Streetfood truck ARCULATTERVEZÉS - PÁLINKA BAR
ÜGYFÉL: Rézangyal
KATEGÓRIA:
ARCULATTERVEZÉS • CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
⸻
01
A feladat
MINDEN FESZTIVÁLNAK KELL EGY HŐSE – BARTRUCK DESIGN, AMI MEGÁLLÍT
A Rézangyal évek óta meghatározó szereplője a hazai fesztiválszezonnak – a kisebb rendezvényektől a Sziget több helyszínes jelenlétéig. A cél az volt, hogy ezt a jelenlétet egy olyan ikonikus „hero truck”-kal támogassuk, amely egyszerre vizuális statement és gyakorlati értelemben is profi értékesítési egység.
⸻
02
Látványtervezés – erős vizuális jelenlét, nemzetközi közönségre szabva
A látványtervezés során kiemelten fontos szempont volt a nagy tömegek figyelmének megragadása.
Ezért:
Sárga-fekete színsémát használtunk, ami feltűnő és megkülönböztethető.
A truck dizájnját kreatív szlogen-mintázatokkal borítottuk be – magyarul és angolul –, így a nemzetközi közönséget is megszólította.
A teljes külső felületet hasznosítottuk – a felnyíló „freeze” és az oldalra nyíló panelek világítást kaptak, éjjel is jól láthatóan vezették a tekintetet.
Dimmerelhető dekorizzók adtak hangulatfényt a pultnak belülről.
⸻
03
Funkcionalitás – gyors kiszolgálás, élményre hangolva
A truck belső kialakítása is a hatékony működést szolgálja:
A hátsó falon végig sorakoznak a pálinkás palackok, így a választék azonnal vizuálisan is kommunikál.
A frontpult átlátható és stratégikusan rendezett, hogy a vásárló azonnal lássa, mi érhető el.
A süllyesztett pálinkahűtő biztosítja, hogy a nagy nyári melegben is mindig 18°C körüli hőmérsékletű legyen az ital – hiszen a prémium élményhez ez is hozzátartozik.
Az eredmény: egy mozgó pálinkaélmény, amely nemcsak megállítja a fesztiválozókat, de emlékezetessé is teszi a márkát.
Streetfood truck ARCULATTERVEZÉS - PÁLINKA BAR
ÜGYFÉL: Rézangyal
KATEGÓRIA:
ARCULATTERVEZÉS • CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
⸻
01
A feladat
MINDEN FESZTIVÁLNAK KELL EGY HŐSE – BARTRUCK DESIGN, AMI MEGÁLLÍT
A Rézangyal évek óta meghatározó szereplője a hazai fesztiválszezonnak – a kisebb rendezvényektől a Sziget több helyszínes jelenlétéig. A cél az volt, hogy ezt a jelenlétet egy olyan ikonikus „hero truck”-kal támogassuk, amely egyszerre vizuális statement és gyakorlati értelemben is profi értékesítési egység.
⸻
02
Látványtervezés – erős vizuális jelenlét, nemzetközi közönségre szabva
A látványtervezés során kiemelten fontos szempont volt a nagy tömegek figyelmének megragadása.
Ezért:
Sárga-fekete színsémát használtunk, ami feltűnő és megkülönböztethető.
A truck dizájnját kreatív szlogen-mintázatokkal borítottuk be – magyarul és angolul –, így a nemzetközi közönséget is megszólította.
A teljes külső felületet hasznosítottuk – a felnyíló „freeze” és az oldalra nyíló panelek világítást kaptak, éjjel is jól láthatóan vezették a tekintetet.
Dimmerelhető dekorizzók adtak hangulatfényt a pultnak belülről.
⸻
03
Funkcionalitás – gyors kiszolgálás, élményre hangolva
A truck belső kialakítása is a hatékony működést szolgálja:
A hátsó falon végig sorakoznak a pálinkás palackok, így a választék azonnal vizuálisan is kommunikál.
A frontpult átlátható és stratégikusan rendezett, hogy a vásárló azonnal lássa, mi érhető el.
A süllyesztett pálinkahűtő biztosítja, hogy a nagy nyári melegben is mindig 18°C körüli hőmérsékletű legyen az ital – hiszen a prémium élményhez ez is hozzátartozik.
Az eredmény: egy mozgó pálinkaélmény, amely nemcsak megállítja a fesztiválozókat, de emlékezetessé is teszi a márkát.
Streetfood truck ARCULATTERVEZÉS - PÁLINKA BAR
ÜGYFÉL: Rézangyal
KATEGÓRIA:
ARCULATTERVEZÉS • CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
⸻
01
A feladat
MINDEN FESZTIVÁLNAK KELL EGY HŐSE – BARTRUCK DESIGN, AMI MEGÁLLÍT
A Rézangyal évek óta meghatározó szereplője a hazai fesztiválszezonnak – a kisebb rendezvényektől a Sziget több helyszínes jelenlétéig. A cél az volt, hogy ezt a jelenlétet egy olyan ikonikus „hero truck”-kal támogassuk, amely egyszerre vizuális statement és gyakorlati értelemben is profi értékesítési egység.
⸻
02
Látványtervezés – erős vizuális jelenlét, nemzetközi közönségre szabva
A látványtervezés során kiemelten fontos szempont volt a nagy tömegek figyelmének megragadása.
Ezért:
Sárga-fekete színsémát használtunk, ami feltűnő és megkülönböztethető.
A truck dizájnját kreatív szlogen-mintázatokkal borítottuk be – magyarul és angolul –, így a nemzetközi közönséget is megszólította.
A teljes külső felületet hasznosítottuk – a felnyíló „freeze” és az oldalra nyíló panelek világítást kaptak, éjjel is jól láthatóan vezették a tekintetet.
Dimmerelhető dekorizzók adtak hangulatfényt a pultnak belülről.
⸻
03
Funkcionalitás – gyors kiszolgálás, élményre hangolva
A truck belső kialakítása is a hatékony működést szolgálja:
A hátsó falon végig sorakoznak a pálinkás palackok, így a választék azonnal vizuálisan is kommunikál.
A frontpult átlátható és stratégikusan rendezett, hogy a vásárló azonnal lássa, mi érhető el.
A süllyesztett pálinkahűtő biztosítja, hogy a nagy nyári melegben is mindig 18°C körüli hőmérsékletű legyen az ital – hiszen a prémium élményhez ez is hozzátartozik.
Az eredmény: egy mozgó pálinkaélmény, amely nemcsak megállítja a fesztiválozókat, de emlékezetessé is teszi a márkát.