Kampányok & Aktivációk

Tiny world fesztivál promóció

Kampányok & Aktivációk

Tiny world fesztivál promóció

RÉZANGYAL – TINY WORLD FESZTIVÁL PROMÓCIÓ


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

Kategória: Fesztivál promóció / Kampány / Kampánykoncepció / Fotózás

Dátum: 2018 nyár

01

A kihívás – Hogyan vidd el egy pálinkamárka világát a legzajosabb fesztiválra?

A fesztiválpromóciók világa sokszor túlzsúfolt és kiszámítható – ezért mi egy olyan megoldást kerestünk, ami nem harsányabb, hanem okosabb.

Egy olyan ötletet, ami nemcsak megragadja a figyelmet, de kapcsolódik a közönség életérzéséhez, egyszerűen működik, vizuálisan erős, és azonnal share-worthy.

02

A koncepció – Egy világ, amiben Te vagy a középpontban

Az ötlet pofonegyszerű – és épp ettől volt zseniális.

Tiny World: a fesztiválozót egy teljes univerzum közepére helyeztük, amit szó szerint köré hajlítottunk. Egyedi 360°-os fotótechnológiával készítettünk olyan képeket, ahol mindenki a saját mini világában szerepelt – miközben ott volt a Rézangyal is, mint élmény és márka egyaránt.

Ez a fotóforma tökéletesen rezonált a közönség értékeire:

egyediség

megoszthatóság

élményalapú önkifejezés

Az emberek nem csak sorba álltak érte – valóban akarták.

03

Aktiváció – OTT VOLTÁL. NEM CSAK A FESZTIVÁLON, HANEM A KÉPEN IS.

Ez nem egy „fotófalas” promóció volt. Ez egy élménygenerátor.

A kampány alatt 5 nagy fesztiválon jelentünk meg, és:

6.920 darab Tiny World fotó készült

27.680 fesztiválozóval léptünk interakcióba

1.980 egyedi Instagram hashtag született

• A kampány 1.817.720 emberhez jutott el Facebookon

• Mindezt 48.000 aktivitás és 7,8% engagement rate kísérte

A célcsoport nem csak reagált: lelkesedett. A standnál hosszú sorok, a képek alatt kommentáradat, a hashtag alatt közösség épült.

Az ötlet beleszólt a saját feedjükbe, de nem márkaként – hanem élményként.

Eredmény

A Tiny World kampány tökéletes példája annak, hogy egy jó insightból születő egyszerű ötlet messzebbre visz, mint a legnagyobb budget.

A vizuális élmény valós, emberi pillanatot teremtett, mély márkakapcsolatot hozott létre egy fiatal, nehezen elérhető célcsoporttal.

A Rézangyal így nemcsak ott volt a fesztiválokon – hanem bekerült az emberek emlékei közé.

RÉZANGYAL – TINY WORLD FESZTIVÁL PROMÓCIÓ


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

Kategória: Fesztivál promóció / Kampány / Kampánykoncepció / Fotózás

Dátum: 2018 nyár

01

A kihívás – Hogyan vidd el egy pálinkamárka világát a legzajosabb fesztiválra?

A fesztiválpromóciók világa sokszor túlzsúfolt és kiszámítható – ezért mi egy olyan megoldást kerestünk, ami nem harsányabb, hanem okosabb.

Egy olyan ötletet, ami nemcsak megragadja a figyelmet, de kapcsolódik a közönség életérzéséhez, egyszerűen működik, vizuálisan erős, és azonnal share-worthy.

02

A koncepció – Egy világ, amiben Te vagy a középpontban

Az ötlet pofonegyszerű – és épp ettől volt zseniális.

Tiny World: a fesztiválozót egy teljes univerzum közepére helyeztük, amit szó szerint köré hajlítottunk. Egyedi 360°-os fotótechnológiával készítettünk olyan képeket, ahol mindenki a saját mini világában szerepelt – miközben ott volt a Rézangyal is, mint élmény és márka egyaránt.

Ez a fotóforma tökéletesen rezonált a közönség értékeire:

egyediség

megoszthatóság

élményalapú önkifejezés

Az emberek nem csak sorba álltak érte – valóban akarták.

03

Aktiváció – OTT VOLTÁL. NEM CSAK A FESZTIVÁLON, HANEM A KÉPEN IS.

Ez nem egy „fotófalas” promóció volt. Ez egy élménygenerátor.

A kampány alatt 5 nagy fesztiválon jelentünk meg, és:

6.920 darab Tiny World fotó készült

27.680 fesztiválozóval léptünk interakcióba

1.980 egyedi Instagram hashtag született

• A kampány 1.817.720 emberhez jutott el Facebookon

• Mindezt 48.000 aktivitás és 7,8% engagement rate kísérte

A célcsoport nem csak reagált: lelkesedett. A standnál hosszú sorok, a képek alatt kommentáradat, a hashtag alatt közösség épült.

Az ötlet beleszólt a saját feedjükbe, de nem márkaként – hanem élményként.

Eredmény

A Tiny World kampány tökéletes példája annak, hogy egy jó insightból születő egyszerű ötlet messzebbre visz, mint a legnagyobb budget.

A vizuális élmény valós, emberi pillanatot teremtett, mély márkakapcsolatot hozott létre egy fiatal, nehezen elérhető célcsoporttal.

A Rézangyal így nemcsak ott volt a fesztiválokon – hanem bekerült az emberek emlékei közé.

RÉZANGYAL – TINY WORLD FESZTIVÁL PROMÓCIÓ


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

Kategória: Fesztivál promóció / Kampány / Kampánykoncepció / Fotózás

Dátum: 2018 nyár

01

A kihívás – Hogyan vidd el egy pálinkamárka világát a legzajosabb fesztiválra?

A fesztiválpromóciók világa sokszor túlzsúfolt és kiszámítható – ezért mi egy olyan megoldást kerestünk, ami nem harsányabb, hanem okosabb.

Egy olyan ötletet, ami nemcsak megragadja a figyelmet, de kapcsolódik a közönség életérzéséhez, egyszerűen működik, vizuálisan erős, és azonnal share-worthy.

02

A koncepció – Egy világ, amiben Te vagy a középpontban

Az ötlet pofonegyszerű – és épp ettől volt zseniális.

Tiny World: a fesztiválozót egy teljes univerzum közepére helyeztük, amit szó szerint köré hajlítottunk. Egyedi 360°-os fotótechnológiával készítettünk olyan képeket, ahol mindenki a saját mini világában szerepelt – miközben ott volt a Rézangyal is, mint élmény és márka egyaránt.

Ez a fotóforma tökéletesen rezonált a közönség értékeire:

egyediség

megoszthatóság

élményalapú önkifejezés

Az emberek nem csak sorba álltak érte – valóban akarták.

03

Aktiváció – OTT VOLTÁL. NEM CSAK A FESZTIVÁLON, HANEM A KÉPEN IS.

Ez nem egy „fotófalas” promóció volt. Ez egy élménygenerátor.

A kampány alatt 5 nagy fesztiválon jelentünk meg, és:

6.920 darab Tiny World fotó készült

27.680 fesztiválozóval léptünk interakcióba

1.980 egyedi Instagram hashtag született

• A kampány 1.817.720 emberhez jutott el Facebookon

• Mindezt 48.000 aktivitás és 7,8% engagement rate kísérte

A célcsoport nem csak reagált: lelkesedett. A standnál hosszú sorok, a képek alatt kommentáradat, a hashtag alatt közösség épült.

Az ötlet beleszólt a saját feedjükbe, de nem márkaként – hanem élményként.

Eredmény

A Tiny World kampány tökéletes példája annak, hogy egy jó insightból születő egyszerű ötlet messzebbre visz, mint a legnagyobb budget.

A vizuális élmény valós, emberi pillanatot teremtett, mély márkakapcsolatot hozott létre egy fiatal, nehezen elérhető célcsoporttal.

A Rézangyal így nemcsak ott volt a fesztiválokon – hanem bekerült az emberek emlékei közé.

Iparág

Iparág

Rendezvény

Rendezvény

Fesztivál

Fesztivál

Te is olyan márkaélményt szeretnél, amit a célközönség valóban szívesen él át, megoszt – és továbbvisz?

Akkor keress minket bátran, mert előremutató gondolkodással, valós insightokból építünk olyan kreatív és hatékony kampányokat, amelyek nemcsak figyelmet szereznek, hanem kapcsolatot teremtenek. A cél: különleges, de működő megoldások – üzleti céllal, emberi élménnyel.

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Design & Vizuális tartalom

Kreatív plakátdesign - Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

Kreatív plakátdesign - Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

Kreatív plakátdesign - Rézangyal

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!