Design & Vizuális tartalom

Rézangyal kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

Rézangyal kiadványtervezés

RÉZANGYAL KIADVÁNYTERVEZÉS


ÜGYFÉL: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

A PROJEKT

MÁRKAÉLMÉNY EGY KIADVÁNYBA SŰRÍTVE

A Rézangyal márkafrissítésével egy időben merült fel az igény egy olyan újgenerációs kiadványra, amely nemcsak informál, hanem pozitív élménnyé is formálja a márkával való első találkozást – legyen szó belső csapatról, kereskedelmi partnerekről vagy értékesítőkről.

A célunk az volt, hogy:

  • Vizuálisan és szövegesen is hatékonyan kommunikáljunk,

  • egyszerre mutassuk be a márka alapértékeit és a termékkategória teljes spektrumát,

  • kontextusba helyezzük a blendelési (házasítási) eljárást, ami gyakran téves percepcióval társul a pálinkapiacon,

  • edukáljuk az olvasót a helyes fogyasztási szokásokról, és

  • visszautaljunk a digitális edukációs felületre, ahol a pálinkaházasítás gyakorlati bemutatása is elérhető.

TÖBB MINT EGY SALES ESZKÖZ

A Rézangyal kiadványt úgy alkottuk meg, hogy egyszerre szolgáljon több célcsoportot:

  • A sales csapat számára könnyen használható tárgyalási segédlet,

  • a partnerek számára elegáns és átlátható termékbemutató,

  • a belső munkatársak számára pedig egyfajta „márkabiblia”, amely megerősíti a brand iránti elköteleződést.

A kiadvány minden részlete a megújuló Rézangyal márka prémium értékeit közvetíti – nyomdai minőség, vizualitás, tone of voice és struktúra tekintetében is.

RÉZANGYAL KIADVÁNYTERVEZÉS


ÜGYFÉL: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

A PROJEKT

MÁRKAÉLMÉNY EGY KIADVÁNYBA SŰRÍTVE

A Rézangyal márkafrissítésével egy időben merült fel az igény egy olyan újgenerációs kiadványra, amely nemcsak informál, hanem pozitív élménnyé is formálja a márkával való első találkozást – legyen szó belső csapatról, kereskedelmi partnerekről vagy értékesítőkről.

A célunk az volt, hogy:

  • Vizuálisan és szövegesen is hatékonyan kommunikáljunk,

  • egyszerre mutassuk be a márka alapértékeit és a termékkategória teljes spektrumát,

  • kontextusba helyezzük a blendelési (házasítási) eljárást, ami gyakran téves percepcióval társul a pálinkapiacon,

  • edukáljuk az olvasót a helyes fogyasztási szokásokról, és

  • visszautaljunk a digitális edukációs felületre, ahol a pálinkaházasítás gyakorlati bemutatása is elérhető.

TÖBB MINT EGY SALES ESZKÖZ

A Rézangyal kiadványt úgy alkottuk meg, hogy egyszerre szolgáljon több célcsoportot:

  • A sales csapat számára könnyen használható tárgyalási segédlet,

  • a partnerek számára elegáns és átlátható termékbemutató,

  • a belső munkatársak számára pedig egyfajta „márkabiblia”, amely megerősíti a brand iránti elköteleződést.

A kiadvány minden részlete a megújuló Rézangyal márka prémium értékeit közvetíti – nyomdai minőség, vizualitás, tone of voice és struktúra tekintetében is.

RÉZANGYAL KIADVÁNYTERVEZÉS


ÜGYFÉL: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

A PROJEKT

MÁRKAÉLMÉNY EGY KIADVÁNYBA SŰRÍTVE

A Rézangyal márkafrissítésével egy időben merült fel az igény egy olyan újgenerációs kiadványra, amely nemcsak informál, hanem pozitív élménnyé is formálja a márkával való első találkozást – legyen szó belső csapatról, kereskedelmi partnerekről vagy értékesítőkről.

A célunk az volt, hogy:

  • Vizuálisan és szövegesen is hatékonyan kommunikáljunk,

  • egyszerre mutassuk be a márka alapértékeit és a termékkategória teljes spektrumát,

  • kontextusba helyezzük a blendelési (házasítási) eljárást, ami gyakran téves percepcióval társul a pálinkapiacon,

  • edukáljuk az olvasót a helyes fogyasztási szokásokról, és

  • visszautaljunk a digitális edukációs felületre, ahol a pálinkaházasítás gyakorlati bemutatása is elérhető.

TÖBB MINT EGY SALES ESZKÖZ

A Rézangyal kiadványt úgy alkottuk meg, hogy egyszerre szolgáljon több célcsoportot:

  • A sales csapat számára könnyen használható tárgyalási segédlet,

  • a partnerek számára elegáns és átlátható termékbemutató,

  • a belső munkatársak számára pedig egyfajta „márkabiblia”, amely megerősíti a brand iránti elköteleződést.

A kiadvány minden részlete a megújuló Rézangyal márka prémium értékeit közvetíti – nyomdai minőség, vizualitás, tone of voice és struktúra tekintetében is.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Szeretnél te is egy ütős márkakiadványt?

Legyen szó sales prezentációról, brand bookról vagy partnereknek szóló bemutató kiadványról, segítünk megtalálni a megfelelő formát és hangot.

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!