RÉZANGYAL KIADVÁNYTERVEZÉS
ÜGYFÉL: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal
⸻
A PROJEKT
MÁRKAÉLMÉNY EGY KIADVÁNYBA SŰRÍTVE
A Rézangyal márkafrissítésével egy időben merült fel az igény egy olyan újgenerációs kiadványra, amely nemcsak informál, hanem pozitív élménnyé is formálja a márkával való első találkozást – legyen szó belső csapatról, kereskedelmi partnerekről vagy értékesítőkről.
A célunk az volt, hogy:
Vizuálisan és szövegesen is hatékonyan kommunikáljunk,
egyszerre mutassuk be a márka alapértékeit és a termékkategória teljes spektrumát,
kontextusba helyezzük a blendelési (házasítási) eljárást, ami gyakran téves percepcióval társul a pálinkapiacon,
edukáljuk az olvasót a helyes fogyasztási szokásokról, és
visszautaljunk a digitális edukációs felületre, ahol a pálinkaházasítás gyakorlati bemutatása is elérhető.
⸻
TÖBB MINT EGY SALES ESZKÖZ
A Rézangyal kiadványt úgy alkottuk meg, hogy egyszerre szolgáljon több célcsoportot:
A sales csapat számára könnyen használható tárgyalási segédlet,
a partnerek számára elegáns és átlátható termékbemutató,
a belső munkatársak számára pedig egyfajta „márkabiblia”, amely megerősíti a brand iránti elköteleződést.
A kiadvány minden részlete a megújuló Rézangyal márka prémium értékeit közvetíti – nyomdai minőség, vizualitás, tone of voice és struktúra tekintetében is.
RÉZANGYAL KIADVÁNYTERVEZÉS
ÜGYFÉL: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal
⸻
A PROJEKT
MÁRKAÉLMÉNY EGY KIADVÁNYBA SŰRÍTVE
A Rézangyal márkafrissítésével egy időben merült fel az igény egy olyan újgenerációs kiadványra, amely nemcsak informál, hanem pozitív élménnyé is formálja a márkával való első találkozást – legyen szó belső csapatról, kereskedelmi partnerekről vagy értékesítőkről.
A célunk az volt, hogy:
Vizuálisan és szövegesen is hatékonyan kommunikáljunk,
egyszerre mutassuk be a márka alapértékeit és a termékkategória teljes spektrumát,
kontextusba helyezzük a blendelési (házasítási) eljárást, ami gyakran téves percepcióval társul a pálinkapiacon,
edukáljuk az olvasót a helyes fogyasztási szokásokról, és
visszautaljunk a digitális edukációs felületre, ahol a pálinkaházasítás gyakorlati bemutatása is elérhető.
⸻
TÖBB MINT EGY SALES ESZKÖZ
A Rézangyal kiadványt úgy alkottuk meg, hogy egyszerre szolgáljon több célcsoportot:
A sales csapat számára könnyen használható tárgyalási segédlet,
a partnerek számára elegáns és átlátható termékbemutató,
a belső munkatársak számára pedig egyfajta „márkabiblia”, amely megerősíti a brand iránti elköteleződést.
A kiadvány minden részlete a megújuló Rézangyal márka prémium értékeit közvetíti – nyomdai minőség, vizualitás, tone of voice és struktúra tekintetében is.
RÉZANGYAL KIADVÁNYTERVEZÉS
ÜGYFÉL: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal
⸻
A PROJEKT
MÁRKAÉLMÉNY EGY KIADVÁNYBA SŰRÍTVE
A Rézangyal márkafrissítésével egy időben merült fel az igény egy olyan újgenerációs kiadványra, amely nemcsak informál, hanem pozitív élménnyé is formálja a márkával való első találkozást – legyen szó belső csapatról, kereskedelmi partnerekről vagy értékesítőkről.
A célunk az volt, hogy:
Vizuálisan és szövegesen is hatékonyan kommunikáljunk,
egyszerre mutassuk be a márka alapértékeit és a termékkategória teljes spektrumát,
kontextusba helyezzük a blendelési (házasítási) eljárást, ami gyakran téves percepcióval társul a pálinkapiacon,
edukáljuk az olvasót a helyes fogyasztási szokásokról, és
visszautaljunk a digitális edukációs felületre, ahol a pálinkaházasítás gyakorlati bemutatása is elérhető.
⸻
TÖBB MINT EGY SALES ESZKÖZ
A Rézangyal kiadványt úgy alkottuk meg, hogy egyszerre szolgáljon több célcsoportot:
A sales csapat számára könnyen használható tárgyalási segédlet,
a partnerek számára elegáns és átlátható termékbemutató,
a belső munkatársak számára pedig egyfajta „márkabiblia”, amely megerősíti a brand iránti elköteleződést.
A kiadvány minden részlete a megújuló Rézangyal márka prémium értékeit közvetíti – nyomdai minőség, vizualitás, tone of voice és struktúra tekintetében is.