📢 PLAKÁTDESIGN – RÉZANGYAL
DRINK OUTSIDE OF THE BOX
⸻
🎯 A cél
Évről évre mi készítettük a Rézangyal fesztiválmegjelenéseihez kapcsolódó plakátokat, posztereket és óriásplakátokat – azzal a céllal, hogy átüssük a fesztiválzajt, és magyar + nemzetközi közönséghez egyaránt szóljunk.
⸻
💡 A megközelítés
Provokatív copyk + vizuális pimaszság
Nyelvi játékok, áthallások, mémképes szövegek
Direkt üzenetek, amelyek nem kérdeznek – felszólítanak
Mindez erőteljes, karakteres vizuális világban
⸻
🧠 Példák, amik működtek
„Hello Kajszi!” – a “seggbarack”-kal együtt instant mém
„Fogyassz minden nap gyümölcsöt” – kettős jelentés, azonnali figyelem
„This is Hungary, let’s drink pálinka” – külföldiekre célzott, határozott hívás
⸻
✨ Eredmény
A kampányplakátok kultikus státuszba kerültek a célcsoporton belül. Többet közülük mémként osztottak, fotóztak és vittek haza a fesztiválozók – marketingcélból indulva élmény lett belőlük.
📢 PLAKÁTDESIGN – RÉZANGYAL
DRINK OUTSIDE OF THE BOX
⸻
🎯 A cél
Évről évre mi készítettük a Rézangyal fesztiválmegjelenéseihez kapcsolódó plakátokat, posztereket és óriásplakátokat – azzal a céllal, hogy átüssük a fesztiválzajt, és magyar + nemzetközi közönséghez egyaránt szóljunk.
⸻
💡 A megközelítés
Provokatív copyk + vizuális pimaszság
Nyelvi játékok, áthallások, mémképes szövegek
Direkt üzenetek, amelyek nem kérdeznek – felszólítanak
Mindez erőteljes, karakteres vizuális világban
⸻
🧠 Példák, amik működtek
„Hello Kajszi!” – a “seggbarack”-kal együtt instant mém
„Fogyassz minden nap gyümölcsöt” – kettős jelentés, azonnali figyelem
„This is Hungary, let’s drink pálinka” – külföldiekre célzott, határozott hívás
⸻
✨ Eredmény
A kampányplakátok kultikus státuszba kerültek a célcsoporton belül. Többet közülük mémként osztottak, fotóztak és vittek haza a fesztiválozók – marketingcélból indulva élmény lett belőlük.
📢 PLAKÁTDESIGN – RÉZANGYAL
DRINK OUTSIDE OF THE BOX
⸻
🎯 A cél
Évről évre mi készítettük a Rézangyal fesztiválmegjelenéseihez kapcsolódó plakátokat, posztereket és óriásplakátokat – azzal a céllal, hogy átüssük a fesztiválzajt, és magyar + nemzetközi közönséghez egyaránt szóljunk.
⸻
💡 A megközelítés
Provokatív copyk + vizuális pimaszság
Nyelvi játékok, áthallások, mémképes szövegek
Direkt üzenetek, amelyek nem kérdeznek – felszólítanak
Mindez erőteljes, karakteres vizuális világban
⸻
🧠 Példák, amik működtek
„Hello Kajszi!” – a “seggbarack”-kal együtt instant mém
„Fogyassz minden nap gyümölcsöt” – kettős jelentés, azonnali figyelem
„This is Hungary, let’s drink pálinka” – külföldiekre célzott, határozott hívás
⸻
✨ Eredmény
A kampányplakátok kultikus státuszba kerültek a célcsoporton belül. Többet közülük mémként osztottak, fotóztak és vittek haza a fesztiválozók – marketingcélból indulva élmény lett belőlük.