gold50

Design & Vizuális tartalom

Brebis csomagolástervezés

Design & Vizuális tartalom

Brebis csomagolástervezés

Design & Vizuális tartalom

Brebis csomagolástervezés

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!