Design & Vizuális tartalom, Kampányok & Aktivációk

Fogyassz minden nap gyümölcsöt Animáció

Design & Vizuális tartalom, Kampányok & Aktivációk

Fogyassz minden nap gyümölcsöt Animáció

Fogyassz minden nap gyümölcsöt – Animáció


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal


Kategória:

• Animáció

• Digitális tartalom

• Márkakommunikáció

Projektleírás


A Rézangyal számára készítettünk egy különleges, “humoros” hangvételű animációt, amely kreatív módon játszik el a kreatív, provokáló szlogennel: „Fogyassz minden nap gyümölcsöt.” A film vizuálisan követi végig a gyümölcs útját, a fáról való leszedéstől kezdve a feldolgozáson át egészen a pálinkás palackba kerülésig.


A koncepció lényege a kifordított üzenet: ahelyett, hogy a gyümölcs frissen kerülne fogyasztásra, itt a prémium pálinkakészítés folyamatának részeként jelenik meg – így egyszerre provokatív, szórakoztató és edukatív.

Megoldás

Animációs storytelling: könnyed, illusztratív stílusban mutatja be a gyümölcs teljes életútját a pálinka születéséig.

Interaktív felhasználás: a videó gondolavég displayeken, digitális terminálokon és tableteken futott, így közvetlen kapcsolatot teremtett a vásárlóval a vásárlási ponton.

Kreatív üzenet: a szlogen játékos kifordítása erősítette a márka friss, modern kommunikációját.

Eredmény

• Egyedi, könnyen befogadható animáció, amely vizuálisan és érzelmileg is közelebb hozta a márkát a fogyasztókhoz.

• Interaktív környezetben is működő tartalom, amely növelte a bevonódást és a polcmelletti figyelmet.

• A Rézangyal tradícióinak újraértelmezése modern, digitális formában.

👉 Ez a projekt jól példázza, hogyan tud egy animáció egyszerre szórakoztató, edukatív és értékesítést támogató eszköz lenni a márkakommunikációban.

Fogyassz minden nap gyümölcsöt – Animáció


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal


Kategória:

• Animáció

• Digitális tartalom

• Márkakommunikáció

Projektleírás


A Rézangyal számára készítettünk egy különleges, “humoros” hangvételű animációt, amely kreatív módon játszik el a kreatív, provokáló szlogennel: „Fogyassz minden nap gyümölcsöt.” A film vizuálisan követi végig a gyümölcs útját, a fáról való leszedéstől kezdve a feldolgozáson át egészen a pálinkás palackba kerülésig.


A koncepció lényege a kifordított üzenet: ahelyett, hogy a gyümölcs frissen kerülne fogyasztásra, itt a prémium pálinkakészítés folyamatának részeként jelenik meg – így egyszerre provokatív, szórakoztató és edukatív.

Megoldás

Animációs storytelling: könnyed, illusztratív stílusban mutatja be a gyümölcs teljes életútját a pálinka születéséig.

Interaktív felhasználás: a videó gondolavég displayeken, digitális terminálokon és tableteken futott, így közvetlen kapcsolatot teremtett a vásárlóval a vásárlási ponton.

Kreatív üzenet: a szlogen játékos kifordítása erősítette a márka friss, modern kommunikációját.

Eredmény

• Egyedi, könnyen befogadható animáció, amely vizuálisan és érzelmileg is közelebb hozta a márkát a fogyasztókhoz.

• Interaktív környezetben is működő tartalom, amely növelte a bevonódást és a polcmelletti figyelmet.

• A Rézangyal tradícióinak újraértelmezése modern, digitális formában.

👉 Ez a projekt jól példázza, hogyan tud egy animáció egyszerre szórakoztató, edukatív és értékesítést támogató eszköz lenni a márkakommunikációban.

Fogyassz minden nap gyümölcsöt – Animáció


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal


Kategória:

• Animáció

• Digitális tartalom

• Márkakommunikáció

Projektleírás


A Rézangyal számára készítettünk egy különleges, “humoros” hangvételű animációt, amely kreatív módon játszik el a kreatív, provokáló szlogennel: „Fogyassz minden nap gyümölcsöt.” A film vizuálisan követi végig a gyümölcs útját, a fáról való leszedéstől kezdve a feldolgozáson át egészen a pálinkás palackba kerülésig.


A koncepció lényege a kifordított üzenet: ahelyett, hogy a gyümölcs frissen kerülne fogyasztásra, itt a prémium pálinkakészítés folyamatának részeként jelenik meg – így egyszerre provokatív, szórakoztató és edukatív.

Megoldás

Animációs storytelling: könnyed, illusztratív stílusban mutatja be a gyümölcs teljes életútját a pálinka születéséig.

Interaktív felhasználás: a videó gondolavég displayeken, digitális terminálokon és tableteken futott, így közvetlen kapcsolatot teremtett a vásárlóval a vásárlási ponton.

Kreatív üzenet: a szlogen játékos kifordítása erősítette a márka friss, modern kommunikációját.

Eredmény

• Egyedi, könnyen befogadható animáció, amely vizuálisan és érzelmileg is közelebb hozta a márkát a fogyasztókhoz.

• Interaktív környezetben is működő tartalom, amely növelte a bevonódást és a polcmelletti figyelmet.

• A Rézangyal tradícióinak újraértelmezése modern, digitális formában.

👉 Ez a projekt jól példázza, hogyan tud egy animáció egyszerre szórakoztató, edukatív és értékesítést támogató eszköz lenni a márkakommunikációban.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!