01 Projektleírás
Csomagolásdesign tervezése a Royal termékcsalád számára
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. Ez a Royal Lazac csomagolásdesign frissítésének esetében sem volt másképp.
A Royal lazacfilé a Hering Trade kft. lazac termékei közül a legmagasabb minőségű termékcsalád, melyet tradícionális eljárással, hidegen, bükkfán füstölnek.
Hogy tények mentén alkothassuk meg a Royal Lazac csomagolásdesign stratégiáját megvizsgáltuk a hazai piacot – a versenytárs termékek csomagolását, árazását, üzeneteit, stb – és megnéztük a nemzetközi példákat – lehetőségeket is, hogy a trendeket előrevetítsük. Utánajártunk a hazai lazacfogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak, melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a csomagolás és a kommunikációs koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a Royal Lazac csomagolásdesign tervkoncepcióját, melynek mentén új márkaalapokat, egy új, nemzetközi trendeket követő tredibb, maibb, kifejezőbb és premiumizált külsőt terveztünk.
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a termékbevezetés PR eseményének szervezése is feladatunk volt. A PR event során a Bp.-i St. Andrea étteremben három ismert séf – Sipos András (Susu Bar), Bernát Dániel (Rézkakas), és Susánszky Ádám (Zing Burger) – közreműködésével mutattuk be az új termékcsaládot.
A megvalósult termékek és az elérni kívánt premiumizált hatás mentén termék és image fotózást is végeztünk, melyet már a HeringTrade kft. marketing csapata kezelt a későbbiekben.
Tényeken alapuló csomagolásdesignt szeretnél termékednek?
Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.
Tényeken alapulócsomagolás designt szeretnél termékednek?
Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.
HASONLÓ
projektek
Tudtad,
hogy a terméked csomagolása legalább annyira fontos, mint maga a termék?
A jó csomagolás a tényekre alapozott design és a funkció kombinációja. A tényekre alapozott koncepció, az innovatív és egyedi megjelenés felkelti a vásárlóid érdeklődését és azonnal bizalmat ébreszt a terméked iránt. Mi kutatásokkal alátámasztott tények mentén, gondosan megalkotott stratégiával fejlesztjük a csomagolásod.
KERESS
MINKET
ha tények mentén alkotott, üzleti célokat szolgáló kreatív és hatékony csomagolásdesign -t szeretnél!