Kampányok & Aktivációk

Pálincard HoReCa promóció

Kampányok & Aktivációk

Pálincard HoReCa promóció

PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció


ÜGYFÉL:

Rézangyal

KATEGÓRIA:

Kampánykoncepció • horeca promóció

EREDMÉNYEINK:

Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!

A KONCEPCIÓ

80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS

A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.

Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.

A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.

Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.

PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció


ÜGYFÉL:

Rézangyal

KATEGÓRIA:

Kampánykoncepció • horeca promóció

EREDMÉNYEINK:

Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!

A KONCEPCIÓ

80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS

A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.

Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.

A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.

Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.

PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció


ÜGYFÉL:

Rézangyal

KATEGÓRIA:

Kampánykoncepció • horeca promóció

EREDMÉNYEINK:

Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!

A KONCEPCIÓ

80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS

A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.

Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.

A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.

Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

FMCG

FMCG

Te is szeretnél olyan élményalapú kampányt, ami egyszerre szórakoztat, edukál és értékesít?

📩 Keress minket – szívesen ötletelünk veled is egy ütős, önjáró promóción!

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!