ROYAL LAZAC – CSOMAGOLÁSDESIGN
A prémium termék megérdemli a prémium megjelenést
⸻
🎯 A kihívás
A Hering Trade Kft. Royal lazacfiléje a cég zászlóshajó terméke – hidegen, bükkfán füstölt, kivételes minőség.
A cél: a prémium értékeket vizuálisan is érvényesítő, modern csomagolás, amely a hazai és nemzetközi polcokon is megállja a helyét.
⸻
💡 A megközelítés
Hazai és nemzetközi csomagoláspiaci trendkutatás
Versenytárs- és fogyasztói insight elemzés
Márkaértékek újrafogalmazása
Premiumizált, trendkövető külső kialakítása
Új csomagolásdesign-tervkoncepció: letisztult, kifejező, étvágygerjesztő
⸻
🥂 PR esemény + bevezetés
A csomagolásfrissítéshez egy exkluzív PR eseményt is szerveztünk a St. Andrea étteremben, ahol három neves séf –
Sipos András, Bernát Dániel és Susánszky Ádám – mutatták be a Royal termékeket élő kóstolóval.
⸻
📸 Tartalomgyártás
Termékfotózás és image shoot
⸻
✨ Eredmény
A Royal lazac számára olyan prémium csomagolástervezés készült, ami végre méltó a termék minőségéhez. A klasszikus natúr verzió a tradícióra és természetességre épít, míg az ízesített pálinkás változatok – Rézangyal kollabbal – gasztronómiai élménnyé emelik a terméket már a csomagoláson keresztül is.
Egységes, mégis jól megkülönböztethető és jól kommunikáló design, nemzetközi trendeket követő arculat, valódi vásárlási impulzus – ez a Royal új csomagolásdesign.
⸻
Tényeken alapuló csomagolásdesignban gondolkodsz?
📩 Írj nekünk, és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.
ROYAL LAZAC – CSOMAGOLÁSDESIGN
A prémium termék megérdemli a prémium megjelenést
⸻
🎯 A kihívás
A Hering Trade Kft. Royal lazacfiléje a cég zászlóshajó terméke – hidegen, bükkfán füstölt, kivételes minőség.
A cél: a prémium értékeket vizuálisan is érvényesítő, modern csomagolás, amely a hazai és nemzetközi polcokon is megállja a helyét.
⸻
💡 A megközelítés
Hazai és nemzetközi csomagoláspiaci trendkutatás
Versenytárs- és fogyasztói insight elemzés
Márkaértékek újrafogalmazása
Premiumizált, trendkövető külső kialakítása
Új csomagolásdesign-tervkoncepció: letisztult, kifejező, étvágygerjesztő
⸻
🥂 PR esemény + bevezetés
A csomagolásfrissítéshez egy exkluzív PR eseményt is szerveztünk a St. Andrea étteremben, ahol három neves séf –
Sipos András, Bernát Dániel és Susánszky Ádám – mutatták be a Royal termékeket élő kóstolóval.
⸻
📸 Tartalomgyártás
Termékfotózás és image shoot
⸻
✨ Eredmény
A Royal lazac számára olyan prémium csomagolástervezés készült, ami végre méltó a termék minőségéhez. A klasszikus natúr verzió a tradícióra és természetességre épít, míg az ízesített pálinkás változatok – Rézangyal kollabbal – gasztronómiai élménnyé emelik a terméket már a csomagoláson keresztül is.
Egységes, mégis jól megkülönböztethető és jól kommunikáló design, nemzetközi trendeket követő arculat, valódi vásárlási impulzus – ez a Royal új csomagolásdesign.
⸻
Tényeken alapuló csomagolásdesignban gondolkodsz?
📩 Írj nekünk, és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.
ROYAL LAZAC – CSOMAGOLÁSDESIGN
A prémium termék megérdemli a prémium megjelenést
⸻
🎯 A kihívás
A Hering Trade Kft. Royal lazacfiléje a cég zászlóshajó terméke – hidegen, bükkfán füstölt, kivételes minőség.
A cél: a prémium értékeket vizuálisan is érvényesítő, modern csomagolás, amely a hazai és nemzetközi polcokon is megállja a helyét.
⸻
💡 A megközelítés
Hazai és nemzetközi csomagoláspiaci trendkutatás
Versenytárs- és fogyasztói insight elemzés
Márkaértékek újrafogalmazása
Premiumizált, trendkövető külső kialakítása
Új csomagolásdesign-tervkoncepció: letisztult, kifejező, étvágygerjesztő
⸻
🥂 PR esemény + bevezetés
A csomagolásfrissítéshez egy exkluzív PR eseményt is szerveztünk a St. Andrea étteremben, ahol három neves séf –
Sipos András, Bernát Dániel és Susánszky Ádám – mutatták be a Royal termékeket élő kóstolóval.
⸻
📸 Tartalomgyártás
Termékfotózás és image shoot
⸻
✨ Eredmény
A Royal lazac számára olyan prémium csomagolástervezés készült, ami végre méltó a termék minőségéhez. A klasszikus natúr verzió a tradícióra és természetességre épít, míg az ízesített pálinkás változatok – Rézangyal kollabbal – gasztronómiai élménnyé emelik a terméket már a csomagoláson keresztül is.
Egységes, mégis jól megkülönböztethető és jól kommunikáló design, nemzetközi trendeket követő arculat, valódi vásárlási impulzus – ez a Royal új csomagolásdesign.
⸻
Tényeken alapuló csomagolásdesignban gondolkodsz?
📩 Írj nekünk, és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.