PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció
ÜGYFÉL:
Rézangyal
KATEGÓRIA:
Kampánykoncepció • horeca promóció
EREDMÉNYEINK:
Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!
⸻
A KONCEPCIÓ
80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS
A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.
Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.
A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.
Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.
PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció
ÜGYFÉL:
Rézangyal
KATEGÓRIA:
Kampánykoncepció • horeca promóció
EREDMÉNYEINK:
Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!
⸻
A KONCEPCIÓ
80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS
A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.
Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.
A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.
Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.
PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció
ÜGYFÉL:
Rézangyal
KATEGÓRIA:
Kampánykoncepció • horeca promóció
EREDMÉNYEINK:
Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!
⸻
A KONCEPCIÓ
80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS
A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.
Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.
A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.
Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.