Ördögi pálinka arculat

Ügyfél:

Kategória:

ArculattervezésCsomagolástervezésKampányKiadványtervezésLogó tervezésStratégia

Dátum:

2019

01 Projektleírás

Ördögi ebédre, farkas vacsorára

HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. Ez az Ördögi pálinka arculat kialakítása esetében sem volt másképp, így a projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.

Hogy tények mentén alkothassunk márkastratégiát megvizsgáltuk a hazai piacot – a versenytárs termékek csomagolását, árazását, üzeneteit, stb – és megnéztük a nemzetközi példákat – lehetőségeket is, hogy a trendeket előrevetítsük. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak, melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a csomagolás és a kommunikációs koncepció kialakításakor.

Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a tervkoncepciót, melynek mentén új márkaalapokat, új, premiumizált márkaélményt teremtettünk a régóta piacon lévő márkának. 

Elkészítettük a márka brandbookját, melynek mentén megterveztük az Ördögi pálinka arculat teljesen új verzióját. Újrahúztuk a logot, új színeket, grafikai elemeket, betűtípusokat választottunk. Több palack verzióból segítettünk kiválasztani a megfelelőt, előkészítettük a címke terveket, melyeken kézzel rajzolt gyümölcs elemekkel segítettük a polci beazonosíthatóságot, valamint újrarajzolt, az Ördögire jellemző ornamentikus elemekkel adtunk finom hátteret a logonak. A prémium jelleg alátámasztásául adtunk a designnak egy kis csillogást is az ezüst prég használatával.

A bekért mintaelemek mentén segítettünk kiválasztani a legmegfelelőbb papír és prég mintákat összevetve azok költségeit, vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket.

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency

KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency

Tényeken alapuló csomagolásdesignt szeretnél termékednek?

Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency

KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés díszdoboz SOLID agency

KERESS
MINKET

ha tények mentén alkotott, üzleti célokat szolgáló kreatív és hatékony csomagolásdesign -t szeretnél!

Tudtad,
hogy a terméked csomagolás designja legalább annyira fontos, mint maga a termék?

A jó csomagolás a tényekre alapozott design és a funkció kombinációja. A tényekre alapozott koncepció, az innovatív és egyedi megjelenés felkelti a vásárlóid érdeklődését és azonnal bizalmat ébreszt a terméked iránt. Mi kutatásokkal alátámasztott tények mentén, gondosan megalkotott stratégiával fejlesztjük a csomagolásod. Olvass róla többet hogyan.

Tudtad,
hogy ez a csomagolásdesign is említésre került?

Mindig örülünk neki, ha nem csak a vásárlók és az értékesítési mutatók, de a szakma is elismeri a munkáinkat. Ez a csomagolásunk többek közt a Packaging Of The World -ön került említésre.