Pálinka Koktél – Key Visual Tervezés
Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal
Kategória:
• Arculattervezés
• Fotózás
• Kampány
• Kampánykoncepció
• Key Visual Tervezés
⸻
Projektleírás
A Coca-Cola long drink koncepciók – mint a Cuba Libre vagy a Jack & Coke – világszerte ismert és népszerű italvariációk. Ezek az egyszerűen elkészíthető koktélok nemcsak fogyasztói élményt nyújtanak, hanem üzleti szempontból is kiemelten vonzóak: növelik az upsell lehetőségeket, bővítik a választékot, és új fogyasztási szokásokat teremtenek.
Ebből a gondolatból kiindulva a Rézangyal, a Coca-Cola HBC alkoholos portfóliójának részeként, egy pálinka alapú long drink koktélkoncepciót mutatott be. A cél az volt, hogy a pálinkát – amelyet hagyományosan rövidital formájában fogyasztanak – egy új, trendi és könnyen kommunikálható kontextusban jelenítsük meg a fiatalabb célcsoport számára.
Ügynökségünk feladata a koncepció vizuális megfogalmazása volt: egy fotózásra és egy erőteljes, nyári hangulatú key visual tervezésre építettünk.
⸻
Megoldás
• Key Visual tervezés: ikonikus, egyszerűen felismerhető, letisztult vizuális koncepció, amely a pálinka és a Coca-Cola termékek összekapcsolásával új fogyasztási alkalmat teremtett.
• Fotózás: koktél, fröccsenés, kiegészítők, stb. képek készítése, amelyek segítették a KV felépítését layerről-layerre.
• Kommunikációs eszköztár: többcsatornás kampányanyag, amely támogatta a HoReCa jelenlétet és a fogyasztói edukációt.
⸻
Eredmény
• Új pozíció és fogyasztási alkalom nyitása a pálinka számára a long drink kategóriában.
• Jól működő kommunikációs anyagok, amelyek megszólították a fiatal, trendkövető fogyasztókat a HoReCa egységekben - fesztiválokon.
• A Rézangyal prémium pozicionálásának és innovátor szerepének erősítése, új fogyasztási szokás bevezetésével.
Pálinka Koktél – Key Visual Tervezés
Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal
Kategória:
• Arculattervezés
• Fotózás
• Kampány
• Kampánykoncepció
• Key Visual Tervezés
⸻
Projektleírás
A Coca-Cola long drink koncepciók – mint a Cuba Libre vagy a Jack & Coke – világszerte ismert és népszerű italvariációk. Ezek az egyszerűen elkészíthető koktélok nemcsak fogyasztói élményt nyújtanak, hanem üzleti szempontból is kiemelten vonzóak: növelik az upsell lehetőségeket, bővítik a választékot, és új fogyasztási szokásokat teremtenek.
Ebből a gondolatból kiindulva a Rézangyal, a Coca-Cola HBC alkoholos portfóliójának részeként, egy pálinka alapú long drink koktélkoncepciót mutatott be. A cél az volt, hogy a pálinkát – amelyet hagyományosan rövidital formájában fogyasztanak – egy új, trendi és könnyen kommunikálható kontextusban jelenítsük meg a fiatalabb célcsoport számára.
Ügynökségünk feladata a koncepció vizuális megfogalmazása volt: egy fotózásra és egy erőteljes, nyári hangulatú key visual tervezésre építettünk.
⸻
Megoldás
• Key Visual tervezés: ikonikus, egyszerűen felismerhető, letisztult vizuális koncepció, amely a pálinka és a Coca-Cola termékek összekapcsolásával új fogyasztási alkalmat teremtett.
• Fotózás: koktél, fröccsenés, kiegészítők, stb. képek készítése, amelyek segítették a KV felépítését layerről-layerre.
• Kommunikációs eszköztár: többcsatornás kampányanyag, amely támogatta a HoReCa jelenlétet és a fogyasztói edukációt.
⸻
Eredmény
• Új pozíció és fogyasztási alkalom nyitása a pálinka számára a long drink kategóriában.
• Jól működő kommunikációs anyagok, amelyek megszólították a fiatal, trendkövető fogyasztókat a HoReCa egységekben - fesztiválokon.
• A Rézangyal prémium pozicionálásának és innovátor szerepének erősítése, új fogyasztási szokás bevezetésével.
Pálinka Koktél – Key Visual Tervezés
Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal
Kategória:
• Arculattervezés
• Fotózás
• Kampány
• Kampánykoncepció
• Key Visual Tervezés
⸻
Projektleírás
A Coca-Cola long drink koncepciók – mint a Cuba Libre vagy a Jack & Coke – világszerte ismert és népszerű italvariációk. Ezek az egyszerűen elkészíthető koktélok nemcsak fogyasztói élményt nyújtanak, hanem üzleti szempontból is kiemelten vonzóak: növelik az upsell lehetőségeket, bővítik a választékot, és új fogyasztási szokásokat teremtenek.
Ebből a gondolatból kiindulva a Rézangyal, a Coca-Cola HBC alkoholos portfóliójának részeként, egy pálinka alapú long drink koktélkoncepciót mutatott be. A cél az volt, hogy a pálinkát – amelyet hagyományosan rövidital formájában fogyasztanak – egy új, trendi és könnyen kommunikálható kontextusban jelenítsük meg a fiatalabb célcsoport számára.
Ügynökségünk feladata a koncepció vizuális megfogalmazása volt: egy fotózásra és egy erőteljes, nyári hangulatú key visual tervezésre építettünk.
⸻
Megoldás
• Key Visual tervezés: ikonikus, egyszerűen felismerhető, letisztult vizuális koncepció, amely a pálinka és a Coca-Cola termékek összekapcsolásával új fogyasztási alkalmat teremtett.
• Fotózás: koktél, fröccsenés, kiegészítők, stb. képek készítése, amelyek segítették a KV felépítését layerről-layerre.
• Kommunikációs eszköztár: többcsatornás kampányanyag, amely támogatta a HoReCa jelenlétet és a fogyasztói edukációt.
⸻
Eredmény
• Új pozíció és fogyasztási alkalom nyitása a pálinka számára a long drink kategóriában.
• Jól működő kommunikációs anyagok, amelyek megszólították a fiatal, trendkövető fogyasztókat a HoReCa egységekben - fesztiválokon.
• A Rézangyal prémium pozicionálásának és innovátor szerepének erősítése, új fogyasztási szokás bevezetésével.